نادری: در جلسه مجلس با وزیر علوم تعدادی مخالف برگزاری کنکور بودند ، برپایی کنکور منوط به تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا

به گزارش کتاب یار مهربان، عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: برگزاری آزمون سراسری منوط به تصمیم ستاد مبارزه با کرونا است و وزارت علوم ملزم و مکلف است که در این راستا بر اساس دستور ستاد کرونا عمل کند.

نادری: در جلسه مجلس با وزیر علوم تعدادی مخالف برگزاری کنکور بودند ، برپایی کنکور منوط به تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا

احمد نادری عضو کمیسیون آموزش مجلس در گفتگو با خبرنگار دانشگاه کتاب یار مهربان، درباره تعویق برگزاری آزمون سراسری سال 99 گفت: منصور غلامی وزیر علوم در بخشی از جلسه دیروز حضور داشتند و در بخش دوم حضور نداشتند.

وی با بیان اینکه بخش دوم با حضور معاونان، رئیس سازمان سنجش، برگزار گشت؛ شرح داد: در جمع بندی نهایی اعلام شد، برگزاری آزمون سراسری منوط به تصمیم ستاد مبارزه با کرونا است و وزارت علوم ملزم و مکلف است که در این راستا بر اساس دستور ستاد کرونا عمل کند.

نادری بیان کرد: بنده سخن وزیرعلوم مبنی بر این که تمام اعضای کمیسیون مخالف تعویق آزمون سراسری سال 99 بودند را تایید نمی کنم. زیرا در جلسه دیروز برخی از اعضای کمیسیون آموزش مخالف برگزاری آزمون و برخی دیگر موافق بودند.

عضو کمیسیون آموزش مجلس ادامه داد: با توجه به اینکه نگرانی هایی جدی در رابطه با ابتلای داوطلبان کنکوری به ویروس کرونا وجود دارد، زیرا این موضوع می تواند باعث تشدید چرخه شیوع ویروس کرونا شود. بنده معتقد هستم اگر وزارت علوم بتواند آزمون سراسری را به نحوی برگزار کند که میزان ابتلا به کرونا کم شود، برگزاری آزمون سراسری در موعد مقرر مناسب خواهد بود.

نادری در انتها گفت: وزارت علوم هنوز شرایط برگزاری آزمون سراسری را مهیا نکرده است و فاصله گذاری هایی که بیان کرده است مربوط به آزمون دکتری و ارشد می شود. تا زمانی که شرایط ایجاد نشود مخالف برگزاری آزمون هستم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "نادری: در جلسه مجلس با وزیر علوم تعدادی مخالف برگزاری کنکور بودند ، برپایی کنکور منوط به تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نادری: در جلسه مجلس با وزیر علوم تعدادی مخالف برگزاری کنکور بودند ، برپایی کنکور منوط به تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید