کلاه هوشمندی که از حوادث رانندگی پیشگیری می نماید ، مبتنی بر سیستم واقعیت مجازی ، دوربین عقب 180 درجه

به گزارش کتاب یار مهربان، کلاه ایمنی آرگون ترنسفرم یکی از جدیدترین محصولات دنیای تکنولوژیست که برای پیشگیری از تصادفات رانندگی طراحی شده است. درواقع این کلاه افزون بر محافظت از سر در جریان تصادفات رانندگی، احتمال بروز تصادف را نیز کاهش می دهد.

کلاه هوشمندی که از حوادث رانندگی پیشگیری می نماید ، مبتنی بر سیستم واقعیت مجازی ، دوربین عقب 180 درجه

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، کلاه ایمنی آرگون ترنسفرم می تواند برای دوچرخه سواران و موتورسواران کاربردی باشد.

این کلاه ایمنی دو تکه دارای دوربین های جلو و عقب است که به ایمنی هر چه بیشتر راننده یاری می نماید. بخش جلویی این کلاه دارای نمایشگر مبتنی بر واقعیت مجازی است که دستورالعمل های GPS را ارائه می دهد و دوربین بخش پشتی نیز اتفاقاتی را که پشت سر شما رخ می دهد نشان می دهد.

طراح کلاه ایمنی مذکور معتقد است این کلاه ایمنی یک راه چاره منطقی برای پیشگیری از انواع تصادفات و مخاطراتی است که محتمل است در حین رانندگی رخ دهد.

جالب است بدانید شما می توانید دوربین عقب این کلاه را تغییر داده و به بخش پایین یا کناره های کلاه تغییر جهت دهید . افزون بر این می توانید با یاری یک دکمه شرایط و نوع مشاهدات خود را دوباره تنظیم کنید، یعنی عقب تر، جلوتر یا جوانب را مشاهده کنید.

افزون بر این می توانید گوشی هوشمند خود را با این کلاه همگام سازی کنید و بر اساس GPS دستورالعمل های حرکتی را مشاهده کنید. بنابراین شما نیازی به نگاه کردن به گوشی خود برای معین مسیر یا آنالیز نقشه ندارید. افزون بر این، کلاه ایمنی مذکور یک نسخه ساده بدون نقشه نیز دارد که از فلش ها و اعداد استفاده می نماید.

ویژگی های دیگر این کلاه ایمنی عبارتند از:

- سیستم پخش موسیقی

-مبتنی بر سیستم واقعیت مجازی

-دوربین عقب 180 درجه ای برای یاری به از بین بردن نقاط کور

-توانایی ضبط تصاویر

-توانایی ضبط اتوماتیک تصاویر

منبع: انتخاب

به "کلاه هوشمندی که از حوادث رانندگی پیشگیری می نماید ، مبتنی بر سیستم واقعیت مجازی ، دوربین عقب 180 درجه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلاه هوشمندی که از حوادث رانندگی پیشگیری می نماید ، مبتنی بر سیستم واقعیت مجازی ، دوربین عقب 180 درجه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید