عرضه مورتال کامبت 12 برای سال 2023 برنامه ریزی شده است

به گزارش کتاب یار مهربان، مجموعه مورتال کامبت (Mortal Kombat) را می توان یکی از پرطرفدارترین مجموعه های فایتینگ در دنیای گیمینگ دانست. این مجموعه هواداران بسیار زیادی داشته و کیفیت بالایی هم دارند. در اصل این بازی نهایت خشونتی است که می توان از یک عنوان فایتینگ انتظار داشت. با این حال این موضوع باعث نشده تا هواداران مجموعه مورتال کامبت کم بشود و همچنان به رشد خود نیز ادامه می دهد.

عرضه مورتال کامبت 12 برای سال 2023 برنامه ریزی شده است

حدود 4 سال ازعرضه شماره 11 این مجموعه می گذرد. حال مدیر کل شرکت برادران وارنر (Warner Bros)، ناشر مجموعه مورتال کامبت، در مصاحبه ای گفته که در سال 2023 ما شاهد عرضه بازی بعدی سری مورتال کامبت خواهیم بود. دیوید زاسلاو (David Zaslav) در گزارش سه ماهه آخر سال 2022 کمپانی برادران وارنر خاطرنشان کرد:

بازی مورتال کامبت 12 به وسیله شرکت NetherRealm ساخته خواهد شد. ناشر آن نیز برادران وارنر خواهد بود. هواداران این مجموعه برای مدت زیادی است که منتظر بازی مورتال کامبت 12 هستند. شماره 11 عملکرد بسیار خوبی داشت و شرکت سازنده نیز پشتیبانی مناسبی از آن کرد. بحث اصلی اینجاست که مورتال کامبت 11 نتوانست برای مدت زیادی کاربران را نگه دارد.

برای مدت زیادی است که ما شاهد یک نوآوری بسیار خاص در مجموعه مورتال کامبت نبودیم. این بازی ها در اصل یک روند خاص و تعیین داشته و همان را بهتر می نمایند. به همین علت است که تا الان دوام داشته و یکی از با ثبات ترین مجموعه های تاریخ بازی های ویدئویی است. همینطور اینکه هواداران مجموعه مورتال کامبت به شدت نسبت به آن وفادار هستند. به همین علت این بازی همچنان فروش بسیار خوبی دارد.

هنوز اطلاعات زیادی از شماره 12 مجموعه مورتال کامبت منتشر نشده است. در اصل تنها چیزی که گفته شده این است که این بازی در سال 2023 میلادی عرضه خواهد شد. با توجه به این گفته مدیر شرکت سازنده، مورتال کامبت 12 در مراحل انتهایی ساخت خود قرار گرفته است.

منبع: Gematsu.com

کنسول بازی سونی مدل Playstation 5 ظرفیت 825 گیگابایت

مشاهده کالا

کنسول بازی مایکروسافت مدل XBOX SERIES S ظرفیت 512 گیگابایت

20,100,000 تومان

مشاهده و خرید

بازی فیفا 23 مخصوص PS5

3,259,920

تومان

بازی Minecraft Playstation 4 Edition مخصوص PS4

2,190,000

تومان

خرید بازی کنسول

مشاهده همهمنبع: دیجیکالا مگ

به "عرضه مورتال کامبت 12 برای سال 2023 برنامه ریزی شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه مورتال کامبت 12 برای سال 2023 برنامه ریزی شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید