برترین هتل های کیش از نظر مسافران

به گزارش کتاب یار مهربان، انتخاب برترین هتل کیش، در بین لوکس ترین و منحصر به فردترین هتل هایی که تا به امروز در جزیره ساخته شده، کار بسیار سختی است؛ اما می توان برترین هتل های کیش را که به وسیله گردشگران بیشتر رزرو شده اند و نظرات مسافران درباره آن ها مثبت بوده است را معرفی کرد. محل اقامت و امکانات ویژه آن همیشه مورد توجه بوده و اغلب افراد ترجیح می دهند در سفر به کیش اقامتی لاکچری در یک هتل پنج ستاره را تجربه کنند.

برترین هتل های کیش از نظر مسافران

البته اگر می خواهید سفری ارزان و ارزان را در کیش تجربه کنید، جای نگرانی نیست. علاوه بر هتل های پنج ستاره، هتل های دیگری نظیر دو تا چهار ستاره در این جزیره فعالیت دارند که خدمات بسیار خوبی نیز ارائه می نمایند. از این رو تصمیم گرفتیم در این مطلب برترین هتل های کیش از نظر مسافران را معرفی کنیم تا با توجه به سلیقه و بودجه خود، به راحتی برای انتخاب هتل تصمیم بگیرید.

برترین و گران ترین هتل کیش برای تهرانی ها

بدون اغراق باید گفت پای ثابت سفر به کیش تهرانی ها هستند و تور کیش از تهران به یکی از پر رزرو ترین و محبوب ترین تورهای داخلی به شمار می رود. تجربه نشان می دهد کسانی که از تهران به کیش سفر می نمایند، حاضرند برای محل اقامت خود و رفاه بیشتر هزینه زیادی را بپردازند. علاوه بر این نظرات مسافران نشان می دهد هتل های 5 ستاره و 4 ستاره تاپ جزیره، برترین هتل های کیش برای تهرانی ها بوده که هم بیشتر رزرو شده و هم رضایت آنان را جلب نموده است. محبوب ترین هتل های کیش برای تهرانی ها عبارت اند از:

هتل ترنج کیش

هتل ترنج، خاص ترین هتل لوکس جزیره است و همه افراد دوست دارند حداقل یک بار اقامتی رویایی در تنها هتل روی آب ایران را تجربه نمایند. هتل پنج ستاره ترنج در میدان جاسک و ابتدای جاده دنیا واقع شده است. بعلاوه این هتل از هتل های هافبرد جزیره است و صبحانه و ناهار به صورت بوفه و رایگان سرو می شود. 100 باب واحد اقامتی مختلف با منظره های رو به ترنج، رو به دریا و رو به غروب در هتل طراحی شده است و با دکوراسیونی شیک و مدرن به همراه دریچه ای شیشه ای در کف اتاق ها، اقامتی متفاوت را برایتان رقم می زند.

علاوه بر این امکاناتی نظیر استخر، سونا و جکوزی، خدمات اسپا و ماساژ، سالن بیلیارد، سالن بدنسازی، زمین های ورزشی، چندین رستوران و کافی شاپ، اتاق بازی کودک و... برای رفاه میهمانان فراهم شده و امکانات آن از مهم ترین مواردی است که تهرانی ها را برای اقامت در این هتل ترغیب می نماید.

هتل مارینا پارک

هتل پنج ستاره مارینا پارک کیش نیز در صدر لیست برترین هتل های کیش قرار می گیرد. هتل مارینا، محبوب ترین هتل ساحلی جزیره است که از سال 1390 فعالیت خود را شروع نموده و رضایت میهمانانش را جلب نموده است. این هتل در بلوار مرجان واقع شده و موقعیت مکانی خوبی نسبت به مراکز خرید کیش دارد. بعلاوه صبحانه و ناهار با برترین کیفیت به صورت بوفه در رستوران های هتل مارینا سرو می شود و نیازی نیست برای صرف غذا از هتل خارج شوید.

مجموعه آبی مجهز و پیشرفته شامل استخر، سونا، جکوزی و ماساژ، فضای سبز بسیار زیبا، سالن بدنسازی، زمین تنیس، سالن بیلیارد، گیم نت، رستوران، کافی شاپ و... نیز از جمله امکانات هتل به شمار می رود.

به جز هتل های ترنج و مارینا، بسیاری از هتل های پنج ستاره و چهار ستاره دیگر نیز در لیست برترین هتل های کیش برای تهرانی ها قرار می گیرد. هتل هایی مانند داریوش، امیرکبیر، کوروش، پالاس، شایگان، ویدا و... از هتل های شناخته شده و محبوب کیش هستند.

برترین هتل کیش از نظر مسافران مشهدی

یکی سفرهای مورد علاقه مشهدی ها، سفر به جزیره زیبای کیش است. فرقی نمی نماید در چه فصلی از سال باشیم؛ تور کیش از مشهد در تمام ایام سال همیشه رزرو می شود. بعضی آب و هوای گرم و شرجی جزیره برایشان مهم نیست و به علت ارزان تر بودن قیمت هتل ها و پرواز، تابستان را برای سفر انتخاب می نمایند. بعضی هم ترجیح می دهند در پاییز و زمستان یا روزهای تعطیل سال به کیش سفر نمایند.

در هر حال باز هم پیش از سفر مهم ترین موردی که افراد با آن سر و کار دارند، انتخاب هتل است. برترین هتل کیش از نظر مسافران مشهدی هتل داریوش است که در ادامه بیشتر به معرفی این هتل پرداخته ایم.

هتل داریوش کیش

قطعا تا به حال نام هتل داریوش یا آوازه ای از شکوه و عظمت این هتل را شنیده اید. هتل داریوش از برترین هتل های مورد علاقه مشهدی ها در کیش است و بیشترین رزرو را از سوی آنان دارد. معماری بی نظیر هتل داریوش، به دوران هخامنشی باز می شود و هر بیننده ای را مجذوب خود می نماید. علاوه بر این هتل داریوش در بین هتل های پنج ستاره برترین موقعیت مکانی را دارد و علاوه بر داشتن ساحل اختصاصی، تا مراکز خرید و جاذبه های گردشگری جزیره نیز فاصله بسیار کمی دارد.

در این هتل انواع اتاق ها و سوئیت های دو تخته تا چهار تخته در ساختمان هتل و اتاق های کابانا در محوطه هتل با دکوراسیون و چیدمانی بسیار شیک طراحی شده است. بعلاوه امکانات ویژه هتل مانند استخر رو باز برای آقایان و بانوان، جکوزی، خدمات اسپا و ماساژ، دریاچه اختصاصی، باغ دلباز و سرسبز، زمین تنیس، سالن بدنسازی، سالن بیلیارد، گیم نت، رستوران، کافی شاپ و... گردشگران به خصوص مشهدی ها را شیفته خود نموده است.

بعلاوه هتل هایی نظیر پارمیس، شایان، بین المللی، مارینا و ترنج از جمله هتل هایی هستند که نظر مسافران مشهدی را به خود جلب می نماید و اقامت در این هتل ها برای آنان در اولویت واقع شده است.

برترین هتل کیش برای اصفهانی ها

یکی دیگر از پر تکرارترین شهرهای مبدا در سفرهای کیش، اصفهان است. اصفهانی ها اغلب در پی هتل هایی هستند که با پرداخت هزینه ای معقول، برترین امکانات و خدمات را دریافت نمایند. در ادامه برترین هتل کیش از نظر اصفهانی ها در تور کیش از اصفهان را آورده ایم:

هتل بین المللی کیش

از برترین هتل های کیش که مورد علاقه اصفهانی هاست، هتل پنج ستاره بین المللی کیش است. این هتل علاوه بر اینکه هتلی پنج ستاره با برترین امکانات است، قیمت مناسبی هم دارد. این هتل در سال 1396 افتتاح شده و 342 اتاق و سوئیت دو تخته تا پنج تخته را در خود جای داده است. بعلاوه امکاناتی نظیر استخر، سونا، جکوزی، ماساژ، فضای سبز، رستوران، کافی شاپ و... برای میهمانان این هتل فراهم شده و انتظارات گردشگران از یک هتل پنج ستاره را برآورده می سازد.

علاوه بر هتل بین المللی کیش، هتل پنج ستاره پارمیس، چهار ستاره فلامینگو، چهار ستاره ارم و چهار ستاره آرامیس از دیگر هتل هایی است که از نظر اصفهانی ها در شمار برترین هتل های کیش قرار می گیرد.

کلام پایانی

ما در این مقاله سعی کردیم برترین هتل های کیش از نظر مسافران تهران، مشهد و اصفهان را به عنوان پر رزروترین تورهای داخلی معرفی کنیم. اما در نظر داشته باشید که هتل های برتر جزیره محدود به این موارد نیست و بسیاری دیگر از هتل ها با توجه به امکانات و قیمت می تواند انتخابی عالی از تمام شهرهای ایران برای شما باشد.

منبع: فرارو

به "برترین هتل های کیش از نظر مسافران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین هتل های کیش از نظر مسافران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید