یک خبر هیجان انگیز درباره سریال بازی مرکب

به گزارش کتاب یار مهربان، هوانگ دونگ-هیوک کارگردان Squid Game می گوید دی کاپریو ممکن است به فصل دوم بازی مرکب که در سال 2024 پخش خواهد شد، ملحق گردد.

یک خبر هیجان انگیز درباره سریال بازی مرکب

به گزارش کتاب یار مهربان، کارگردان برنده امی بازی مرکب (Squid Game) نتفلیکس می گوید ممکن است از لئوناردو دی کاپریو بخواهد در فصل دوم سریال نقش آفرینی کند. هوانگ دونگ-هیوک که به تازگی برنده امی شده آدینه این هفته در یک کنفرانس مطبوعاتی در سئول حاضر شد.

هوانگ درباره فصل دوم بازی مرکب می گوید: در فصل دوم هیچ بازیگر شناخته شده هالیوودی حضور ندارد. چنین برنامه ای نداریم و اگر صحنه تغییر کند، شاید در فصل سوم - اما برای فصل دوم، داستان همچنان در کره می گذرد. لئوناردو دی کاپریو گفته است که یکی از طرفداران بازی مرکب است، بنابراین شاید اگر زمان و تغییرات اجاز دهند، بتوانیم از او بخواهیم که به بازی ها ملحق گردد.

  • ستاره سریال بازی مرکب تاریخ ساز شد | اولین بازیگر کره ای برنده جایزه امی

هوانگ تأیید می نماید که فصل دوم بازی مرکب در سال 2023 فیلمبرداری خواهد شد و در سال 2024 از راه می رسد. این نویسنده و کارگردان اضافه می نماید که بودجه فصل دوم بیشتر شده است.

لی جونگ-جه که در مراسم امی این هفته تاریخ سازی کرد و برنده برترین بازیگر مرد سریال های درام شد، به علت اکران فیلم شکار (Hunt) در جشنواره تورنتو در این کنفرانس حاضر نبود.

لی در پیامی ضبط شده می گوید به رغم دریافت جوایز متعدد، مسئله مهم تر و شاد نماینده برای من این است که محتوای کره ای مخاطبش را پیدا نموده و افرادی بسیار زیادی در سراسر جهان از آن استقبال می نمایند.

داستان بازی مرکب در خصوص گروهی از افراد بود که برای چند میلیون دلار وارد یک مسابقه مرگبار می شوند. فصل اول این سریال که مضامینی چون اختلاف طبقاتی و زوال اخلاق در جوامع را آنالیز می کرد پربیننده ترین سریال تاریخ نتفلیکس است.

  • زمان پخش فصل دوم بازی مرکب تعیین شد
منبع: همشهری آنلاین

به "یک خبر هیجان انگیز درباره سریال بازی مرکب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک خبر هیجان انگیز درباره سریال بازی مرکب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید