کرمان؛ ضلع چهارم گردشگری ایران

به گزارش کتاب یار مهربان، سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کرمان می گوید: کرمان به مثلث گردشگری کشور اضافه شده و اکنون ضلع چهارم گردشگری ایران کرمان است.

کرمان؛ ضلع چهارم گردشگری ایران

به گزارش کتاب یار مهربان، سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کرمان با اشاره به اضافه شدن این استان به مثلث گردشگری کشور و تبدیل آن به ضلع چهارم گردشگری گفت: ایجاد زیرساخت نو و توسعه و نوسازی زیرساخت های موجود در دیار کریمان نیازمند حمایت همه جانبه و مستمر همه ارکان است.

محمدعلی کدوری تاکید نمود: کرمان با هفت اثر دنیای تاریخی و فرهنگی و یک اثر دنیای دیگر به عنوان دهکده دنیای گلیم به سبب ثبت گلیم شیرکی پیچ شهرستان سیرجان، ظرفیت های بی بدیلی دارد که باید به مرجعیت گردشگری خود به عنوان مقصد مهم گردشگری کشور و دنیا مانند سال های قبل برگردد.

وی اضافه نمود: کرمان استان چهار فصل در هر لحظه از سال است که می تواند میزبان همه سلایق در بخش گردشگری در هرزمان از سال باشد از این رو این مهم و تبدیل به مقصد مهم و شناخته شده گردشگری نیازمند توسعه انواع زیرساخت های زمینی، ریلی و هوایی در کنار توسعه اقامتگاه ها و کیفی سازی آن هاست.

منبع: دنیای سفر

به "کرمان؛ ضلع چهارم گردشگری ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرمان؛ ضلع چهارم گردشگری ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید