غوغای اپل؛ بازی های کنسولی به آیفون می آیند!

به گزارش کتاب یار مهربان، زومیت نوشت: اپل در جریان رویداد Wonderlust از آمدن بازی های کنسولی از جمله Assassins Creed Mirage به آیفون 15 پرو اطلاع داد.

غوغای اپل؛ بازی های کنسولی به آیفون می آیند!

انتها پس از مدت ها انتظار سری آیفون 15 معرفی گردید. آیفون 15، آیفون 15 پلاس و آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس همگی اعضای این خانواده هستند.

در این میان آیفون 15 پرو به تراشه قدرتمند A17 Bionic مجهز شده است که اپل در جریان رویداد امشب خود توضیحات زیادی درباره آن داد. کوپرتینویی ها آن را با استفاده فرآیند 3 نانومتری فراوری نموده اند، به این معنی که این تراشه بسیار کارآمدتر بوده و ترانزیستورهای بیشتری را در خود جای می دهد.

اپل در جریان رویداد Wonderlust روی پتانسیل بالای A17 Bionic برای اجرای بازی های گرافیکی تمرکز داشت. بعلاوه این شرکت ادعا کرد آیفون 15 پرو نسل بعدی بازی های موبایلی خواهد بود زیرا اکنون توانایی پشتیبانی از بازی های کنسول و رایانه شخصی، که قبلاً روی سخت افزار موبایل در دسترس نبودند، را دارد.

بعلاوه به گفته اپل پردازنده گرافیکی موجود در آیفون 15 پرو 20 درصد سریع تر است و طراحی 6 هسته ای با حداکثر کارایی و بازده انرژی بهتر را دارد.

در مراسم امروز اپل اعلام شد که آیفون 15 پرو مجموعه ای از بازی های AAA شامل Resident Evil 4 Remake، Resident Evil Village و Assassins Creed Mirage را دریافت می نماید. این شرکت بعلاوه از به روزرسانی های عملکردی و ری تریسینگ برای بازی در آیفون اطلاع داد.

اپل نقطه عطفی در صنعت گیمینگ موبایل ایجاد نموده زیرا این اولین بار است که بازی Assassins Creed کنسول/کامپیوتر به صورت بومی روی iOS اجرا می گردد. البته نباید آن را با استریم ابری یا بازی Assassins Creed منتشرشده برای موبایل اشتباه گرفت. به نظر می رسد نسخه کامل Assassins Creed Mirage در آیفون 15 پرو در دسترس خواهد بود.

براساس اطلاعات، Resident Evil Village، Resident Evil 4 و Death Stranding اواخر سال جاری برای آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس عرضه می شوند، در حالی که Assassins Creed Mirage در نیمه اول سال 2024 از راه خواهد رسید.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "غوغای اپل؛ بازی های کنسولی به آیفون می آیند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غوغای اپل؛ بازی های کنسولی به آیفون می آیند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید