سریال و پخش خانگی

پسر و مرغ ماهی خوار بدون هیچ تبلیغی رکورد افتتاحیه را شکست

به گزارش خبرنگار خبرنگاران ؛ به نقل از ورایتی، انیمیشن پسر و مرغ ماهی خوار به کارگردانی هایائو میازاکی، به افتتاح چهل و هشتمین دوره جشنواره بین المللی تورنتو رسید، این فیلم 7 سپتامبر اکران می گردد.

8 مرداد 1402

مهر در ایران 6000 سال قدمت دارد

محمد جواد جدی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران گفت: بنده 15 سال است که با فرهنگستان هنر همکاری دارم که کارهای مشترکم با فرهنگستان کتاب های اولین مهر حکاکی در ایران، مهرهای موزه ملی ایران، دانشنامه مهر و حکاکی، نخستین سربرگ ها و برچسب های ایران و شیرازنامه...

28 اردیبهشت 1402

لینچان در سن 76 سالگی؛ همچنان خوش تیپ تا قبل از مرگ

سریال تاریخی و افسانه ای جنگجویان کوهستان 41 سال پیش با همکاری مشترک چین و ژاپن ساخته شده و در فرانسه، هلند، اسپانیا، آلمان غربی و کشور خودمان هواداران بسیاری پیدا کرد.

13 فروردین 1402

عکس های نو از نون خ 4 ، پخش از اول فروردین

فصل چهارم مجموعه تلویزیونی نون خ به تهیه کنندگی مهدی فرجی و کارگردانی سعید آقاخانی از اول فروردین ماه از شبکه یک سیما روی آنتن خواهد رفت.

23 اسفند 1401

سرمایه گذاری سازمان سینمایی سوره بر دو طرح انیمیشن

به گزاری خبرنگاران ؛ سازمان سینمایی سوره، دو طرح بادآباد و خواب سارق که در چهارمین دوره رویداد پرتاب انیمیشن رویازی به مرحله نهایی رسیده بودند، به وسیله این سازمان برای سرمایه گذاری انتخاب شدند.

8 اسفند 1401

یک فیزیکدان از نظر ریاضی ثابت کرد که سفر در زمان بدون ایجاد پارادوکس، ممکن است!

هنوز هیچ کس پیروز نشده است در زمان سفر کند، حداقل با دانش ما. ما بیشتر جنبه تئوریک سفر در زمان را در نظر می گیریم و از سوی دیگر مرتب داستان های علمی تخیلی در این مورد می خوانیم.

3 دی 1401

چگونه آیفون خود را تا دو روز شارژ نگه داریم؟

نگه داشتن آیفون در حالت کم مصرف می تواند شارژ باتری شما را تا دو روز ذخیره نگه کند.

6 آبان 1401

یک خبر هیجان انگیز درباره سریال بازی مرکب

هوانگ دونگ-هیوک کارگردان Squid Game می گوید دی کاپریو ممکن است به فصل دوم بازی مرکب که در سال 2024 پخش خواهد شد، ملحق گردد.

29 شهریور 1401

تمام سریال های سال 2022 شبکه ی سی دابلیو که لغو شدند

شبکه سی دابلیو که سال 2006 راه اندازی شد، در واقع نتیجه سرمایه گذاری مشترک بین سی بی اس و وارنر برادرز است. این شبکه به خاطر سریال های تلویزیونی متنوع خود، از جمله سریال هایی مانند فلش، سوپرگرل، خاطرات خون آشام و جین باکره معروفیت دارد.

21 تیر 1401

چگونه سریال نمایش کاپ هِد! عصر طلایی انیمیشن را به روزگار مدرن می آورد؟

پس از انتشار بازی ویدیویی نمایش کاپ هِد! (Cuphead) در سال 2017، این موجود کله فنجانی عجیب به سرعت به یک کلاسیک فوق العاده در دنیای انیمیشن تبدیل شد. انیمیشن سریالی نمایش کاپ هِد با اقتباس از بازی کامپیوتری به همین نام محصول استودیو ام دی اچ آر (MDHR) است که در آن...

14 تیر 1401

جادوگر عصر نو چگونه فکر ها را می خواند؟

شرکت کننده و مربی شعبده بازی عصر تازه با بیان اینکه کار من ربطی به ماوراء ندارد، گفت: هیجانی که کار من به مردم منتقل می کرد برایم مجذوب کننده بود.

12 خرداد 1401

نسیم ادبی: مونولوگ بدون حرکت چالش بزرگی است

تهران (پانا) - نسیم ادبی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون از بازی در دور نو نمایش خونین زار ابراز رضایت کرد.

26 اردیبهشت 1401

بازیگران را با این چهره ها نمی شناسید ! ، از مفلوک ترین تا ترسناکترین آن ها!

خبرنگاران: برخی از بازیگران در نقش های خود ، تن به گریم های متفاوت و سنگینی دادند که نقش ها آنان را به یاد ماندنی کرد.

18 فروردین 1401

میازاکی به دنیای فیلمسازی بازگشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ددلاین، هایائو میازاکی که به عنوان یکی از برجسته ترین فیلمسازان تاریخ پویانمایی شناخته می شود، در مصاحبه با روزنامه نیویورک تایمز از تصمیم خود برای بازگشت از بازنشستگی خبر داد.

30 دی 1400

فیلمنامه سرجوخه بر اساس اعترافات میلاد حاتمی است؟

کارگردان سرجوخه با تایید این که این سریال، به زندگی افرادی، چون دنیا دنیابخت، پویان مختاری و میلاد حاتمی اشاره دارد، ولی تاکید کرد به هیچ وجه برمبنای اعترافات میلاد حاتمی ساخته نشده است.

21 دی 1400

افسون؛ هر آنچه از انیمیشن موزیکال بعدی دیزنی می دانیم

استودیوی انیمیشن والت دیزنی مدت هاست که یکی از استودیوهای برجسته هالیوود در ساخت انیمیشن های موزیکال خانوادگی محسوب می گردد. سنت گنجاندن حداقل چند آهنگ در فیلم ها، با سفید برفی و هفت کوتوله در سال 1937 شروع شد اما در ادامه، آثار موزیکال مدرن تا قبل از دهه...

14 دی 1400

ایستگاه پایانی هفتمین جشنواره فیلم کوتاه دانش آموزی مدرسه

تهران (پانا) - روابط عمومی و امور بین الملل سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان درباره جزئیات هفتمین جشنواره فیلم کوتاه دانش آموزی مدرسه توضیحاتی داد.

6 دی 1400

شما به تماشای این فیلم دعوت نیستید

درجه بندی سنی فیلم های سینمایی و سریال های تلویزیونی به ما این امکان را می دهد که بی محابا بچه ها را به تماشای فیلم هایی نامناسب برای سن و سالشان دعوت نکنیم.

1 تیر 1400

زیرخاکی از آدینه روی آنتن شبکه یک

تهران (پانا) - با نزدیک شدن به پخش سریال زیرخاکی، از تیزر جدید این سریال به کارگردانی جلیل سامان رونمایی شد.

23 خرداد 1400

علمای دینی ازبکستان خواستار ممنوعیت پخش فیلم های ترکی

تعدادی از علمای دینی ازبکستان خواستار ممنوعیت پخش فیلم های ترکی در این کشور شدند.

20 خرداد 1400
تعداد: (34)