سامسونگ جدیدترین یخچال های سری Bespoke را معرفی کرد

به گزارش کتاب یار مهربان، طراحی مدرن، صرفه جویی در انرژی، تازگی بی نهایت

شرکت سامسونگ الکترونیکس به تازگی از عرضه جهانی یخچال های فریزر بالای سری Bespoke اطلاع داد.

سامسونگ جدیدترین یخچال های سری Bespoke را معرفی کرد

این یخچال نو که قرار است از اواخر ماه مارس امسال در تایلند عرضه گردد، به زودی به بازارهای سراسر دنیا توسعه می یابد. یخچال های فریزر بالای سری Bespoke طراحی زیبا را به همراه طیف گسترده ای از رنگ ها و ترکیب های متنوع ارائه می دهد تا به هر دکوراسیون و آشپرخانه ای، ظاهری شیک و منحصربه فرد ببخشد. این یخچال نو مجهز به پیشرفته ترین فناوری های تازگی و صرفه جویی در انرژی است که کار ذخیره سازی و نگهداری مواد غذایی را به شکل راحت تر و کارآمدتری انجام می دهد.

جونهوا لی، معاون اجرایی و مدیر تیم تجربه مشتری بخش لوازم دیجیتال سامسونگ در این مورد گفت: امروزه، کاربران ما انتظار دارند که لوازم خانگی، فراتر از عملکرد اصلی خود فعالیت نمایند. به کمک گزینه های متنوع رنگ ها و فناوری های پیشرفته ای مانند حالت AI Energy در SmartThings و همین طور قابلیت هایی همانند Optimal Fresh+ و SpaceMax حالا کاربران می توانند در عین صرفه جویی بالای انرژی، مواد غذایی را در بالاترین سطح تازگی و طراوت ذخیره و مصرف نمایند.

طراحی تخت درها با رنگ های متنوع و ظاهری منحصربه فرد

گزینه های متنوع طراحی شده یخچال فریزر بالای Bespoke این امکان را برای مشتریان فراهم نموده تا بتوانند یخچال آشپزخانه خود را با رنگ ها و بافت مدنظرشان شخصی سازی نمایند. در این زمینه طیف وسیعی از رنگ ها و روکش های متنوع برای شخصی سازی درهای تخت و شیک یخچال طراحی شده است تا حسی فو ق العاده به کاربران این محصول منتقل گردد.

روکش شیشه ای درهای یخچال با رنگ های مشکی، آبی دریایی، هلویی، صورتی، وانیلی و سفید در دسترس است تا ظاهری براق و در عین حال ظریف و مدرن را برای دوستداران این طرح ها ارائه دهد. بعلاوه روکش کتان با رنگ های نوک مدادی متال، صورتی متال، سفید فلزی با بافت مات عرضه شده است.

دستگیره درهای یخچال فریزر بالای Bespoke به شکلی طراحی شده که هیچ گونه برجستگی بر روی درهای یخخچال و فریز دیده نگردد. به همین دلیل این محصول نو، ظاهری یکپارچه و منسجم دارد که به کمک رنگ های متنوع با هر دکوراسیون و آشپزخانه ای هماهنگ می گردد.

صرفه جویی راحت و آسان انرژی با هوش مصنوعی

سرویس SmartThings Energy دارای حالتی به نام AI Energy است که از هوش مصنوعی برای آنالیز و دریافت الگوی استفاده و مصرف انرژی کاربران یخچال فریزر بالای Bespoke کمک می گیرد. در این حالت داده های مربوط به اندازه و چگونگی کارکرد یخچال مورد تحلیل و آنالیز قرار می گیرد تا به کاربران برای صرفه جویی در مصرف انرژی کمک رساند. کاربران به لطف این حالت می توانند درک بهتری از یخچال خود پیدا نمایند و به طور دائم یا هفتگی، ماهانه و… بر روی اندازه مصرف انرژی نظارت داشته باشند. در صورت افزایش اندازه مصرف این امکان را برای کاربران فراهم شده تا با فشردن یک دکمه، تا هفت درصد انرژی مصرفی را کاهش دهند.

بهینه سازی تازگی با فناوری نوآورانه +Optimal Fresh

یخچال های فریزر بالای Bespoke از کشوی مخصوص +Optimal Fresh بهره می برد که چهار حالت مجزای خنک سازی را به کاربران ارائه می دهد تا مدت زمان تازگی و طراوت مواد غذایی به اندازه دو برابر افزایش یابد. در این کشوی مستقل که در بالای یخچال نصب شده، چهار حالت ذخیره سازی متنوع : یخچال، گوشت و ماهی، انجماد ملایم و خنک سازی سریع؛ نگهداری بهینه مواد غذایی را انجام می دهند.

حالت یخچال برای نگهداری غذاهای تازه و پرکاربردی مثل لبنیات و امثال آن مناسب است. برای ذخیره سازی بهینه گوشت، مرغ و ماهی منجمد نشده، می توان حالت Meat & Fish را انتخاب کرد که این کار را تا هفت روز در دمای تنظیم شده منفی یک درجه به خوبی انجام می دهد.

به منظور ذخیره سازی مواد غذایی بدون انجماد کامل آنها، می توان حالت Soft Freeze را برگزید که یک پوشش نازک از یخ را بر روی مواد اعمال می نماید تا در صورت احتیاج به مصرف این کار به راحتی و بدون یخ زدایی پی گرفته گردد.

حالت Power Cool نیز در کشوی +Optimal Fresh مواد غذایی و نوشیدنی ها را به سرعت خنک می نماید تا آماده مصرف و نوشیدن شوند. به کمک قابلیت Optimal Fresh+ در یخچال های فریز بالای Bespoke کاربران می توانند به شکل منعطفی انواع غذاها را ذخیره سازی و تازه نگه دارند.

فضای بیشتر در داخل بدون بزرگ تر شدن ابعاد

یخچال های نو فریزر بالای سری Bespoke نسبت به مدل های پیشین گنجایش بیشتری دارد که این اندازه به رقم 20 لیتر می رسد. این افزایش ظرفیت بدون بزرگ تر شدن ابعاد بدنه یخچال اتفاق افتاده است، چرا که در ساخت این یخچال های نو از فناوری ویژه SpaceMax کمک گرفته شده. در این فناوری دیواره های یخچال با عایق ویژه ای ساخته شده که طراحی آن با ابعادی نازک تر را امکان پذیر نموده است.

این موضوع باعث شده تا یخچال نو فریزر بالای Bespoke از کشوها و محفظه های متعددی با ابعاد مختلف برای ذخیره سازی مواد غذایی بهره ببرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نوآوری های یخچال فریزر بالای Bespoke به وبسایت Samsung.com مراجعه نمایید.

منبع: فوت و فن

به "سامسونگ جدیدترین یخچال های سری Bespoke را معرفی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ جدیدترین یخچال های سری Bespoke را معرفی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید