پنجعلی: پرسپولیس به تعهداتش به انصاری و ربیع خواه عمل می نماید، آپشن های عجیبی در قرارداد بازیکنان است

به گزارش کتاب یار مهربان، انصاری و ربیع خواه برای پرسپولیس زحمات زیادی کشیدند و بازیکنان فداکاری هم بودند و حتی در تیم مصدوم شدند و صدمه خوردند اما به هر حال این شرایط فوتبال است و باید تیم با بازیکنانی باشد که بتوانند کار نمایند. هرچند اعتقاد دارم باشگاه باید به تعهداتش نسبت به این دو عمل کند که قطعاً هم چنین کاری انجام خواهد داد. همانطور که در خصوص بازیکنان خارجی باشگاه به تعهدات خود عمل می نماید.

پنجعلی: پرسپولیس به تعهداتش به انصاری و ربیع خواه عمل می نماید، آپشن های عجیبی در قرارداد بازیکنان است

مدیرآموزشگاه باشگاه پرسپولیس گفت: قطعاً باشگاه به تعهداتی که به انصاری و ربیع خواه دارد عمل می نماید.

پنجعلی: پرسپولیس به تعهداتش به انصاری و ربیع خواه عمل می نماید/آپشن های عجیبی در قرارداد بازیکنان است

محمد پنجعلی در گفت وگو با فارس در خصوص نحوه جدایی محمد انصاری و محسن ربیع خواه از پرسپولیس و اینکه شأن این دو بازیکن به خوبی رعایت نشد، گفت: من روز یکشنبه انصاری و ربیع خواه را در باشگاه دیدم و با آنها صحبت کردم هر دوی آنها رفتاری حرفه ای داشتند و به خود من گفتند این نظر کادر فنی بوده که ما در تیم نباشیم و به آن احترام می گذاریم.

وی اضافه کرد: انصاری و ربیع خواه برای پرسپولیس زحمات زیادی کشیدند و بازیکنان فداکاری هم بودند و حتی در تیم مصدوم شدند و صدمه خوردند اما به هر حال این شرایط فوتبال است و باید تیم با بازیکنانی باشد که بتوانند کار نمایند. هرچند اعتقاد دارم باشگاه باید به تعهداتش نسبت به این دو عمل کند که قطعاً هم چنین کاری انجام خواهد داد. همانطور که در خصوص بازیکنان خارجی باشگاه به تعهدات خود عمل می نماید.

مدیر آموزشگاه باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه بهتر نبود این دو بازیکن مثل سوارز از بارسلونا جدا می شدند، توضیح داد: باشگاه به این دو بازیکن بی احترامی نکرد اما شرایطی که برای باشگاه ایجاد شده بسیار ناجور است. پرداخت بدهی برانکو کار سنگینی بود. از سویی دیگر بسته شدن پنجره جابجایی همه ارکان باشگاه را درگیر کرد حتی ما اکنون در تیم های پایه هم نمی توانیم بازیکن جذب کنیم. امیدواریم پنجره جابجایی باز گردد تا بتوانیم برای تیم های امید و جوانان پرسپولیس بازیکن جذب کنیم. به هرحال باشگاه به AFC نامه زده و خواهان باز شدن پنجره جابجایی شده است. در حال حاضر بخش اعظم پول برانکو را داده ایم و ان شاءالله پنجره جابجایی هم باز خواهد شد.

مدیر آموزشگاه باشگاه پرسپولیس بیان کرد: در گذشته آپشن های عجیب و غریبی هم در قراردادهای بازیکنان لحاظ شده بود و قراردادهای آنها را خیلی گران کرد و بعضی از آپشن ها به خصوص در قرارداد خارجی ها عجیب و غریب بود همه اینها باعث شد پرسپولیس درگیری شرایط بحرانی گردد البته از این بحران عبور خواهیم کرد.

منبع: عصر ایران

به "پنجعلی: پرسپولیس به تعهداتش به انصاری و ربیع خواه عمل می نماید، آپشن های عجیبی در قرارداد بازیکنان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنجعلی: پرسپولیس به تعهداتش به انصاری و ربیع خواه عمل می نماید، آپشن های عجیبی در قرارداد بازیکنان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید