کارگاه های فصل تابستان کانون پرورش فکری لرستان شروع شد

به گزارش کتاب یار مهربان، به گزارش خبرگزاری کتاب ایران در خرم آباد، در نخستین روزهای شروع فصل تابستان، با حضور اعضا، خانواده ها و جمعی از مسئولان شهرستان های استان، کارگاه های فصل تابستان مراکز کانون سراسر استان فعالیت خود را شروع کردند.

کارگاه های فصل تابستان کانون پرورش فکری لرستان شروع شد

محمدجواد محمدی مدیرکل کانون پرورش فکری لرستان درباره شروع کارگاه های فصل تابستان گفت: تابستان فرصت مناسبی است تا ضمن غنی سازی اوقات فراغت بچه ها و نوجوانان، برای شکوفایی، پرورش و رشد خلاقیت های بچه ها و نوجوانان کوشش مضاعف صورت پذیرد.

مدیرکل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان لرستان با اشاره به اینکه در کارگاه های تابستانی بچه ها ضمن به دست آوردن مهارت های کلامی، مهارت فردی و اجتماعی و تفکر خرد جمعی، با مطالعه صحیح و هدفمند در مسیر دانایی و آگاهی قرار خواهند گرفت، عنوان نمود: این کارگاه ها در 4 بخش فرهنگی، هنری، ادبی و علمی فعالیت می نمایند.

محمدی گفت: کارگاه های فرهنگی شامل: قصه گویی، فن بیان، شعر و قصه، نقالی، شاهنامه خوانی، کاردستی، حال خوش زندگی است و در بخش هنری شامل: طراحی، نقاشی، سفالگری، عکاسی، پویانمایی، خوشنویسی، موسیقی، سرود، هنرهای نمایشی، هنرهای بومی و سنتی، کاغذ و تا و کارگاه های ادبی شامل: نوشتن خلاق، شعر، داستان نویسی، خوانش متون تخصصی و کارگاه های علمی شامل: رباتیک، نجوم، زیست شناسی، بازی های فکری، چرتکه ، شطرنج هستند.

مدیرکل کانون لرستان با اشاره به اینکه در تابستان سال جاری 8 کتابخانه سیار شهری و روستایی در منطقه ها شهری و روستایی و محله های کم برخوردار در شهرستان خرم آباد، به بچه ها و نوجوانانی که دستیابی به مراکز ثابت ندارند خدمات فرهنگی، هنری و ادبی ارائه می دهند، عنوان نمود: علاقه مندان در گروه های سنی نوباوه (4 سال به بالا)، نوخوان (7 سال به بالا)، نونهال (9 سال به بالا)، نونگاه (12 سال به بالا) و نوجوان (15 سال به بالا) در می توانند در کارگاه ها حضور داشته باشند.

محمدی با بیان اینکه کارگاه های مجازی کانون استان در رشته های نقاشی، اوریگامی و حافظ خوانی نیز برگزار می شوند، اضافه کرد: با شروع فعالیت کارگاه های فصل تابستان 20 مرکز ثابت در سراسر لرستان، میزبان بچه ها و نوجوانان هم استانی برای غنی سازی اوقات فراغت و استعدادیابی هستند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "کارگاه های فصل تابستان کانون پرورش فکری لرستان شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارگاه های فصل تابستان کانون پرورش فکری لرستان شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید