تئاتر

فخری خوروش چگونه کارش را شروع کرد؟

فخری خوروش یکی از نخستین بازیگرانی بود که در تالار وحدت یا رودکی سابق روی صحنه رفت چراکه این تالار پیش از آن ویژه اجرا های موسیقی، اپرا و باله تعریف شده بود.

28 خرداد 1402

زنی که با خودکشی به معروفیت رسید

هالیوود جای عجیبی برای خودکشی نیست. هزاران نفر در دهه 1900 میلادی به مرکز سینمایی دنیا آمدند تا مشهور و ثروتمند شوند، اما بیشتر آن ها به آرزویشان نرسیدند.

17 خرداد 1402

توضیح هانیه توسلی درباره بازی نکردن در فیلم ها: حالم خوش نیست ...

شرایط من فعلا همینه. نمی دونم تا چه زمانی ولی به هر حال این روزها اگه خبری دیدین که مربوط به حضور من به عنوان بازیگر در کاری بود اون خبر درست نیست.

15 فروردین 1402

لوکس ترین کشتی های مسافربری دنیا ، زیباترین کشتی های دنیا

اگر تجربه سفر با کشتی را در قالب تورهای مسافرتی دریایی داشته باشید. به طور حتم می دانید که این سفر شبیه هیچ یک از سفرهای جاده ای و هوایی که قبل تر تجربه نموده اید نیست. سفری مملو از هیجان و جذابیت. آنچه که سفرهای دریایی را متمایز از دیگر سفرها نموده شاید...

16 دی 1401

هتل اسپیناس پالاس تهران را بهتر بشناسید

اگر هتل اسپیناس پالاس تهران (Espinas Palace Hotel) را از نزدیک و یا در عکس دیده باشید، به منحصر به فرد بودنش پی می برید. هتلی لوکس در شمال مرکز که معماری خیره کننده ای دارد و باعث شده تا خیلی از دوست داران سفر برای اقامت در آن راهی تهران شوند. همه چیز درباره هتل اسپیناس...

23 آذر 1401

معماری ، هنر نو در پنج شهر کمتر شناخته شده

معماری ، هنر نو در پنج شهر کمتر شناخته شدهدر این مقاله از وب سایت مجله گردشگری خبرنگاران درباره معماری ، هنر نو در پنج شهر کمتر شناخته شده ، سخن خواهیم گفت.

17 شهریور 1401

عزم جدی وزارت آموزش و پرورش برای محرومیت زدایی و برقراری عدالت آموزشی

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش بر اراده استوار و عزم جدی این وزارتخانه برای محرومی زدایی و برقراری عدالت آموزشی در کشور تاکید نمود.

11 شهریور 1401

جادوگر عصر نو چگونه فکر ها را می خواند؟

شرکت کننده و مربی شعبده بازی عصر تازه با بیان اینکه کار من ربطی به ماوراء ندارد، گفت: هیجانی که کار من به مردم منتقل می کرد برایم مجذوب کننده بود.

12 خرداد 1401

نسیم ادبی: مونولوگ بدون حرکت چالش بزرگی است

تهران (پانا) - نسیم ادبی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون از بازی در دور نو نمایش خونین زار ابراز رضایت کرد.

26 اردیبهشت 1401

معرفی هتل 3 ستاره لندن در پاریس

هتل لندن پاریس | Hôtel London Parisیکی از هتل هایی که در مرکز شهر پاریس واقع شده است، هتل لندن پاریس Hôtel London Paris می باشد. این هتل 3 ستاره، تا ساختمان اپرای گارنیر تنها 450 متر و تا فروشگاه و گالری لافایت تنها 350 متر فاصله دارد. درنتیجه شما مهمانان با کمی پیاده روی...

28 فروردین 1401

راهنمای سفر به کوش آداسی، ترکیه

کوش آداسی یکی از پر طرفدارترین مقاصد در تور ترکیه و از شهرهای بندری بخش مدیترانه ای این کشور است، بنابراین اغلب مواردی که در این شهر خواهید دید به آفتاب، دریا و تعطیلات سرگرم کننده خلاصه می گردد.

20 فروردین 1401

همسر بهاره رهنما هم اینفلوئنسر شد

خبرنگاران: امیرخسرو عباسی، همسر بهاره رهنما که تحت نام حاجی شناخته می گردد، تا پیش از این فعالیت چندانی در فضای مجازی نداشت، اما به نظر می رسد که حالا به فکر اینفلوئنسر شدن افتاده است.

12 بهمن 1400

نمایش دروغدر عمارت نوفل لوشاتو روی صحنه می رود

تهران (پانا) - نمایش دروغ به کارگردانی مسعود صالحی در عمارت نوفل لوشاتو روی صحنه می رود.

1 مهر 1400

حضور مرگ تولد در جشنواره نیویورکی

فیلم کوتاه مرگ تولد به کارگردانی علیرضا سعیدی به جشنواره ای در نیویورک راه پیدا کرد.

18 شهریور 1400

تمدید مهلت ارسال به یک کنفرانس تئاتری

با انتها مهلت ارسال مقاله به نخستین کنفرانس ملی نمایشنامه پژوهی ایران، کانون نمایشنامه نویسان و مترجمان خانه تئاتر ایران از تمدید فرصت ارسال اصل مقالات به این رویداد اطلاع داد.

19 اسفند 1399

تفکر خلاق چیست و برای چه کارهایی مفید است؟

نگاهی به دنیا امروز بیندازید. همه چیز در حال تغییر است. امروز چیزی را یاد می گیرد و چند سال بعد، همان چیز از اساس دگرگون می گردد. این مسئله امروز خیلی پررنگ تر از گذشته شده است. در چنین مواقعی ما احتیاج به تکیه گاهی داریم که در برابر این سرعت بالای پیشرفت...

2 آبان 1399

جاذبه های گردشگری رشت ، دیدنی های شهری زیبا در گیلان

استان گیلان و شهر رشت یکی از سرسبزترین و دیدنی ترین نقاط ایران محسوب می شوند که همیشه مورد توجه گردشگران و مسافران علاقمند به طبیعت قرار دارند. قطعا طبیعت زیبای این شهر را می شناسید و تا حدی با جنگل ها و دشت های دیدنی رشت آشنایی دارید، اما آیا تاکنون از...

16 آبان 1398

از کجا معلوم از من خوشش می آید؟

شاید به نظر عجیب بیاید، ولی روانشناس و مربی زوج یابی، جو همینگز، می گوید که بالا زدن آستین ها سر قرار، نشانه ظریفی از علاقه مندی است، به خصوص در میان زنان.

14 آبان 1398

رییس تئاتر شهر و یک کارگردان بازداشت شدند، انتشار تیزر بدون مجوز

به گزارش خبرنگاران، انتشار تیزر بدون مجوز نمایش رویای شب تابستان به کارگردانی مریم کاظمی _که در سالن اصلی تئاتر شهر آخرین روز اجرای خود را سپری می کرد_ در فضای مجازی حاشیه ساز شد.

27 آذر 1397

تکه های او را کنار هم بچینید، راز قتلی که پنهان نمی ماند

خبرنگاران-گروه هنر-نغمه دانش آشتیانی: اگر می خواهید یک اثر سرراست ببینید او گزینه شما نیست ولی اگر می خواهید یک تئاتر جنایی - معمایی را به تماشا بنشینید که به دلیل پیچیدگی متن و فرم ذهن شما را به چالش بکشد او انتخاب درستی است.

20 آذر 1397