سینما

ابعاد و زوایا عشق آتشین به رونالدو چه بود؟، نوجوانان دنبال هویت بودند یا جو زده شدند

بخش اعظم جمعیتی که اطراف فرودگاه امام (ره) ساعت ها به انتظار ستاره پرتغالی نشستند و با شوق وذوق او را تا هتل اسپیناس همراهی کردند، نوجوانان و جوانان بودند.

29 شهریور 1402

تصویر تازه ترلان پروانه در کنار مادرش جنجال به پا کرد

ترلان پروانه بازیگر سینما و تلویزیون ایران، امروز یک استوری به همراه مادرش منتشر کرد و روی آن نوشت تولدت مبارک بهترین مامان دنیا.

21 شهریور 1402

سامسونگ گلکسی زد فلیپ 5؛ تاشوی همه کاره

نسل نو سری Z Flip به چیپ قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 2، اندروید 13 و دوربین اصلی دوگانه 12 مگاپیکسلی هم مجهز شده تا تجربه کاربری بهتری را ارائه دهد؛ اما آیا این گوشی می تواند انتخاب مناسبی برای خرید یک گوشی پرچمدار باشد؟

3 شهریور 1402

چرا آرنولد شوارتزنگر نمی تواند سیکس بک داشته باشد؟

اگر بشنوید، یکی از معروف ترین بدنسازان دنیا نمی تواند بدنی 6 تکه داشته باشد و باید به 4 تکه بسنده کند، تعجب می کنید؟ بله، درست است. آرنولد شوارتزنگر بدنساز آمریکایی اتریشی تبار، بازیگر و بعلاوه فرماندار سابق کالیفرنیا کسی است که نمی تواند بدنی 6 تکه داشته...

25 مرداد 1402

حیوانات بزرگ الجثه آدمخوار ؛ از تمساح آدمخوار تا آناکوندای 300 کیلوگرمی

آناکونداها، این موجودات مرموز همواره مورد توجه انسان ها قرار داشته اند تا جایی که فیلم های بسیاری از حملات این خزندگان ساخته شده که البته هواداران خاص خود را نیز دارند.

18 مرداد 1402

پسر و مرغ ماهی خوار بدون هیچ تبلیغی رکورد افتتاحیه را شکست

به گزارش خبرنگار خبرنگاران ؛ به نقل از ورایتی، انیمیشن پسر و مرغ ماهی خوار به کارگردانی هایائو میازاکی، به افتتاح چهل و هشتمین دوره جشنواره بین المللی تورنتو رسید، این فیلم 7 سپتامبر اکران می گردد.

8 مرداد 1402

رقابت جهانی 8 روستای ایران

مهدی بهاروند گفت: با تشکیل کارگروه روستاهای جهانی، از بین کل روستاهای کشور 130 روستا وارد مرحله اولیه انتخاب شدند. سپس این تعداد به 30 روستا و در ارزیابی نهایی به 8 روستا رسیدند تا با تکمیل پرونده به وسیله مدیران استانی و ارسال آن به معاونت گردشگری تا خاتمه...

14 تیر 1402

16 دنباله سینمایی که از فیلم اورجینال هم بهتر از آب درآمدند

حتماً شما هم موافق هستید که فیلم های پیروز معمولاً دنباله های خوبی ندارند و به همین دلیل است که بعد از پیروزیت یک فیلم، ایده ساخت دنباله ای برای آن چندان با استقبال مخاطبان سینما روبرو نمی شود. اما استثنائاتی هم وجود دارد و گاهی دنباله ها نه تنها پیروز...

10 تیر 1402

فخری خوروش چگونه کارش را شروع کرد؟

فخری خوروش یکی از نخستین بازیگرانی بود که در تالار وحدت یا رودکی سابق روی صحنه رفت چراکه این تالار پیش از آن ویژه اجرا های موسیقی، اپرا و باله تعریف شده بود.

28 خرداد 1402

تله کابین نمک آبرود؛ تفریحی خاص و هیجانی

در گذر از حاشیه دریای خزر و جاده چالوس، تابلوی تله کابین شهرک توریستی نمک آبرود به چشم می خورد. تفرجگاهی که می تواند یک روز هیجان انگیز را برای شما بسازد. این مجموعه تفریحی که در جوار دریا و قله ها و جنگل های زیبا به بهره برداری رسیده، در کنار امکانات رفاهی...

25 خرداد 1402

آخرین شرایط سینماگر ایرانی در بستر بیماری ، 15 سال است از او پرستاری می کنم اما...

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر با حضور در منزل استاد اصغر شاهوردی صدابردار سینمای ایران، ضمن عیادت از این پیشکسوت هنرمند، از نزدیک جویای حال وی شد.

21 خرداد 1402

زنی که با خودکشی به معروفیت رسید

هالیوود جای عجیبی برای خودکشی نیست. هزاران نفر در دهه 1900 میلادی به مرکز سینمایی دنیا آمدند تا مشهور و ثروتمند شوند، اما بیشتر آن ها به آرزویشان نرسیدند.

17 خرداد 1402

11 ویژگی مانیتور که هنگام خرید باید به آن ها توجه کنید

آیا قصد خرید یک مانیتور تازه و ارزان برای کارهای خود بخرید؟ شاید در حین آنالیز مطالب مختلف پیرامون مانیتورها، در درک و فهم بعضی از اصطلاحات و واژه های مربوط به مشخصات فنی مانیتور دچار مشکل شوید. در این مطلب، به شما یاری می کنیم تا به زبان بسیار ساده با...

29 اردیبهشت 1402

مهر در ایران 6000 سال قدمت دارد

محمد جواد جدی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران گفت: بنده 15 سال است که با فرهنگستان هنر همکاری دارم که کارهای مشترکم با فرهنگستان کتاب های اولین مهر حکاکی در ایران، مهرهای موزه ملی ایران، دانشنامه مهر و حکاکی، نخستین سربرگ ها و برچسب های ایران و شیرازنامه...

28 اردیبهشت 1402

توضیح هانیه توسلی درباره بازی نکردن در فیلم ها: حالم خوش نیست ...

شرایط من فعلا همینه. نمی دونم تا چه زمانی ولی به هر حال این روزها اگه خبری دیدین که مربوط به حضور من به عنوان بازیگر در کاری بود اون خبر درست نیست.

15 فروردین 1402

با مهسا جاور؛ مادری که برای زندگی و دخترش می جنگد

از اواسط سال 1400، واقعا دوره وحشتناکی را پشت سر گذاشتم و مرحله ای از زندگی ام بود که فکر می کردم این اتفاقات فقط در فیلم ها است. به خاطر مهسا جاور این یک سال اخیر، به خودم افتخار می کنم. به عنوان یک مادر، قوی بودم و توانستم سرپا بایستم. تا آخر عمرم برای یک...

14 فروردین 1402

لینچان در سن 76 سالگی؛ همچنان خوش تیپ تا قبل از مرگ

سریال تاریخی و افسانه ای جنگجویان کوهستان 41 سال پیش با همکاری مشترک چین و ژاپن ساخته شده و در فرانسه، هلند، اسپانیا، آلمان غربی و کشور خودمان هواداران بسیاری پیدا کرد.

13 فروردین 1402

سرمایه گذاری سازمان سینمایی سوره بر دو طرح انیمیشن

به گزاری خبرنگاران ؛ سازمان سینمایی سوره، دو طرح بادآباد و خواب سارق که در چهارمین دوره رویداد پرتاب انیمیشن رویازی به مرحله نهایی رسیده بودند، به وسیله این سازمان برای سرمایه گذاری انتخاب شدند.

8 اسفند 1401

آقای افخمی ! متاسفانه چیزی که زیاد است پول بیت المال برای دُن کیشوت بازی شماها ...

بهروز افخمی درباره اجرای فصل نو برنامه تلویزیونی هفت گفت: با خودم فکر کردم سال جاری که جشنواره تغییراتی نموده، خوب است یک دوره دیگر دُن کیشوت بازی دربیاورم.

4 بهمن 1401

محبوب ترین لوازم جانبی آیفون 12 پرو در خبرنگاران

در این مطلب به معرفی برترین لوازم جانبی گوشی آیفون 12 پرو می پردازیم که شامل کاور، برچسب محافظ صفحه، برچسب محافظ لنز دوربین و شارژر می شوند؛ محصولاتی که از کیفیت و محبوبیت فوق العاده بالایی در نزد کاربران هم برخوردار هستند.

20 دی 1401
تعداد: (149)