معرفی هتل 3 ستاره لندن در پاریس

به گزارش کتاب یار مهربان، هتل لندن پاریس | Hôtel London Paris

یکی از هتل هایی که در مرکز شهر پاریس واقع شده است، هتل لندن پاریس Hôtel London Paris می باشد. این هتل 3 ستاره، تا ساختمان اپرای گارنیر تنها 450 متر و تا فروشگاه و گالری لافایت تنها 350 متر فاصله دارد. درنتیجه شما مهمانان با کمی پیاده روی به این جاذبه های پاریس می رسید. موقعیت قرارگیری آن، باعث استقبال مسافران برای اقامت در این هتل شده است. می توانید در ادامه، با ما و مجله خبرنگاران همراه باشید تا به آنالیز خصوصیات کامل هتل لندن پاریس بپردازیم.

معرفی هتل 3 ستاره لندن در پاریس

خدمات رفاهی هتل لندن پاریس

فضای عمومی هتل شامل لابی، قسمت میز پذیرش و کافی شاپ هتل دارای اینترنت وای فای رایگان می باشد. در اتاق ها نیز این اینترنت را پیدا خواهید کرد. خدمات اتاق ها تنها در ساعات مشخصی انجام می گیرد. در میز پذیرش، کارکنان مهربان هتل به شما، به دو زبان انگلیسی یا فرانسوی خوش آمد می گویند. در پذیرش شبانه روزی هتل، امکاناتی همچون صندوق امانات برایتان در نظر گرفته شده است. اگر وسیله نقلیه دارید، اصلا نگران نباشید چرا که در نزدیکی این اقامتگاه پارکینگی عمومی قرار گرفته است. با پرداخت هزینه ای روزانه و بدون رزرو می توانید وسیله نقلیه خود را در این پارکینگ نگه دارید.

یادتان باشد به علت نزدیکی این هتل به موزه لوور و شانزه لیزه، نیازی به سرویس حمل و نقل ندارید. برای ترانسفر فرودگاهی نیز باید به هتل درخواست دهید و هزینه آن را پرداخت نمایید. ورود به هتل لندن پاریس از ساعت 2 بعد از ظهر تا ساعت 10 شب می باشد و برای خروج، حتما باید تا ساعت 11 ظهر، اتاق خود را تحویل دهید. برای بچه ها زیر 18 سال، پذیرش تنها با همراهی یک بزرگسال انجام می گیرد. ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع می باشد. امکاناتی از قبیل ویلچر برای افراد کم توان یا ناتوان نیز مهیا می باشد.

خدمات تفریحی هتل لندن پاریس

این هتل در قلب پاریس در موقعیتی عالی قرار گرفته است و در راستاهای پیاده روی اطراف آن، بسیاری از جاذبه های مطرح پاریس دیده می گردد. به عنوان مثال در خیابان شانزه لیزه قدم بزنید، و به تماشا ساختمان قرن 19 امی خانه اپرا بروید یا در موزه لوور از آثار کلاسیک دنیا تماشا کنید. تمام این نقاط تحسین شما را از هنر بر می انگیزد. در خیابان شانزه لیزه سری به مغازه های معروف مد و برند های مطرح بزنید، و حتی اگر قصد خرید ندارید، از آن ها تماشا کنید.

صبحانه نیز در این هتل هر روز شارژ می گردد که بین ساعات 7 تا 10 صبح می توانید آن را صرف کنید. به جز این برای دیگر وعده های غذایی در اطراف این ساختمان، رستوران ها و کافه های متعددی همچون رستوران لو ونیتین Le vénitien را پیدا خواهید کرد که برترین غذاهای پاریس را ارائه می دهند.

امکانات اتاق های هتل لندن پاریس

اتاق های خانوادگی، برای راحتی خانواده های مهمان در نظر گرفته شده است. در این اتاق ها و دیگر فضاها امکاناتی از قبیل تهویه مطبوع، میز مطالعه و تلویزیون صفحه تخت یا کابلی قرار داده شده است. اگر برای کودک و نوزاد خود تخت درخواست دهید، رایگان برایتان آورده می گردد. حمام های خصوصی آن ها، سشوار، وسایل آرایشی-بهداشتی رایگان، دوش و وان دارند. نظافت اتاق ها روزانه صورت گرفته و رایگان می باشد. اینترنت رایگان هم در دسترس می باشد. در کل از بین 49 اتاق حق انتخاب خواهید داشت. برای رزرو اتاق و یا تماشا عکس های بیشتر این اقامتگاه 3 ستاره، می توانید سری به قسمت رزرو هتل پاریس در سایت کتاب یار مهربان بزنید.

انواع اتاق های هتل لندن پاریس

  • تریپل: 17 متر مربع مساحت، یک تخت یک نفره و یک تخت دو نفره دارد. دیوارهای آن ضد صدا بوده و تلفن و حوله نیز در اتاق گذاشته شده است.
  • دبل: یک تخت دو نفره، تلفن و سشوار در آن قرار داده شده است. مساحت آن، 14 متر مربع می باشد. دیوارها نیز ضد صدا می باشند.
  • دوقلو: متراژ اتاق 14 مترمربع بوده و دو تخت یک نفره دارد. این اتاق نیز امکاناتی همچون دو اتاق قبلی دارد.
  • سینگل: یک تخت یک نفره، یه همراه دیوار های ضد صدا و حوله دارد.

فاصله تا جاذبه های معروف شهر پاریس

با کمی رانندگی به مولن روژ و کاخ سلطنتی می رسید، چرا که این مکان ها تنها 2 کیلومتر تا این هتل فاصله دارند.

  • سالن تئاتر کمدی کامارتین: تنها 600 متر دورتر است و پیاده تقریبا 9 دقیقه راه خواهد بود.
  • سالن تئاتر متورینز: 700 متر دورتر است که پیاده تقریبا 10 دقیقه تا آنجا راه خواهد بود.
  • : این فاصله، 1.2 کیلومتر می باشد که اگر مترو خط 7 را سوار شوید، 12 دقیقه و اگر پیاده بروید، 20 دقیقه راه خواهید داشت.
  • سالن کنسرت لاسیگال: 1.3 کیلومتر دورتر است و با ماشین تقریبا 8 دقیقه راه خواهد بود. پیاده 18 دقیقه ای به این ایستگاه می رسید.
  • گار دو نورد: 1.7 کیلومتر فاصله دارد. با ماشین تقریبا 6 دقیقه راه خواهد بود و پیاده 25 دقیقه ای به این ایستگاه می رسید.
  • ایستگاه متروی گاردو ایست: 1.8 کیلومتر دورتر است و با ماشین تقریبا 10 دقیقه راه خواهد بود. اگر سوار حمل و نقل عمومی شوید، در مدت 3 دقیقه و پیاده 30 دقیقه ای به این ایستگاه می رسید.
  • کلیسای سکره سکور: 1.9 کیلومتر فاصله دارد. با ماشین تقریبا 13 دقیقه راه خواهد بود و پیاده 30 دقیقه ای به این ایستگاه می رسید. با مترو حدود 35 دقیقه طی این راستا زمان می برد.
  • : برای رفتن به این کلیسا نیز باید خط متروی شماره 7 را سوار شوید تا در مدت 20 دقیقه به این مکان برسید. چرا که فاصله تا هتل، 2.3 کیلومتر است و با تاکسی تقریبا 9 دقیقه و پیاده 35 دقیقه راه خواهد بود.
  • : 3 کیلومتر است که با ماشین 10 دقیقه راه خواهد بود. منتها اگر به ترافیک سنگین پاریس برخورد نکنید. با اتوبوس در مدت 12 دقیقه به این مکان می رسید. پیاده نیز حدود 45 دقیقه راه خواهید داشت.
  • اپرا باستیل: 3.4 کیلومتر بوده که با ماشین تقریبا 11 دقیقه و پیاده، طی این راستا 50 دقیقه، طول می کشد. با متروی خط 8 در حدود 23 دقیقه به این محل خواهید رسید.
  • : 8 کیلومتر است که با ماشین تقریبا 11 دقیقه و پیاده 50 دقیقه راه خواهد بود. اگر بخواهید تا آنجا با مترو و اتوبوس بروید، طی این راستا حدود 25 دقیقه، طول می کشد.
  • : 15.9 کیلومتر فاصله داشته که از فرودگاه با تاکسی 30 دقیقه تا هتل در راه خواهید بود.
  • : 22.8 کیلومتر است که از فرودگاه با تاکسی 35 دقیقه تا هتل در راه خواهید بود.

موقعیت هتل لندن پاریس

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

فرانسه، پاریس 75009، خیابان 32 ایتالینز

32 Boulevard des Italiens, 75009 Paris, France

منبع: booking.com

منبع: الی گشت

به "معرفی هتل 3 ستاره لندن در پاریس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل 3 ستاره لندن در پاریس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید