خبرنگاران سه استاد نمونه کشوری از اصفهان انتخاب شدند

به گزارش کتاب یار مهربان، اصفهان - خبرنگاران - سه استاد از دانشگاه های اصفهان، صنعتی اصفهان و کاشان در بین 16 تن از استادان نمونه منتخب دانشگاه ها و پژوهشگاه های کشور قرار گرفتند.

خبرنگاران سه استاد نمونه کشوری از اصفهان انتخاب شدند

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری امروز چهارشنبه اسامی 16 تن از استادان نمونه منتخب دانشگاه ها و پژوهشگاه های کشور را اعلام و تاکید کرد: امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا، امکان برگزاری آیین تجلیل از استادان نمونه کشوری به سیاق و روال سال های گذشته، وجود ندارد.

بدین ترتیب، پس از تایید نهایی و معرفی استادان نمونه، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در تماس های تلفنی جداگانه به استادان نمونه تبریک گفت و از تلاش ها و فعالیت های علمی، پژوهشی و فناورانه آنها قدردانی کرد.

در بین 16 استاد نمونه کشوری، سه استاد از استان اصفهان انتخاب شدند که ولی الله میرخانی رشته شیمی معدنی عضو هیأت علمی دانشگاه اصفهان، محمود مدرس هاشمی رشته مهندسی برق عضو هیأت علمی دانشگاه صنعتی اصفهان و محمد الماسی کاشی رشته فیزیک عضو هیأت علمی دانشگاه کاشان هستند.

ولی الله میرخانی سوابقی مانند دانشمند بین المللی(ISI)، استاد برجسته شیمی معدنی کشور و مرد شیمی سال 2011 دانشگاه اصفهان و محمود مدرس هاشمی نیز سوابقی مانند استاد نمونه و رییس دانشگاه صنعتی اصفهان را در کارنامه خود دارند و محمد الماسی کاشی به عنوان، استاد و پژوهشگر گروه فیزیک ماده چگال دانشگاه کاشان در باره شرکت های دانش بنیان فعال است.

بر اساس برنامه ریزی اجرا شده قرار است مراسم رسمی تجلیل از استادان نمونه دانشگاه ها و پژوهشگاه های کشور در سال 1399 پس از عادی شدن شرایط و رفع بیماری کووید 19 برگزار شود.

سال گذشته 2 استاد از میان 13 استاد نمونه کشوری از دانشگاه های اصفهان و صنعتی اصفهان معرفی و تجلیل شدند.

اصفهان دومین استان دانشگاهی کشور با حدود 250 هزار دانشجو و 180 دانشگاه و موسسه آموزش عالی است که حدود 10 درصد از نخبگان ایران را در خود دارد و به عنوان یکی از قطب های دانشگاهی و علمی و فناوری کشور از جایگاه مهمی در معرفی و شناساندن ظرفیت های دانشگاهی ایران به دنیا و دیگر دانشگاه ها برخوردار است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران سه استاد نمونه کشوری از اصفهان انتخاب شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سه استاد نمونه کشوری از اصفهان انتخاب شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید