زیباترین جزایر کارائیب ، ده جزیره زیبا و دیدنی در منطقه کارائیب

به گزارش کتاب یار مهربان، کارائیب که آن را آنتیل هم می نامند منطقه ای در آمریکا می باشد و دارای جزایری با سواحل پوشیده از شن های پودری و نرم و آب های گرم و شفاف است برای سفر به جزایر کارائیب بدانید که این منطقه دارای تابستان هایی طولانی و دراز است و مکانی مناسب برای گذراندن تعطیلات و تفریح و تفریح به شمار میرود . این منطقه بکر و دیدنی جزایر کارائیب متعددی دارد که ما تصمیم داریم امروز در مجله خبرنگاران به معرفی ده تا از زیباترین جزایر کارائیب این جزایر دست نخورده و خارق العاده در منطقه کارائیب بپردازیم :

زیباترین جزایر کارائیب ، ده جزیره زیبا و دیدنی در منطقه کارائیب

جزایر تورکس و کایکوس

در سفر به جزایر کارائیب بدانید که این جزایر پر است از تفرجگاه های بکر و تماشای با سواحلی زیبا با آب های شفاف به رنگ فیروزه ای که بسیاری از سلبریتی ها خانه های ییلاقی در این جزایر برای خودشان مهیا نموده اند. به جرات می توان گفت که در بین آمریکایی ها و جهانگردانی که به جزایر کارائیب سفر می نمایند جزایر تورکس و کایکوس جزو برترین و لوکس ترین مقصد های سرگرمیی به شمار می روند.

جزیره تماشای باربادوس

گشت و گذار در میان طبیعتی بکر و تماشای و میراث تاریخی و خرید از فروشگاه های متنوع از سرگرمی های این جزایر کارائیب خارق العاده می باشد. اینجا شب معنی ندارد و تابستان هایی مرطوب و بهاری گرم و خشک دارد که برترین موقع برای این که به جزیره بارابادوس سفر کنید فصل بهار است .این جزیره از نمونه زیباترین جزایر کارائیب دارای معماری بی نظیری می باشد و آشپزی و موسیقی و پایکوبی در این جزیره بسیار متمایز از سایر نقاط است. در سفر به جزایر کارائیب بدانید که مردمان این جزیره دارای فرهنگ آفریقایی، هندی و انگلیسی می باشند.

جزیره آنتیگوا

از مجموعه جزایر کارائیب این جزیره به علت داشتن خط ساحلی با شن های سفید رنگ و سواحل دراماتیک مشهور می باشد رویداد بین المللی هفته قایقرانی در این جزیره برگزار می گردد و ملوانان زیادی در این منطقه دور هم گرد می آیند. بعلاوه این جزیره مخصوص غواصی می باشد و دوستداران این نوع سرگرمی و سرگرمی می توانند انواع غواصی را در این جزیره زیبا تجربه نمایند و پذیرای غواصانی از سراسر دنیا است.آنتیگوا یکی از دو جزیره ای می باشد که کشور باربودا و آنتیگوا را بوجود آورده اند. در بین تمام جزایری که در دریای کارائیب وجود دارد جزیره آنتیگوا جزو آفتابی ترین جزیره ها به شمار میرود و همیشه در هر فصلی از سال دارای آب و هوایی تابستانی می باشدو از باران در آن خبری نیست.

کشور کوبا

کوبا جزو کشور هایی است که حداقل ارزش یک بار تماشا را دارد. کوبا کشور رنگارنگی می باشد که رویداد های سیاسی درآماتیکی در ان به وقوع پیوسته است و دارای تاریخچه ای پر سر و صدااست.منظره ها زیبا و اقلیم معتدل با باد های بسامان و فرهنگ های گوناگون از ویژگی های شاخص کوبا می باشد. در کوبا شهر هایی شگفت انگیز و مردمانی شب زنده دار و مهمان نواز انتظارتان را می کشند. سواحلی بکر با موسیقی و پایکوبی درکوبا خودنمایی می نماید. از هر فرهنگی که بگویید در کوبا می توان یافت.

سن وینسنت و گرانادین ها

این جزیره به مانند بهشتی می ماند با سواحلی آرام و بکر که بسیار تماشای می باشد. در این جزیره فیلم دزدان دریایی کارائیب ضبط شده است . بنابراین از ان زمان به بعد بیشتر مشهور شده است . گرانادین و سن وینسنت جزایری کوچک و زیبا می باشند که دارای طبیعتی بی نظیر و صخره های دریایی بکر و تماشایی است که مطمنا با بودن در این جزیره از نمونه زیباترین جزایر کارائیب و غواصی کردن در آب های آن حس خوبی به شما دست خواهد داد و بسیار مکانی مهیج و شگفت انگیز برای جهانگردان و بازدید نمایندگان می باشد.

جزیره سن بارتلمی

دراین جزیره خدماتی بی عیب و نقص انتظارتان را می کشد سن بارتلمی بیشتر پاتوق پولدار ها و افراد مشهور می باشد و برای گذراندن تعطیلات لوکس مطمنا مقصد مناسبی است .جزیره سن بارتلمی که در واقع یک جزیره کوچک فرانسوی است، دارای هتل ها و اقامت گاه ها و ویلاهای شخصی مجهز و مدرنی است که می تواند مکانی مجذوب کننده و رویایی برای گذراندن ماه عسل برای تازه عروس و داماد ها باشد . این جزیره دارای آب و هوایی عالی و امکانات مناسب برای گذراندن تعطیلات و دور شدن از هیاهو و سر و صدای شهر های بزرگ و شلوغ است.

جزیره سن لوسیا

این جزیره که نمونه زیباترین جزایر کارائیب نیز هست ، با دارا بودن طبیعتی بکر و آب و هوای گرم جز جزایر بی نظیر و مجذوب کننده می باشد که دارای اقامتگاه های سرگرمیی مجلل و باشکوهی است که دارای منظره ها زیبایی هستند و به کوه و دریا مشرف هستند.مردمان این جزیره به زبان رسمی خودشان که انگلیسی است صحبت می نمایند این کشور جزیره ای کوچک در آستانه اقیانوس اطلس و در دریای کارائیب واقع شده و می تواند مکان مناسبی برای گذراندن تعطیلات باشد.

جزایر ویرجین بریتانیا

این جزیره با دارا بودن ساحلی شنی و نرم و آب های شفاف برترین مکان برای جهانگردی و گذراندن اوقات فراغت به شمار می رود. این ناحیه به علت آتش فشانی بودن منطقه منظره های زیبایی دارد. ویرجین جزو پیروز ترین دولت های کارائیب به شمار می رود و در آمد اهالی این منطقه به وسیله جذب جهانگرد و جهانگرد به دست می آید. این نمونه زیباترین جزایر کارائیب ، اینجا پر است از تونل ها و تخته سنگ های بزرگ ساحلی، استخرها و سرداب ها که سبب شده جهانگردانی که به این منطقه سفر می نمایند بتوانند لحظاتی ناب و به یاد ماندنی را تجربه نمایند. غواصی با لوله های تنفسی ، حمام آفتاب ، قایق سواری ، پیاده روی در جنگل و گشت زدن در میان صخره های مرجانی از مهیج ترین سرگرمیات این منطقه است.

بلیز

در بلیز می توان سرگرمیات آبی را در حد اعلا انجام داد اینجا مقصد کسانی است که می خواهند گونه های جانوری و گیاهی کمیاب و با ارزش را از نزدیک مشاهده نمایند.حفره بزرگ آبی که در کشور بلیز وجود دارد مشهور ترین شگفتی طبیعت در این منطقه از دنیا می باشد بعلاوه تماشا صخره فانوس دریایی نیز به نوبه خودش خالی از لطف نیست . غواصی ، قایق سواری و سفرهای چند مقصدی با قایق از جمله کارهای هیجان انگیزی است که در بلیز می توانید انجام دهید.یکی از مشهور ترین موارد در کشور بلیز صخره های محلی بومی این منطقه می باشد که به شکل مغز انسان می باشد توصیه می کنیم حتما از این صخره ها تماشا فرمایید .

جزیره کوچک آروبا در جنوب کارائیب

در این جزیره می توان به سرگرمیات آبی ، دوچرخه سواری کوهستان ، اسب سواری و گلف بپردازید . آروبا که در جنوب کارائیب قرار گرفته است و متعلق به پادشانی هلند می باشد جزئی از جزایر آنیل هلند به شمار میرود. در این جزیره اقامتگاه های سرگرمیی و هتل هایی با امکانات شگفت انگیز و خارق العاده وجود دارد که برترین مکان برای گذراندن تعطیلات و اوقات فراغت به شمار می رود.ساحل جزیره آروبا جزو پایین ترین و تمیز ترین ساحل ها کارائیب به شمار می رود . از شاخصه های شاخص آروبا درختان دیوی دیوی می باشد.

منبع: همگردی

به "زیباترین جزایر کارائیب ، ده جزیره زیبا و دیدنی در منطقه کارائیب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیباترین جزایر کارائیب ، ده جزیره زیبا و دیدنی در منطقه کارائیب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید