سبک زندگی

ایجاد جذابیت و نشاط با دکوراسیون فانتزی

دکوراسیون داخلی، به عنوان یک هنر و علم، قادر است تأثیر قابل توجهی بر محیط زندگی ما داشته باشد. یکی از رویکردهای مجذوب کننده و متفاوت در دکوراسیون داخلی، به کار گرفتن عناصر فانتزی و خلاقانه است. در این مقاله، به آنالیز مجذوب کنندهیت و نشاط در محیط از طریق...

24 مهر 1402

جاذبه های دیدنی ریو در برزیل

ریو دو ژانیرو، مرکز برزیل و یکی از شهرهای پرجاذبه این کشور، دارای جاذبه های فراوانی است که هر ساله گردشگران زیادی را به خود جذب می نماید. در این مقاله، به آنالیز و توصیف ده مورد از جاذبه های دیدنی ریو دو ژانیرو پرداختیم.

4 مرداد 1402

این شهر عطر قروت می دهد

در بیرجند، غذایی وجود دارد به نام قروت که با کشک درست می گردد و بنفش رنگ است. شاید فکر کنید که چطور می گردد غذایی که با کشک پخته می گردد به جای سفید، بنفش گردد.

30 تیر 1402

در کدام کشورها اسباب کشی رایج نیست؟ ، شیوه های متفاوت برای تغییر محل زندگی در دنیا

بیشتر مردم کشورهای شبه جزیره اسکاندیناوی به خصوص سوئد و دانمارک، اجاره نشین هستند و قراردادهای اجاره آنها بر اساس قانون این کشورها آنقدر طولانی است که تقریبا شانسی برای افراد تازه باقی نمی گذارند. این طولانی بودن زمان اجاره آپارتمان اما یک مزیت هم...

22 تیر 1402

تابلو آسمان شب یک هدیه مردانه مناسب

تابلو آسمان شب یکی از زیباترین و محبوب ترین تابلوهای هنری است که می توان به عنوان هدیه مردانه مناسب و خاص برای مردان انتخاب کرد. این تابلو آسمان شب، تصویری از آسمان شب با همه جزئیات آن را نشان می دهد و با رنگ های آرام و زیبا، هیجان و آرامشی را به تماشاگر...

21 تیر 1402

چه کسانی در سیستم سلامت هوشمند بیکار می شوند

به گزارش خبرنگاران، نظام خدمات بهداشت و درمان نقشی محوری در کیفیت و کمیت زندگی بشر دارد . ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی در برخی کشورهای دنیا، برای بهبود خدمات خود از فناوری های هوشمند مانند هوش مصنوعی (AI) و تکنیک های یادگیری ماشین استفاده می نمایند...

4 تیر 1402

1 روش عالی برای زیباتر کردن سقف خانه هایتان

زیبایی و شیک بودن برخی متریال ها در ساختمان سازی باعث می گردد که به ناگهان بازار پرفروشی پیدا نمایند. تایل سقفی کاذب نیز یکی از این نوع متریال هاست.

25 اردیبهشت 1402

فروش 10 هزار بلیت این خواننده ایرانی در 3 ساعت! ، دو نفر دوان دوان آمدند و گفتند...

کنسرت حامیم، پایه های طراوت جریان نوخواه موسیقی پاپ را تثبیت نمود و نشان داد که حیات این گونه موسیقی، روال عادی و نرمال خود را طی نموده تا پیشران های دیگری که مرتبط با این مولفه هستند، با شتاب بیشتری به حرکت خود ادامه دهند.

25 اردیبهشت 1402

دخترها عاشق این دکوراسیون می شوند

هشدار! به هیچ وجه این چند نکته اساسی را در مورد دیزاین و دکور اتاق دخترانه فراموش نکنید.

29 فروردین 1402

این روغن شما را خوشگل و مجذوب کننده می نماید

به علت سبک زندگی مدرن و قرار گرفتن در معرض آلودگی های بی شمار، به طور روزانه، پوست افراد در معرض خطرهای زیادی از جمله پیری زودرس قرار گرفته است که باید با محصولات طبیعی از این موارد پیشگیری کرد.

22 فروردین 1402

مومیایی های مغول از زیر یخ ها بیرون می آیند!

کشف تازۀ گور های قرن سیزدهمی حاوی چرم، طلا و ابریشم، اطلاعات تازه ای دربارۀ فرهنگ و شیوۀ زندگی مغول ها را در اختیار محققان گذاشته است.

21 فروردین 1402

برترین هتل های کیش از نظر مسافران

انتخاب برترین هتل کیش، در بین لوکس ترین و منحصر به فردترین هتل هایی که تا به امروز در جزیره ساخته شده، کار بسیار سختی است؛ اما می توان برترین هتل های کیش را که به وسیله گردشگران بیشتر رزرو شده اند و نظرات مسافران درباره آن ها مثبت بوده است را معرفی کرد....

17 فروردین 1402

سامسونگ جدیدترین یخچال های سری Bespoke را معرفی کرد

طراحی مدرن، صرفه جویی در انرژی، تازگی بی نهایتشرکت سامسونگ الکترونیکس به تازگی از عرضه جهانی یخچال های فریزر بالای سری Bespoke اطلاع داد.

25 اسفند 1401

نوشیدن قهوه با کاهش فشارخون مرتبط است؟

یک مطالعه تازه نشان می دهد که نوشیدن قهوه با کاهش قابل توجه فشار خون مرتبط است.

5 اسفند 1401

این نوجوان، 8500 سال قبل در یک غار مرده است!

اسکلتی که بیش از یک قرن قبل در غاری در کشور نروژ کشف شد، حالا دوباره بعد از 8500 سال چهرۀ خودش را به ما نشان داده است!

27 بهمن 1401

ببینید ، پیرمردی که برای کسب درآمد داد می زند؛ نمکی، آی نمکی!

در گذشته مردم نان های خشک را به دوره گردانی به نام نمکی ها می دانند و در ازای آن نمک دریافت می کردند. امروزه به دلیل بالارفتن کیفیت نان و امکان فریز کردن آن این شغل رو به نابودی رفته است.

7 بهمن 1401

اگر در آپارتمان کوچکتان احساس خفگی می کنید، این 7 راه را امتحان کنید

روش های علمی برای تبدیل یک فضای تنگ به مکانی شادتر و سالم تر وجود دارد که در ادامه به بعضی از راهکارها در این باره می پردازیم.

5 بهمن 1401

ابزار کانتورینگ ، لوازم مورد نیاز شیک بودن آرایش

گذشت دوره ای که آدما آرایش های غلیظ و ناجور میکردن. اینو بدونید که زیبایی همیشه در سادگیه، و این ادگی منظور از این نیست که به هیچ وجه آرایش نکنید بلکه مهمه که چجوری آرایش کنید تا زیباتر به نظر برسید. هیچ کس با داشتن نیم سانت کرم پودر روی صورتش نه تنها زیبا...

28 دی 1401

محبوب ترین لوازم جانبی آیفون 12 پرو در خبرنگاران

در این مطلب به معرفی برترین لوازم جانبی گوشی آیفون 12 پرو می پردازیم که شامل کاور، برچسب محافظ صفحه، برچسب محافظ لنز دوربین و شارژر می شوند؛ محصولاتی که از کیفیت و محبوبیت فوق العاده بالایی در نزد کاربران هم برخوردار هستند.

20 دی 1401

بازار صفین یکی از مهمترین بازارهای کیش به شمار می رود

جاذبه ها/ براساس آخرین اخبار بدست آمده، بازار صفین یکی از مهمترین بازارهای کیش به شمار می رود.

7 دی 1401
تعداد: (94)