موبایل، تبلت و گجت ها

اپل: مشکل داغ شدن آیفون 15 پرو با دریافت آپدیت رفع می گردد

طی روزهای گذشته، کاربران زیادی از داغ شدن بیش از حد بدنه آیفون 15 پرو و 15 پرو مکس خبر داده اند. بعد از چند روز سکوت اپل در قبال این گزارش ها، بالاخره این شرکت واکنش نشان داده است. به طور معین شرکت اپل اعلام نموده که با انتشار یک آپدیت نرم افزاری، مشکل داغ...

9 مهر 1402

ابعاد و زوایا عشق آتشین به رونالدو چه بود؟، نوجوانان دنبال هویت بودند یا جو زده شدند

بخش اعظم جمعیتی که اطراف فرودگاه امام (ره) ساعت ها به انتظار ستاره پرتغالی نشستند و با شوق وذوق او را تا هتل اسپیناس همراهی کردند، نوجوانان و جوانان بودند.

29 شهریور 1402

غوغای اپل؛ بازی های کنسولی به آیفون می آیند!

زومیت نوشت: اپل در جریان رویداد Wonderlust از آمدن بازی های کنسولی از جمله Assassins Creed Mirage به آیفون 15 پرو اطلاع داد.

22 شهریور 1402

شرکت TCL از اولین گوشی هوشمند دنیا با نمایشگری با حس کاغذ رونمایی کرد

پیش از آغاز نمایشگاه IFA 2023، شرکت TCL از اولین گوشی هوشمند دنیا با فناوری نمایشگر NxtPaper رونمایی کرد که حس شبیه به کاغذ را به کاربر منتقل می نماید. این گوشی هوشمند که TCL 40 NxtPaper نام دارد، در نسخه 4G و 5G روانه بازار می گردد و با فناوری NxtPaper کمتر به چشم کاربر فشار...

9 شهریور 1402

سامسونگ گلکسی زد فلیپ 5؛ تاشوی همه کاره

نسل نو سری Z Flip به چیپ قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 2، اندروید 13 و دوربین اصلی دوگانه 12 مگاپیکسلی هم مجهز شده تا تجربه کاربری بهتری را ارائه دهد؛ اما آیا این گوشی می تواند انتخاب مناسبی برای خرید یک گوشی پرچمدار باشد؟

3 شهریور 1402

تغییر حاشیه ساز پژو 207 و توضیح ایران خودرو، عکس

گجت نیوز نوشت: خبر حذف دریچه هوای روی کاپوت پژو 207 از طریق ایران خودرو حواشی زیادی را به همراه داشت. به همین علت این خودروساز با انتشار بیانیه ای به حواشی ها پاسخ داد.

2 شهریور 1402

اپل میخواهد در تاریخ 22 شهریور از آیفون 15 رونمایی کند

بعد از گذشت حدود یک سال از معرفی گوشی های سری آیفون 14، طبیعتا روز به روز به تاریخ معرفی سری آیفون 15 نزدیک تر می شویم. در رابطه با تاریخ معرفی این گوشی ها هنوز گزارش موثقی منتشر نشده ولی حالا سایت معتبر 9to5Mac به نقل از منابع مطلع نوشته که اپل میخواهد در تاریخ...

14 مرداد 1402

همه چیز درباره سنسور هوشمند؛ ابزاری ضروری برای آینده مدرن

یک سنسور هوشمند را می توان در وسایل و گجت های الکترونیکی مختلفی مشاهده کرد. با این حال، سوال اینجاست آیا ما واقعا به سنسورهای هوشمند نیاز داریم؟ آیا شرایط زندگی امروزه ایجاب می نماید ما حتما از سنسورهای هوشمند برای کنترل بعضی از وسایل الکترونیکی استفاده...

12 مرداد 1402

عکس ، شگفتی بزرگ اپل برای 2024 : رونمایی از عجیب ترین آیفون تاریخ!

زومیت نوشت: منبعی مطلع در زنجیره تأمین می گوید که اپل از سال ها پیش کار روی آیفون تاشدنی را آغاز نموده؛ اما بعید است این گوشی در سال 2024 رونمایی گردد.

5 مرداد 1402

در کدام کشورها اسباب کشی رایج نیست؟ ، شیوه های متفاوت برای تغییر محل زندگی در دنیا

بیشتر مردم کشورهای شبه جزیره اسکاندیناوی به خصوص سوئد و دانمارک، اجاره نشین هستند و قراردادهای اجاره آنها بر اساس قانون این کشورها آنقدر طولانی است که تقریبا شانسی برای افراد تازه باقی نمی گذارند. این طولانی بودن زمان اجاره آپارتمان اما یک مزیت هم...

22 تیر 1402

کدام مدل های آیفون قرار نیست آپدیت آی او اس 17 را دریافت کنند و چرا؟

گجت نیوز نوشت: اپل قرار نیست آپدیت آی او اس 17 - iOS 17 را برای این گوشی ها منتشر کند. اما بد نیست اگر نام گوشی شما هم در این فهرست حضور دارد، علتش را بدانید.

19 تیر 1402

چگونه می توان خلاقیت بازی کردن در بچه ها را بهتر کرد؟

این روزها تقریبا اغلب والدین درک می نمایند که استفاده بیش از حد از صفحه نمایش چه اثرات جبران ناپذیری را برای بچه ها به همراه دارد. در واقع مانند هر چیز دیگری تعادل، همیشه همه چیز را بهتر جلو می برد. در عین حال جامعه مدرن برای نشستن طراحی شده است. والدین...

16 تیر 1402

ببینید ، 10 نکته مهم برای مستاجران ، مواظب باشید در دام نیفتید؛ کدام شرکت های حمل و نقل دبه می نمایند؟

این روزها کافی است از مستاجران بپرسید آیا از روند اسباب کشی و کار کردن با شرکت های حمل و نقل اثاثیه خانه راضی بوده اند؟ معدود افرادی پیدا می شوند که از این فرایند رضایت کامل داشته باشند.

15 تیر 1402

به کابین فضایی خودروهای پژو سلام کنید!، عکسعکس ، هیولای آمریکایی وارد میدان شد!

پژو تصاویری از کابین مدل نو 3008 منتشر نموده که نشان از سبک نو طراحی فضای داخلی مبتنی بر همان i-Cockpit است.

21 خرداد 1402

قیمت گوشی های سامسونگ شنبه ششم خرداد 1402

خبرنگاران- قیمت گوشی گلکسی A14 سامسونگ امروز شنبه ششم خرداد دست کم شش میلیون و 500 هزارتومان است. با این پول می توانیم نسخه 64 گیگ گلکسی A14 را بخریم و فروشنده های موبایل A13 نسخه 64 گیگ را 100 تا 200 هزار تومان کمتر می فروشند.

6 خرداد 1402

دو خودرو چینی تازه در راه بازار ایران، عکس

گجت نیوز نوشت: برند چینی لیوان با دو خودرو تازه شامل شاسی بلند ایکس 6 پرو و سدان اس 6 پرو وارد ایران می گردد. در ادامه با S6 PRO و LIVAN X6 PRO آشنا خواهیم شد.

16 اردیبهشت 1402

نخستین ملاقات با گوشی تاشوی گوگل پیکسل، عکس

گجت نیوز نوشت: اولین تصاویر رسمی گوشی تاشو گوگل منتشر شده باشد؛ این شما و این پیکسل فولد - Pixel Fold که در مراسم Google I/O رونمایی خواهد شد.

10 اردیبهشت 1402

نقطه ضعف و قوت سامسونگ در سال 2023

زومیت نوشت: سامسونگ در جدیدترین گزارش مالی که به فصل اول 2023 ارتباط دارد از ضرر 3.4 میلیارد دلاری واحد تراشه خبر داده است.

7 اردیبهشت 1402

قلم زنی آنقدر سخت است که جوانان رغبتی به آن نشان نمی دهند

ایلنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، قلم زنی آنقدر سخت است که جوانان رغبتی به آن نشان نمی دهند.

6 اردیبهشت 1402

واکنش عجیب طوطی ها به تماس تصویری

طوطی ها نه تنها به طور آزادانه تماس ها را آغاز می کردند، بلکه ظاهراً این موضوع را درک می کردند که یک طوطی دیگر در سمت مقابل تماس وجود دارد. علاوه بر این، مراقبان اعلام کردند که این تماس ها برای طوطی های آن ها تجربیات مثبتی به همراه داشته است.

5 اردیبهشت 1402
تعداد: (170)