خان محمدی: پرسپولیس در آسیا آبروداری می نماید

به گزارش کتاب یار مهربان، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس از عملکرد این تیم در لیگ قهرمانان آسیا تمجید کرد.

خان محمدی: پرسپولیس در آسیا آبروداری می نماید

حسن خان محمدی در گفت وگو با کتاب یار مهربان درباره مصاف پرسپولیس برابر الهلال عربستان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: من فکر می کنم هیچ تیمی ساده به این مرحله نرسیده پس تیم بسیار قدرتمندی باید باشد اما اگر پرسپولیس سودای رسیدن به فینال را دارد نباید از مصاف با تیمی ترس داشته باشد. من فکر می کنم این ملاقات برای دوست داران فوتبال مجذوب نماینده خواهد بود و امیدوارم برنده بازی، پرسپولیس باشد چرا که واقعا پرسپولیس از نظر تیمی توانایی شکست دادن الهلال را دارد.

وی درباره ستاره های تیم الهلال عربستان هم گفت: قبول دارم که الهلال عربستان بازیکنان تأثیرگذار زیادی دارد. شاید یکی از بازیکنان آن ها به مقدار کل بودجه باشگاه پرسپولیس ارزش داشته باشد اما پرسپولیس خیلی از مواقع با این گونه تیم ها بازی نموده و آن ها را شکست داده است. من فکر می کنم که با تدبیری که کادر فنی در این زمینه اتخاذ خواهد نمود از این مرحله هم صعود کنیم و به مرحله نیمه نهایی برسیم.

خان محمدی توضیح داد: همه بازی ها برای پرسپولیس سخت است. همین ملاقاتی که این تیم برابر استقلال تاجیکستان انجام داد هم بسیار سخت بود چون در آن شرایط جوی و بازی کردن روی چمن مصنوعی کار بسیار دشواری است اما تیمی که می خواهد پیروز باشد و به قهرمانی برسد نباید برایش فرقی کند که برابر چه تیمی بازی می نماید. الهلال تیم بسیار قدرتمندی است اما بازیکنان پرسپولیس آن عطش پیروزی و رسیدن به فینال را دارد و با تمام وجودشان بازی می نمایند. پرسپولیس الان در آسیا آبروداری می نماید و امیدواریم که باز هم به فینال برسد و این بار قهرمان گردد.

وی بعلاوه گفت: الان فرصت یک ماهه ای وجود دارد که پرسپولیس بتواند خودش را برای این بازی آماده کند در این میان نقش مدیریت باشگاه هم بسیار مهم است. همه باید دست به دست هم بدهند تا برترین شرایط را فراهم نمایند تا تیم از نظر آمادگی در برترین شرایط قرار بگیرد. الان یک شخصیتی در پرسپولیس شکل گرفته که تیم برای پیروزی وارد زمین گردد. همه باید یاری کنیم تا با روحیه مضاعف پرسپولیس خودش را برای بازی برابر الهلال آماده کند.

خان محمدی در سرانجام درباره مسائل اقتصادی باشگاه پرسپولیس هم گفت: این مسائل هر چه زودتر باید حل گردد. پرسپولیس بدهی های زیادی دارد که باید پرداخت گردد. الان که آقای سجادی آمده اند به خوبی از شرایط آگاه هستند. برای پرسپولیس نام مدیران متعددی مطرح می گردد. من امیدوارم اگر قرار است تغییراتی ایجاد گردد هر چه زودتر این تغییرات اعمال گردد تا برترین شرایط برای پرسپولیس فراهم گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "خان محمدی: پرسپولیس در آسیا آبروداری می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خان محمدی: پرسپولیس در آسیا آبروداری می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید