عباسی: افسانه هزار انتها آماده پخش است

به گزارش کتاب یار مهربان، کارگردان مجموعه تلویزیونی افسانه هزار سرانجام گفت: با آماده شدن و تحویل دادن کار به سیما فیلم قرار است بزودی این سریال از شبکه نسیم بروی آنتن رود.

عباسی: افسانه هزار انتها آماده پخش است

به گزارش گروه فرهنگی کتاب یار مهربان، شهاب عباسی کارگردان مجموعه تلویزیونی افسانه هزار سرانجام، درباره زمان پخش این سریال گفت: افسانه هزار سرانجام آماده پخش است و مسائل فنی داشتیم که حل شده و احتمالا دی ماه از شبکه نسیم پخش خواهد شد.

وی ادامه داد: فصل اول این سریال در 15 قسمت پخش شد، اما به دلیل همزمانی با دهه فجر به طور کامل روی آنتن نرفت. آن موقع، چون به صورت همزمان کارگردانی هم می کردم فرصت کافی برای رصد کار نداشتم، اما الان که فرصتم آزاد بود کار را با دقت بیشتری آماده کردم.

این نویسنده و کارگردان در ادامه با اشاره به هزینه های فراوری این سریال اضافه نمود: حین فراوری افسانه هزار سرانجام به طرز باور نکردنی هزینه هایم زیاد شد و از آنجایی که تهیه نمایندگی کار هم با خودم بود ضرر شدیدی کردم. فکرش را بکنید 200 هنرور داشتیم و حاشیه های فراوانی برای کار بوجود آمد.

نویسنده سریال نوروزی کامیون ادامه داد: مرکز سیما فیلم تا جایی که توانست هزینه های کار را تامین کرد. اما به این دلیل که برآورد این سریال از اساس پایین بود، هر چقدر متمم می زدند هزینه ها جبران نمی شد. همین الان هم به بخشی از عوامل بدهکارم و جالب است که الان و با در نظر دریافت سه برابر شدن قیمت ها، بعد از تحویل دادن سریال به سیما فیلم، همان رقم قراردادی که دو سال پیش بستم را به من می دهند.

کاروانی برای سفر از بیابانی عبور می نمایند که این بیابان به بیابان مرگ مشهور است آنان هنگام گذر تمام داراییشان توسط حسام بیگ به غارت برده می گردد. این باعث می گردد اتفاقاتی پیرامون این راهزنی در قالب طنز و تاریخی مدرن جلوه داده گردد.

افسانهٔ هزارسرانجام یک مجموعهٔ 52 قسمتی در قالب طنز و تاریخی مدرن است که حسن وارسته طراح و سرپرست نویسندگانش بوده و آن را به نگارش درآورده و شهاب عباسی آن را تهیه و کارگردانی نموده است. این مجموعهٔ طنز پارودی در سال 1396 و 1397 ساخته شده که 15 قسمت از آن در بهمن 1396 پخش شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "عباسی: افسانه هزار انتها آماده پخش است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عباسی: افسانه هزار انتها آماده پخش است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید