فرهنگ و هنر

گردشگری با تبلیغات به موقع، جوابگوی جامعه هدف است

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بر لزوم تامین زیرساخت های گردشگری تاکید نمود که با تبلیغات حرفه ای و به موقع جوابگوی جامعه هدف خواهد بود.

5 مهر 1402

جشنواره آلوی ملحمدره در تقویم رویدادهای گردشگری ثبت می شود

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، جشنواره آلوی ملحمدره در تقویم رویدادهای گردشگری ثبت می شود.

3 مهر 1402

ابعاد و زوایا عشق آتشین به رونالدو چه بود؟، نوجوانان دنبال هویت بودند یا جو زده شدند

بخش اعظم جمعیتی که اطراف فرودگاه امام (ره) ساعت ها به انتظار ستاره پرتغالی نشستند و با شوق وذوق او را تا هتل اسپیناس همراهی کردند، نوجوانان و جوانان بودند.

29 شهریور 1402

تصویر تازه ترلان پروانه در کنار مادرش جنجال به پا کرد

ترلان پروانه بازیگر سینما و تلویزیون ایران، امروز یک استوری به همراه مادرش منتشر کرد و روی آن نوشت تولدت مبارک بهترین مامان دنیا.

21 شهریور 1402

یک سال مهر با دیجی کالا

آنالیز گزارش عملکرد سال گذشته دیجی کالا نشان از پیشرو بودن این مجموعه در حوزه مسئولیت اجتماعی دارد.

17 شهریور 1402

کرمان؛ ضلع چهارم گردشگری ایران

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کرمان می گوید: کرمان به مثلث گردشگری کشور اضافه شده و اکنون ضلع چهارم گردشگری ایران کرمان است.

14 شهریور 1402

ادویه عدس پلو چیست ؟ ، بهترین ادویه ها

در آشپزی ایرانی، عدس پلو یکی از غذاهای محبوب و معتبر است که با ترکیب عدس، برنج، انواع گوشت و چاشنی های مختلف در کنار کشمش و خرما تهیه می شود. در این مقاله، به بررسی ادویه عدس پلو و اهمیت و نقش آن در طعم و عطر این غذا پرداخته خواهد شد. اما قبل از آن خوب است...

13 شهریور 1402

فیس لیفت تسلا مدل 3 معرفی گردید؛ جراحی زیبایی سدان محبوب آمریکایی پس از 6 سال فراوری

فیس لیفت تسلا مدل 3 معرفی گردید. دامنه تغییرات در این نسخه چندان گسترده نیست، اما به روزآوری های موجود کاملاً مثبت بوده و باعث شده است این سدان برقی چهره مدرن تر و مجذوب کننده تری پیدا کند. در کنار تغییرات ظاهری، این خودرو در بخش فنی نیز تغییراتی را تجربه...

12 شهریور 1402

کاروانسراهای استان سمنان در مسیر ثبت جهانی قرار گرفته است

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: کاروانسراهای استان سمنان در مسیر ثبت جهانی قرار دارند.

11 شهریور 1402

نویسنده داستان دینی نباید قضاوت، داوری و جانب داری کند، کتاب های مذهبی سرگرم کننده بسیار کم است

به گزارش خبرنگار خبرنگاران (ایبنا)، نقد و آنالیز کتاب چراغ نیایش به قلم محسن هجری با حضور خسرو باباخانی و منوچهر اکبرلو، چهار شنبه (هشتم شهریورماه) در سرای اهل قلم خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار گردید.

8 شهریور 1402

سامسونگ گلکسی زد فلیپ 5؛ تاشوی همه کاره

نسل نو سری Z Flip به چیپ قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 2، اندروید 13 و دوربین اصلی دوگانه 12 مگاپیکسلی هم مجهز شده تا تجربه کاربری بهتری را ارائه دهد؛ اما آیا این گوشی می تواند انتخاب مناسبی برای خرید یک گوشی پرچمدار باشد؟

3 شهریور 1402

این 5 استان کمبود معلم دارند

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت: در بعضی استان ها مانند سیستان و بلوچستان، اصفهان، خراسان رضوی، تهران و خوزستان کمبود نیروی انسانی وجود دارد که باید سناریوی متفاوتی برای آنها در نظر گرفت.

30 مرداد 1402

وزیر میراث فرهنگی کشور وارد استان اصفهان شد

خبرگزاری مهر/ براساس آخرین خبر و گزارش های بدست آمده، وزیر میراث فرهنگی کشور وارد استان اصفهان شد.

26 مرداد 1402

چرا آرنولد شوارتزنگر نمی تواند سیکس بک داشته باشد؟

اگر بشنوید، یکی از معروف ترین بدنسازان دنیا نمی تواند بدنی 6 تکه داشته باشد و باید به 4 تکه بسنده کند، تعجب می کنید؟ بله، درست است. آرنولد شوارتزنگر بدنساز آمریکایی اتریشی تبار، بازیگر و بعلاوه فرماندار سابق کالیفرنیا کسی است که نمی تواند بدنی 6 تکه داشته...

25 مرداد 1402

حمله به ساختمان قرن نوزدهمی

ویدئو منتشرشده در فضای مجازی سه جوان را نشان می دهد که بخش بالایی ورودی گالری ویتوریو امانوئل در شهر میلان ایتالیا را که یک بنای متعلق به قرن نوزدهم میلادی است، با یک نقاشی گرافیتی بزرگ هدف قرار می دهند.

19 مرداد 1402

حیوانات بزرگ الجثه آدمخوار ؛ از تمساح آدمخوار تا آناکوندای 300 کیلوگرمی

آناکونداها، این موجودات مرموز همواره مورد توجه انسان ها قرار داشته اند تا جایی که فیلم های بسیاری از حملات این خزندگان ساخته شده که البته هواداران خاص خود را نیز دارند.

18 مرداد 1402

جاذبه های گردشگری اردبیل که شمارا حیرت زده می نماید

اردبیل یکی از استان های ایران است که در آذربایجان واقع شده و آب و هوای بسیار خوبی دارد.

12 مرداد 1402

پسر و مرغ ماهی خوار بدون هیچ تبلیغی رکورد افتتاحیه را شکست

به گزارش خبرنگار خبرنگاران ؛ به نقل از ورایتی، انیمیشن پسر و مرغ ماهی خوار به کارگردانی هایائو میازاکی، به افتتاح چهل و هشتمین دوره جشنواره بین المللی تورنتو رسید، این فیلم 7 سپتامبر اکران می گردد.

8 مرداد 1402

جاذبه های دیدنی ریو در برزیل

ریو دو ژانیرو، مرکز برزیل و یکی از شهرهای پرجاذبه این کشور، دارای جاذبه های فراوانی است که هر ساله گردشگران زیادی را به خود جذب می نماید. در این مقاله، به آنالیز و توصیف ده مورد از جاذبه های دیدنی ریو دو ژانیرو پرداختیم.

4 مرداد 1402

کتاب خود شجاع تو؛ برای تمام بچه هایی که به علت متفاوت بودن طرد شدند

مواقعی پیش می آید که وارد اتاقی می شوید و هیچ کس در آنجا شبیه شما نیست. دلایل زیادی برای احساس متفاوت بودن وجود دارد. شاید به این علت است که طور خاصی به نظر می رسید یا حرف می زنید، یا حتی اینکه از جای خاصی آمده اید. شاید این مسأله به رنگ موی شما ربط داشته...

1 مرداد 1402
تعداد: (350)