اخبار سیاسی

گردشگری با تبلیغات به موقع، جوابگوی جامعه هدف است

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بر لزوم تامین زیرساخت های گردشگری تاکید نمود که با تبلیغات حرفه ای و به موقع جوابگوی جامعه هدف خواهد بود.

5 مهر 1402

ابعاد و زوایا عشق آتشین به رونالدو چه بود؟، نوجوانان دنبال هویت بودند یا جو زده شدند

بخش اعظم جمعیتی که اطراف فرودگاه امام (ره) ساعت ها به انتظار ستاره پرتغالی نشستند و با شوق وذوق او را تا هتل اسپیناس همراهی کردند، نوجوانان و جوانان بودند.

29 شهریور 1402

اتفاقی که محال است خود رونالدو هم باور کند؛ حتما به ما خواهد خندید! ، این چه کاری بود ؛ آبروی پرسپولیس را بردید

احتمالا خود کریستیانو رونالدو نیز هنوز رفتار مدیران پرسپولیس را باور نکرده است.

27 شهریور 1402

واکنش به بیانیه تروئیکای اروپایی علیه ایران ، قطعا به درخواست های مازاد تن نمی دهیم ، آژانس سیاسی کاری نکند

رئیس فراکسیون حقوق بشر مجلس شورای اسلامی گفت: بیانیه تروئیکای اروپایی علیه ایران فنی نیست و با نگاه سیاسی تدوین شده است. آنان به تعهدات خود عمل نمی نمایند و از ما انتظارات یک سویه دارند.

23 شهریور 1402

وزیر فرهنگ از تالار مرکزی خرم آباد بازدید کرد

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در خرم آباد، محمدمهدی اسماعیلی با همراهی محمود اسلامی معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روز آدینه در جریان سفر به خرم آباد، از بخش های مختلف پروژه نیمه تمام تالار مرکزی خرم آباد بازدید کرد و در جریان روند اجرا و موانع پیشرفت...

10 شهریور 1402

ممنوعیت پرواز چارتری برای کیش لغو شد؟ ، توضیحات سخنگوی سازمان هواپیمایی

سخنگوی سازمان هواپیمایی خبر آغاز مجدد پروازهای چارتری برای کیش را تکذیب کرد.

31 مرداد 1402

این 5 استان کمبود معلم دارند

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت: در بعضی استان ها مانند سیستان و بلوچستان، اصفهان، خراسان رضوی، تهران و خوزستان کمبود نیروی انسانی وجود دارد که باید سناریوی متفاوتی برای آنها در نظر گرفت.

30 مرداد 1402

وزیر میراث فرهنگی کشور وارد استان اصفهان شد

خبرگزاری مهر/ براساس آخرین خبر و گزارش های بدست آمده، وزیر میراث فرهنگی کشور وارد استان اصفهان شد.

26 مرداد 1402

اظهارنظر جنجالی نماینده مجلس درباره افزایش قیمت بنزین و واکنش چند باره دولت ، آتش اظهارات غیرمسئولانه بر شایعات بی اساس بنزینی!

درحالی که مقام های رسمی دولت بارها صراحتا تاکید نموده اند که دولت تا انتها سال هیچ برنامه ای برای تغییر در قیمت بنزین ندارد، بازار شایعات در این حوزه تمامی ندارد و گاه و بیگاه، اظهارات غیر مسئولانه بعضی افراد، بر شعله شایعات بنزینی می افزاید.

22 مرداد 1402

حمله به ساختمان قرن نوزدهمی

ویدئو منتشرشده در فضای مجازی سه جوان را نشان می دهد که بخش بالایی ورودی گالری ویتوریو امانوئل در شهر میلان ایتالیا را که یک بنای متعلق به قرن نوزدهم میلادی است، با یک نقاشی گرافیتی بزرگ هدف قرار می دهند.

19 مرداد 1402

جزییات ملاقات باقری و ریابکوف در تهران

معاون وزیر خارجه روسیه و مذاکره کننده ارشد جمهوری اسلامی ایران در مورد طیف وسیعی از موضوعات مورد علاقه دو کشور از جمله مناسبات دوجانبه، آخرین تحولات منطقه ای و بین المللی و مذاکرات برطرف تحریم گفتگو کردند.

17 مرداد 1402

کتاب خود شجاع تو؛ برای تمام بچه هایی که به علت متفاوت بودن طرد شدند

مواقعی پیش می آید که وارد اتاقی می شوید و هیچ کس در آنجا شبیه شما نیست. دلایل زیادی برای احساس متفاوت بودن وجود دارد. شاید به این علت است که طور خاصی به نظر می رسید یا حرف می زنید، یا حتی اینکه از جای خاصی آمده اید. شاید این مسأله به رنگ موی شما ربط داشته...

1 مرداد 1402

خفگی دسته جمعی ماهی ها!

مرگ های جمعی ماهی ها در سراسر دنیا روز به روز در حال تشدید است؛ دانشمندان می گویند که انسان ها مقصر هستند!

25 تیر 1402

نقشه راه توسعه ایران و روسیه در حوزه فناوری اطلاعات آنالیز شد

به گزارش خبرنگاران، به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، جلسه کاری مشترک هیئت ایرانی به ریاست میثم عابدی، معاون فناوری و نوآوری و با حضور محمد جعفر پور، معاون وزیر و رئیس شرکت ارتباطات زیرساخت، محمود لیائی معاون وزیر، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل...

7 تیر 1402

حذف بیش از 1000 کد رشته دانشگاهی از مهر

وزیر علوم از حذف از حذف بیش. از 1000 کد رشته تازه دانشگاهی در سال تحصیلی تازه (مهرماه امسال) اطلاع داد و گفت: رشته های تازه منطبق بر دانش روز و احتیاج های جامعه را طراحی نموده ایم و کوشش می کنیم بعضی از این رشته ها به صورت فرادانشکده ای تدریس و پیگیری شوند.

5 تیر 1402

آخرین شرایط سینماگر ایرانی در بستر بیماری ، 15 سال است از او پرستاری می کنم اما...

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر با حضور در منزل استاد اصغر شاهوردی صدابردار سینمای ایران، ضمن عیادت از این پیشکسوت هنرمند، از نزدیک جویای حال وی شد.

21 خرداد 1402

تقابل تهاجمی جنگنده چین با هواپیمای نظامی آمریکا

ایرنا نوشت: وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) مدعی شد که یک جنگنده چینی اخیرا یک تقابل تهاجمی غیرضروری با یک هواپیمای نظامی ایالات متحده بر فراز دریای چین جنوبی داشت.

14 خرداد 1402

وام مسکن 550 میلیون تومان می گردد

وزیر راه و شهرسازی از پیشنهاد افزایش وام ساخت مسکن در طرح نهضت ملی به 550 میلیون تومان اطلاع داد و گفت: قرارداد ساخت خط آهن رشت آستارا هفته آینده امضا می گردد.

19 اردیبهشت 1402

کتاب سایه های سرگردان در شیراز رونمایی شد، بی مهری بزرگان ادبیات به سنت روایت گری

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در فارس، چهارشنبه شب در مراسمی که با حضور دوستداران یار مهربان در کتاب شیرازه برگزار گردید، فتاح رنجبر، مؤلف کتاب به میزبانی راد قنبری، منتقد و همراهی ابوتراب خسروی به معرفی این اثر پرداختند.

14 اردیبهشت 1402

شکر بالای قیمت مصوب رفت ، شکر در میادین و بازار کیلویی چند؟

قیمت شکر در روزهای اخیر بالای نرخ مصوب 21 هزار تومانی خود رفته است و بر اساس مشاهدات میدانی هر کیلوگرم از این محصول به صورت فله 26 هزار تومان تا 33 هزار تومان به فروش می رسد.

11 اردیبهشت 1402
تعداد: (371)