اپل: مشکل داغ شدن آیفون 15 پرو با دریافت آپدیت رفع می گردد

به گزارش کتاب یار مهربان، طی روزهای گذشته، کاربران زیادی از داغ شدن بیش از حد بدنه آیفون 15 پرو و 15 پرو مکس خبر داده اند. بعد از چند روز سکوت اپل در قبال این گزارش ها، بالاخره این شرکت واکنش نشان داده است. به طور معین شرکت اپل اعلام نموده که با انتشار یک آپدیت نرم افزاری، مشکل داغ شدن بیش از حد مدل های پرو آیفون 15 رفع خواهد شد.

اپل: مشکل داغ شدن آیفون 15 پرو با دریافت آپدیت رفع می گردد

در این میان، اپل تاکید نموده که این مشکل هیچ ارتباطی به فریم تیتانیومی استفاده شده در این دو گوشی ندارد و صرفا یک مشکل نرم افزاری است. بعلاوه این شرکت می گوید که با انتشار آپدیت موردنظر، عملکرد این دو گوشی با افت روبرو نخواهد شد و کاربران لازم نیست در این زمینه هیچ نگرانی داشته باشند.

اپل در بیانیه منتشر شده نوشته که داغ شدن بیش از حد آیفون بعد از روشن شدن و انجام تنظیمات اولیه، کاملا طبیعی است. زیرا در چنین شرایطی، آیفون در حال لیست بندی عکس ها، فایل ها و دیگر موارد این چنینی است که این کارها به گوشی فشار وارد می نمایند. علاوه بر این موضوع، اپل وعده داده که باگ نرم افزاری مربوط به داغ شدن بیش از حد بدنه مدل های پرو آیفون 15 را شناسایی نموده و با انتشار آپدیت نرم افزاری، این باگ اصلاح خواهد شد.

اپل ضمناً به آپدیت بعضی اپلیکیشن ها هم اشاره نموده که ظاهرا فشار بسیار زیادی به آیفون وارد می نمایند. بر اساس اعلام اپل، این شرکت در حال همکاری مستقیم با توسعه دهندگان این اپلیکیشن ها است تا مشکل موردنظر را رفع نمایند. بنا به اظهارات اپل، از بین اپلیکیشن هایی که در این زمینه مشکل ایجاد نموده اند، می توانیم به بازی Asphalt 9 و اپ های اینستاگرام و اوبر اشاره کنیم که چند روز قبل اینستاگرام برای اصلاح این مشکل، یک آپدیت منتشر نموده است.

همانطور که گفتیم، نقش استفاده از فریم تیتانیومی در بروز این مشکل هم تکذیب شده است. در این زمینه می توانیم به اظهارات مینگ-چی کو، تحلیلگر مشهور محصولات اپل، اشاره کنیم که گفته بود بخشی از مشکل داغ شدن بدنه این گوشی ها، به استفاده از فریم تیتانیومی برمی گردد. اما اپل با قاطعیت اعلام نموده که به لطف همین تغییر، مدل های پرو آیفون 15 بهتر می توانند گرمای ایجاد شده را دفع نمایند.

هنوز تعیین نیست این آپدیت چه زمانی به دست کاربران می رسد. باید خاطرنشان کنیم جدیدترین آپدیت iOS، تحت عنوان iOS 17.0.2 منتشر شده و احتمالا آپدیت مربوط به حل این مشکل، با نام iOS 17.0.3 ارائه می گردد.

منبع: MacRumors

منبع: دیجیکالا مگ

به "اپل: مشکل داغ شدن آیفون 15 پرو با دریافت آپدیت رفع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل: مشکل داغ شدن آیفون 15 پرو با دریافت آپدیت رفع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید