عرضه میراث هاگوارتز برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان به عقب افتاد

به گزارش کتاب یار مهربان، بازی میراث هاگوارتز (Hogwarts Legacy) یکی از مورد انتظارترین عناوین سال 2023 میلادی است. این بازی از مجموعه هری پاتر (Harry Potter) ساخته شده و به شدت پر هوادار است. پس به همین علت انتظارات نیز از آن بالا بوده و شرکت سازنده نیز نهایت کوشش خود را برای ارائه برترین بازی ممکن می نماید.

عرضه میراث هاگوارتز برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان به عقب افتاد

بازی میراث هاگوارتز در سبک دنیا باز و نقش آفرینی است. شما در این بازی کرکتر خود را ساخته و در دنیای هاگوارتز به گشت و گذار خواهید پرداخت. اگر با دنیای هری پاتر آشنا باشید، می دانید که محتوای بسیار زیادی در هاگوارتز وجود داشته و از این رو رازهای زیادی برای کشف وجود دارد. داستان میراث هاگوارتس قبل از سری هری پاتر جریان داشته و به همین علت تداخلی با داستان فیلم ها و کتاب های هری پاتر ندارد.

حال شرکت برادران وارنر (Warner Bros) اعلام نموده که عرضه نسخه نسل هشت بازی میراث هاگوارتز با تأخیر روبرو خواهد شد. در اصل قرار بود همه نسخه های بازی، به جز سوییچ، در تاریخ 21 بهمن (10 فوریه 2023) عرضه گردد. حال عرضه نسخه نسل هشت این بازی به 15 فروردین سال 1402 موکول شد. نسخه کامپیوتر بازی نیز در همان تاریخ اولیه یعنی 21 بهمن عرضه خواهد شد.

در کنار این موارد اعلام شد که نسخه نینتندو سوییچ بازی میراث هاگوارتز نیز در تاریخ 3 مرداد سال 1402 عرضه خواهد شد. اینکه این بازی با این حجم از محتوا همچنان برای سوییچ عرضه خواهد شد هم جالب است. به زودی نیز ما شاهد یک رویداد کوچک برای این بازی خواهیم بود.

بازی میراث هاگوارتز یک عنوان بسیار مهم است. این بازی برای مدت زیادی است که در حال ساخت است. استودیوی Avalanche مسئولیت ساخت آن را بر عهده داشته که وظیفه سنگینی است. عرضه این بازی برای کنسول های نسل هشتمی نیز بسیار جالب است. به علت اینکه میراث هاگوارتز یک عنوان بسیار گسترده بوده و به سخت افزارهای قدیمی فشار وارد خواهد نمود. اینطور که به نظر می رسد استودیوی سازنده احتیاج به زمان بیشتری برای بهینه کردن بازی میراث هاگوارتز روی کنسول های نسل 8 داشته است.

نسخه نینتندو سوییچ این بازی موضوع جداگانه و جالبی است. به علت اینکه این کنسول قدرت زیادی نداشته ولی با این حال میراث هاگوارتز برای آن عرضه خواهد شد. البته امکان دارد که بازی به وسیله گیمینگ ابری هم در دسترس باشد. با این حال اینطور که به نظر می رسد شرکت Avalanche در حال ساخت یک نسخه کامل از این بازی برای سوییچ است. تاریخ عرضه نسخه نینتندو سوییچ این بازی نیز هنوز معلوم نبود. تا اینکه استودیوی سازنده تصمیم گرفت تا هواداران مشتاق این بازی را روی سوییچ هم خشنود کند.

منبع: Gematsu.com

لگو سری Harry Potter مدل Hogwarts Clock کد 75948

مشاهده کالا

کنسول بازی سونی مدل Playstation 4 Slim کد Region 2 CUH-2216B ظرفیت یک ترابایت

15,900,000 تومان

مشاهده و خرید

کنسول بازی مایکروسافت مدل XBOX SERIES S ظرفیت 512 گیگابایت

مشاهده کالا

منبع: دیجیکالا مگ

به "عرضه میراث هاگوارتز برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان به عقب افتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه میراث هاگوارتز برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان به عقب افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید