اپل میخواهد در تاریخ 22 شهریور از آیفون 15 رونمایی کند

به گزارش کتاب یار مهربان، بعد از گذشت حدود یک سال از معرفی گوشی های سری آیفون 14، طبیعتا روز به روز به تاریخ معرفی سری آیفون 15 نزدیک تر می شویم. در رابطه با تاریخ معرفی این گوشی ها هنوز گزارش موثقی منتشر نشده ولی حالا سایت معتبر 9to5Mac به نقل از منابع مطلع نوشته که اپل میخواهد در تاریخ 22 شهریور از این گوشی ها رونمایی کند.

اپل میخواهد در تاریخ 22 شهریور از آیفون 15 رونمایی کند

در این گزارش آمده که چندین اپراتور مخابراتی از کارکنان خود خواسته اند که در روز 22 شهریور باید در محل کار حضور داشته باشند زیرا در این روز قرار است یک رویداد مهم برای معرفی گوشی های تازه برگزار گردد. اگرچه این خبر لزوما به این معنا نیست که قرار است در این تاریخ آیفون های تازه رونمایی شوند، اما در کل با توجه به اینکه در ماه سپتامبر با رونمایی گوشی مهمی روبرو نخواهیم شد، پس بنابراین در تاریخ موردنظر با گوشی های تازه اپل روبرو می شویم.

با وجود اینکه اپل معمولا رویداد معرفی آیفون های تازه را در روز سه شنبه برگزار می نماید، اما سال گذشته این رویداد در روز چهارشنبه برگزار گردید و سال جاری هم 22 شهریور چهارشنبه است. طی هفته های گذشته گزارش های زیادی در خصوص چالش فراوری بعضی از آیفون های تازه منتشر شده و با وجود اینکه بعضی افشاگران از احتمال تاخیر در عرضه مدل های پرو خبر داده اند، بعضی دیگر بر این باور هستند که تمام مدل ها به موقع به دست کاربران می رسند.

برای یادآوری باید بگوییم که سال جاری تمام آیفون ها با نمایشگر حفره دار و پورت USB-C راهی بازار می شوند. بعلاوه مدل های پرو به جای فریم مبتنی بر فولاد ضدزنگ، با فریم تیتانیومی عرضه خواهند شد. مانند سال گذشته که مدل های استاندارد با چیپست قدیمی از راه رسیدند، سال جاری هم مدل های استاندارد آیفون 15 از چیپست قدیمی A16 استفاده می نمایند و مدل های پرو از چیپست تازه نفس A17 بهره می برند که مبتنی بر فناوری ساخت 3 نانومتری است. ضمناً نباید بهره گیری مدل پرو مکس از دوربین پریسکوپی را از قلم بیندازیم.

منبع: 9To5Mac

منبع: دیجیکالا مگ

به "اپل میخواهد در تاریخ 22 شهریور از آیفون 15 رونمایی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل میخواهد در تاریخ 22 شهریور از آیفون 15 رونمایی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید