ایستگاه پایانی هفتمین جشنواره فیلم کوتاه دانش آموزی مدرسه

به گزارش کتاب یار مهربان، تهران (پانا) - روابط عمومی و امور بین الملل سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان درباره جزئیات هفتمین جشنواره فیلم کوتاه دانش آموزی مدرسه توضیحاتی داد.

ایستگاه پایانی هفتمین جشنواره فیلم کوتاه دانش آموزی مدرسه

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان، جشنواره هفتم فیلم کوتاه دانش آموزی مدرسه، که با همکاری ساترا (سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر) برگزار گشت در آستانه اختتامیه خود قرار گرفته است.

بنا بر این گزارش، در سرانجام مهلت ارسال آثار، تعداد 4114 اثر در دو بخش اصلی و جانبی از 1108 مدرسه دریافت نمود که این آثار ارسالی به تفکیک محورها در بخش اصلی شامل 545 فیلم داستانی، 304 فیلم مستند، 437 انیمیشن، 125 تیزر تبلیغاتی، 785 فیلم علمی آموزشی، 70 ویدیو بلاگ و 568 نماهنگ و به تفکیک محورها در بخش جانبی نیز شامل 341 فیلمنامه، 139 تیزر، 397 پوستر و 403 عکس پشت صحنه بوده اند.

گفتنی است: قسمتی از این آثار، به موضوع ویژه سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان (سمپاد) اختصاص دارند که شامل دو موضوع توسعه خودباوری در سمپاد با تعداد 380 اثر و فعالیت های آموزشی، پژوهشی و پرورشی در مدارس استعدادهای درخشان با تعداد 679 اثر دریافتی بوده است.

گفتنی است: مراسم اختتامیه این جشنواره و اعلام برگزیدگان این محورها، در روز پنج شنبه 13 آبان ماه، از ساعت 16 در سالن اندیشه حوزه هنری انقلاب اسلامی تهران برگزار خواهد شد.

یادآور می گردد: فراخوان شرکت در این جشنواره در اسفند ماه 1399 منتشر و مهلت ارسال آثار تا تاریخ 15 شهریور ماه 1400 تمدید شد.

جشنواره فیلم کوتاه دانش آموزی مدرسه، با هدف استعدادیابی و پرورش توانایی های دانش آموزان مستعد ایرانی در سال 1391 آغاز به کار کرد و اکنون در آستانه اختتامیه ی هفتمین دوره برگزاری خود قرار گرفته است. به لطف و عنایت پروردگار مهربان و با حمایت های این سازمان و دیگر سازمان های همکار، در سال های آینده نیز ادامه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری پانا

به "ایستگاه پایانی هفتمین جشنواره فیلم کوتاه دانش آموزی مدرسه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایستگاه پایانی هفتمین جشنواره فیلم کوتاه دانش آموزی مدرسه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید