خودرو

جدایی بهترین گلزن سپاهان ، مهاجم مطرح لژیونر شد

هاجر دباغی بهترین مهاجم تاریخ سپاهان از این تیم جدا شد و به تیم کرالا هند پیوست.

31 شهریور 1402

ابعاد و زوایا عشق آتشین به رونالدو چه بود؟، نوجوانان دنبال هویت بودند یا جو زده شدند

بخش اعظم جمعیتی که اطراف فرودگاه امام (ره) ساعت ها به انتظار ستاره پرتغالی نشستند و با شوق وذوق او را تا هتل اسپیناس همراهی کردند، نوجوانان و جوانان بودند.

29 شهریور 1402

این علائم در بچه ها نشانه اوتیسم است

تعداد بچه ها مبتلا به اوتیسم به طرز باورنکردنی رو به رشد است. آمار نشان می دهد در سال 2000 از هر 1000 کودک یک نفر مبتلا به خوددرماندگی بوده، درحالی که آمار سال نو این رقم را به نسبت یک در 45 کودک نشان می دهد.

26 شهریور 1402

9 راه چاره موثر برای کاهش وزن در زنان بالای 30 سال

با این عادات ساده که به راحتی می توانید آنها را به روتین زندگی خود اضافه کنید، چربی های مزاحم بدن را آب کنید.

22 شهریور 1402

14 فعالیت مختلف برای افرادی که ورزش کردن را دوست ندارند

ورزش کردن و فعالیت داشتن یکی از الزامات زندگی روزمره است. بعضی از افراد با رفتن به باشگاه یا ورزش کردن در منزل اندازه فعالیت کافی خود را در روز انجام می دهند اما بعضی دیگر به ورزش علاقه ای ندارد و تمایلی به انجام حرکات ورزشی نشان نمی دهند. در این مطلب 15...

16 شهریور 1402

فیس لیفت تسلا مدل 3 معرفی گردید؛ جراحی زیبایی سدان محبوب آمریکایی پس از 6 سال فراوری

فیس لیفت تسلا مدل 3 معرفی گردید. دامنه تغییرات در این نسخه چندان گسترده نیست، اما به روزآوری های موجود کاملاً مثبت بوده و باعث شده است این سدان برقی چهره مدرن تر و مجذوب کننده تری پیدا کند. در کنار تغییرات ظاهری، این خودرو در بخش فنی نیز تغییراتی را تجربه...

12 شهریور 1402

تغییر حاشیه ساز پژو 207 و توضیح ایران خودرو، عکس

گجت نیوز نوشت: خبر حذف دریچه هوای روی کاپوت پژو 207 از طریق ایران خودرو حواشی زیادی را به همراه داشت. به همین علت این خودروساز با انتشار بیانیه ای به حواشی ها پاسخ داد.

2 شهریور 1402

این فناوری نو از مرگ بچه ها گرفتار در خودرو جلوگیری می نماید

آمار ها در ایالات متحده نشان می دهد سالانه 40 کودک در اثر رها شدن در خودرو و گرمازدگی جان خود را از دست می دهند. مرگ و میر براثر این حادثه در تابستان بیشتر است، اما در هر ماه از سال اتفاق می افتد.

27 مرداد 1402

حیوانات بزرگ الجثه آدمخوار ؛ از تمساح آدمخوار تا آناکوندای 300 کیلوگرمی

آناکونداها، این موجودات مرموز همواره مورد توجه انسان ها قرار داشته اند تا جایی که فیلم های بسیاری از حملات این خزندگان ساخته شده که البته هواداران خاص خود را نیز دارند.

18 مرداد 1402

بنز کلاسیک ایرانیزه شد! ، عکس

طراح پورشه به سبک ایرانی که چندی پیش در اینستاگرام غوغا نموده بود، این بار تصویر مرسدس بنز را با طراحی ایرانی منتشر کرد.

15 مرداد 1402

جاذبه های گردشگری اردبیل که شمارا حیرت زده می نماید

اردبیل یکی از استان های ایران است که در آذربایجان واقع شده و آب و هوای بسیار خوبی دارد.

12 مرداد 1402

همه چیز درباره سنسور هوشمند؛ ابزاری ضروری برای آینده مدرن

یک سنسور هوشمند را می توان در وسایل و گجت های الکترونیکی مختلفی مشاهده کرد. با این حال، سوال اینجاست آیا ما واقعا به سنسورهای هوشمند نیاز داریم؟ آیا شرایط زندگی امروزه ایجاب می نماید ما حتما از سنسورهای هوشمند برای کنترل بعضی از وسایل الکترونیکی استفاده...

12 مرداد 1402

چرا خشکسالی آلودگی هوا را تشدید می نماید؟

تحقیقات دانشمندان در آمریکا نشان می دهد خشکسالی می تواند هوای کره زمین را آلوده تر کند.

7 مرداد 1402

جاذبه های دیدنی ریو در برزیل

ریو دو ژانیرو، مرکز برزیل و یکی از شهرهای پرجاذبه این کشور، دارای جاذبه های فراوانی است که هر ساله گردشگران زیادی را به خود جذب می نماید. در این مقاله، به آنالیز و توصیف ده مورد از جاذبه های دیدنی ریو دو ژانیرو پرداختیم.

4 مرداد 1402

تصاویر، لیونل مسی در آمریکا خلافکار شد!

لیونل مسی، ابرستاره آرژانتینی دنیای فوتبال به تازگی به تیم اینترمیامی آمریکا منتقل شده به وسیله پلیس جریمه شد.

24 تیر 1402

در کدام کشورها اسباب کشی رایج نیست؟ ، شیوه های متفاوت برای تغییر محل زندگی در دنیا

بیشتر مردم کشورهای شبه جزیره اسکاندیناوی به خصوص سوئد و دانمارک، اجاره نشین هستند و قراردادهای اجاره آنها بر اساس قانون این کشورها آنقدر طولانی است که تقریبا شانسی برای افراد تازه باقی نمی گذارند. این طولانی بودن زمان اجاره آپارتمان اما یک مزیت هم...

22 تیر 1402

آخرین شرایط جایگزینی کارت بانکی با کارت سوخت ، کارت های اضطراری سوخت جمع می گردد؟

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران با تاکید بر اینکه جمع آوری کارت های اضطراری سوخت امکان پذیر نیست گفت: اجرای طرح جایگزینی کارت بانکی با کارت سوخت در فاز مطالعه و فاز توسعه بوده و هنوز اتفاق خاصی در تو هیچکدام از جایگاه ها حادث نشده است.

17 تیر 1402

چگونه می توان خلاقیت بازی کردن در بچه ها را بهتر کرد؟

این روزها تقریبا اغلب والدین درک می نمایند که استفاده بیش از حد از صفحه نمایش چه اثرات جبران ناپذیری را برای بچه ها به همراه دارد. در واقع مانند هر چیز دیگری تعادل، همیشه همه چیز را بهتر جلو می برد. در عین حال جامعه مدرن برای نشستن طراحی شده است. والدین...

16 تیر 1402

آینده تعاملات سازمانی در پرتو GPT ها

غوغا و هیجان پیرامون مدل های زبانی بزرگ (LLM، فرآیند درک زبان طبیعی به وسیله هوش مصنوعی به واسطه آموزش گسترده با داده های متنی) و انواع دیگر هوش مصنوعی مولد (GenAI) به این زودی ها رنگ نمی بازد.

13 تیر 1402

16 دنباله سینمایی که از فیلم اورجینال هم بهتر از آب درآمدند

حتماً شما هم موافق هستید که فیلم های پیروز معمولاً دنباله های خوبی ندارند و به همین دلیل است که بعد از پیروزیت یک فیلم، ایده ساخت دنباله ای برای آن چندان با استقبال مخاطبان سینما روبرو نمی شود. اما استثنائاتی هم وجود دارد و گاهی دنباله ها نه تنها پیروز...

10 تیر 1402
تعداد: (231)