تیم بعدی کریستیانو رونالدو تعیین شد؟

به گزارش کتاب یار مهربان، به گزارش تایمز، کریستیانو رونالدو فعلاً از منچستریونایتد کنار گذاشته شده است و ظاهراً در پی جدایی از این تیم است. اما سوپراستار واقعا چه گزینه هایی روی میز خود دارد؟ باشگاه یونایتد فعلا مسائل خانوادگی را علت غیبت رونالدو در تمرینات این تیم دانسته است.

تیم بعدی کریستیانو رونالدو تعیین شد؟

حدس ها در خصوص خداحافظی کریستیانو رونالدو در منچستریونایتد شدت گرفته است. مطرح ترین بازیکن لیگ برتر انگلیس پیش از این برای غیبت در تمرینات فصل تازه عذرخواهی نموده است.

گفته می گردد منچستریونایتد به این ملی پوش پرتغالی اعلام نموده است که این باشگاه در حال برنامه ریزی با او برای فصل آینده است. با این حال گفته می گردد رونالدو تمایلی به ماندن در این تیم ندارد و میخواهد به تیمی دیگر برود.

اما چه تیم هایی خواستار به خدمت گرفتن فوق ستاره پرتغالی هستند:

چلسی

تاد بوهلی، مالک تازه چلسی با خورخه مندس، مدیر برنامه های این بازیکن دیدار نموده است. گفته می گردد که آینده بازیکن پرتغالی موضوع مورد بحث در این جلسه بوده است. توماس توخل، سرمربی چلسی، سال گذشته رونالدو را تمجید کرد و او را بازیکنی استثنایی نامید. با این حال، این که آیا او واقعاً این فوق ستاره را در تیمش می خواهد یا خیر جای سوال دارد. به خصوص که آبی ها در حال حاضر در خط دفاع و هافبک بیش تر با کمبود بازیکن روبه رو هستند.

بارسلونا

برای طرفداران رئال مادرید، احتمالاً اگر بازیکن محبوب سابق شان به رقیب اصلی یعنی بارسا برود، شوکه نماینده خواهد بود. طبق گزارش روزنامه اسپانیایی AS، مندس، مشاور رونالدو در خصوص رفتن به بارسلونا با کاتالان ها صحبت نموده است. بارسلونا در واقع می خواهد روبرت لواندوفسکی را از بایرن به خدمت بگیرد، اما تا به امروز در این امر ناکام مانده است.

ناپولی

طبق گزارش The Athletic، باشگاه پیشین مارادونا به رونالدو ابراز علاقه نموده است. در سری آ، رونالدو پیش از بازگشت به منچستریونایتد، سه سال برای یوونتوس بازی نموده بود. او با یووه دو بار قهرمان لیگ و یک بار قهرمان جام حذفی شد. ناپولی فصل بعد در لیگ قهرمانان حضور دارد.

رم

گفته می گردد رم نیز رونالدو را به شدت مدنظر دارد. مربی آن ها ژوزه مورینیو که مربی رونالدو در رئال مادرید بود، ظاهراً می خواهد همه چیز را برای جذب هموطنش فراهم کند. با این حال، رمی ها که قهرمان کنفرانس لیگ شدند، در فصل آینده فقط در لیگ اروپا بازی می نمایند و شاید همین موضوع دلیلی باشد که رونالدو به این پیشنهاد پاسخ مثبت ندهد.

بایرن مونیخ

رسانه های بریتانیایی گزارش دادند که مندس، مشاور رونالدو این بازیکن را به بایرن مونیخ پیشنهاد داده است. با این حال حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن این موضوع را تکذیب کرد.

اسپورتینگ لیسبون

اسپورتینگ فصل آینده در لیگ قهرمانان اروپا بازی خواهد نمود و این یک رویا برای طرفداران به جای مانده است تا بار دیگر رونالدو را در این تیم ببینند. بازگشت به تیم سابق می تواند یک گزینه مجذوب کننده برای فوق ستاره پرتغالی باشد.

منچستر یونایتد

این احتمال وجود دارد که رونالدو فصل آینده به قرارداد خود عمل کند و برای شیاطین سرخ بازی کند. گفته می گردد رونالدو درخواست داده است تا این تیم به خوبی برای فصل بعد تقویت گردد تا در یونایتد بماند. فعلا کریستین اریکسن و فرنکی دی یونگ از بارسلونا بازیکنان مورد نظر یونایتد هستند.

منبع: فرارو

به "تیم بعدی کریستیانو رونالدو تعیین شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم بعدی کریستیانو رونالدو تعیین شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید