نسیم ادبی: مونولوگ بدون حرکت چالش بزرگی است

به گزارش کتاب یار مهربان، تهران (پانا) - نسیم ادبی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون از بازی در دور نو نمایش خونین زار ابراز رضایت کرد.

نسیم ادبی: مونولوگ بدون حرکت چالش بزرگی است

به گزارش صبا، نسیم ادبی بازیگر نمایش خونین زار که دور دوم اجرای خود را از 10 الی 13 اسفندماه در سالن ارکیده پردیس تئاتر شهرزاد پشت سرمی گذارد در تبادل نظر با خبرنگار تئاتر صبا درباره این نمایش مطرح کرد: خونین زار به نویسندگی و کارگردانی سهراب حسینی و تهیه کنندگی حسن مصطفوی در دور اول اجرا از 24 الی 29 بهمن ماه روی صحنه رفت که خوشبختانه با استقبال مخاطبان روبرو شد و اکنون برای دور دوم اجرا برای چهار روز مجدد اجرا خواهد شد.

وی اضافه نمود: این نمایش از نظر من کار هیجان انگیزی است و خیلی شادمان هستم که بعد از دو سال دوری از تئاتر به صحنه برگشتم.

بازیگر فیلم سینمایی خائن کشی اظهار کرد: خونین زار تک پرسوناژ و مونولوگ است و این موضوع در کنار اینکه من در طول 50 دقیقه زمان اجرا به صورت نشسته بازی می کنم و فقط در دقایق سرانجامی اجرا می ایستم کار را کمی سخت می نماید.

بازیگر فیلم سینمایی نمور درباره بازی در نمایش مونولوگ گفت: کار مونولوگ سخت است اما اینکه بدون حرکت به بیان دیالوگ ها بپردازی و بتوانی مخاطب را درگیر نمایش کنی چالش بسیار بزرگی است.

نسیم ادبی در سرانجام با اشاره به فعالیت های خود در بخش تصویری اظهار کرد: سریال آمستردام را برای پخش در نمایش خانگی آماده دارم که پس از تعیین شدن پلتفرم به زودی پخش خواهد شد و برای بازی در سریال ناجورها به کارگردانی مسعود اطیابی که در مرحله پیش فراوری است، صحبت نموده ام.

منبع: خبرگزاری پانا

به "نسیم ادبی: مونولوگ بدون حرکت چالش بزرگی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسیم ادبی: مونولوگ بدون حرکت چالش بزرگی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید