سفرهایی با چاشنی کتاب

به گزارش کتاب یار مهربان، بیشتر کسانی که تصمیم به سفر می گیرند، برای آن برنامه ریزی می نمایند تا از لحظه لحظه هایش لذت ببرند و خاطرات خوشی را بسازند اما نکته ای که بیشتر اوقات از نگاه این افراد به دور می ماند سرگرم شدن و استفاده از زمانی است که در راه رسیدن به مقصد طی می نمایند. با وجود تمام جذابیت هایی که سفر برای شما دارد گاهی اوقات سفرهای زمینی و مسیرهای طولانی می توانند خسته نماینده و کسالت بار باشند. در چنین شرایطی علاوه بر گپ و گفت با همسفران و گوش دادن به موسیقی، استفاده از کتاب های صوتی نیز می تواند گزینه ای مطلوب برای سرگرمی باشد. امروزه به دلیل وجود اپلیکیشن هایی مانند کتابراه که به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت می نمایند دسترسی به کتاب صوتی و الکترونیکی بسیار راحت تر شده است. پس فرصت را از دست ندهید و سفرهای پیش روی خود را با کتابراه خاطره انگیزتر کنید.

سفرهایی با چاشنی کتاب

کتابراه؛ ارائه دهنده بهترین کتاب های صوتی و الکترونیک

کتابراه مرجع قانونی دانلود کتاب الکترونیک و دانلود کتاب صوتی است که امکان دسترسی به هزاران کتاب، رمان، مجله و ... همچنین خرید کتاب در هر زمانی را فراهم می نماید. اگر تمایل دارید که استفاده از کتاب صوتی را شروع کنید، مطمئن باشید که کتابراه بهترین گزینه برای دانلود کتاب صوتی است. در اپلیکیشن کتابراه همیشه کوشش می گردد با کمترین هزینه بیشترین امکانات در اختیار کاربران قرار گیرد.

یکی از ویژگی های مهم کتابراه ارائه بیش از 1000 کتاب رایگان است که با عضویت در اپلیکشن به راحتی قابل دانلود هستند. از طرف دیگر، با پیگیری اخبار کتابراه می توانید از تخفیف های ویژه آخر هفته با کتابراه باخبر شوید، در این بخش تا 100٪ تخفیف بر روی کتاب ها اعمال می گردد!

چه کتاب هایی برای سفر مناسب است؟

اگر بخواهیم منصفانه در مورد کتاب های صوتی صحبت کنیم باید به این نکته مهم اشاره داشته باشیم که تمام ویژگی های خوب و بد شنیدن کتاب های صوتی به شما بستگی دارد؛ اینکه شما در چه موقعیتی هستید و در چه شرایطی از آن استفاده می کنید. اگر درحال حرکت هستید و با هواپیما، قطار و خودروی شخصی سفر می کنید، قطعاً استفاده از کتاب صوتی نسبت به کتاب های الکترونیک و کاغذی برایتان گزینه مناسب تری است و به شما یاری می نماید تا از زمانی که در جهت طی می کنید بیشترین استفاده را داشته باشید. اینکه می توانید همزمان با شنیدن کتاب مشغول کار دیگری شوید یکی از مزایای کتاب صوتی محسوب می گردد، اینکه می توانید بهره بر داری از زمان را دو چندان کنید.

شما ممکن است به هنگام رانندگی، موزه گردی، طبیعت گردی و... از کتاب های صوتی نیز بهره ببرید. با این اوصاف؛ باید به سراغ کتاب هایی بروید که احتیاج به تمرکز کمتری دارند و درک آن ها راحت تر است، همانند کتاب های صوتی داستان و رمان.

چگونه کتاب های صوتی را دانلود کنیم؟

قبل از هر چیزی باید در سایت کتابراه یک حساب کاربری داشته باشید که این کار بسیار ساده است، با وارد کردن شماره موبایل یا ایمیل می توانید این کار را به راحتی انجام دهید. پس از آن اگر نسخه صوتی کتاب به خصوصی را مدنظر دارید می توانید در بخش جست جو نام کتاب را وارد کنید. در غیر این صورت وارد دسته کتاب های صوتی شوید و از میان آثار بی شماری که وجود دارد بهترین را برای خود انتخاب کنید.

پس از انتخاب کتاب مورد نظر، دکمه خرید کتاب صوتی را بزنید و هزینه آن را به صورت آنلاین پرداخت کنید. این کتاب به بخش کتابخانه من در اپلیکیشن کتابراه منتقل می گردد و از آن جا می توانید فایل های صوتی را دانلود و اجرا کنید. از یاد نبرید که پیش از خرید، به نسخه نمونه رایگان گوش فرا دهید تا از انتخاب خود مطمئن شوید.

منبع: همگردی

به "سفرهایی با چاشنی کتاب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفرهایی با چاشنی کتاب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید