تولد فرزندان آسانژ در سفارت اکوادور

به گزارش کتاب یار مهربان، براساس گزارشی که امروز (یکشنبه) منتشر شده، بنیان گذار وب سایت افشاگر ویلی لیکس در حالی که بیشتر دهه گذشته را در سفارت اکوادور در لندن سپری نموده، دو فرزند از یکی از وکلایش دارد.

تولد فرزندان آسانژ در سفارت اکوادور

روزنامه میل آن ساندی گزارش داد: جولیان آسانژ 48 ساله، بنیان گذار وب سایت افشاگر ویکی لیکس در حال حاضر از استلا موریس، وکیلش که متولد آفریقای جنوبی است دو پسر دارد که یکی دو ساله و دیگری یک ساله است.

روزنامه میل آن ساندی این گزارش را به همراه عکسی از آسانژ در کنار بچه ها نوپایش و همچنین مصاحبه ای با موریس که گفته بود آنها عاشق هم هستند و قصد ازدواج دارند، منتشر کرد.

بر اساس این گزارش که اطلاعات خود را هفته گذشته از مطالب افشا شده در اوراق دادگاه بدست آورده، این زوج از سال 2017 میلادی نامزد نموده اند.

آسانژ در حالی که با درخواست استرداد آمریکا برای محاکمه شدن به اتهامات جاسوسی مبارزه می نماید، در زندان فوق امنیتی بلمارش محبوس است.

رونامه میل آن ساندی در گزارش خود نوشت: موریس تصمیم گرفت تا روابطشان و وجود پسرانشان را فاش کند چرا که او می ترسد اگر آسانژ در زندان بلمارش بماند، جانش به طور جدی در خطر باشد.

موریس می خواهد آسانژ براساس برنامه های دولت انگلیس که اجازه می دهد در بحبوحه نگرانی ها نسبت به شیوع ویروس کرونا در زندان ها بعضی زندانیان موقتا آزاد شوند، از زندان آزاد گردد.

اما آسانژ ماه گذشته در درخواست قرار وثیقه به خاطر خطر ابتلا به ویروس کرونا ناکام بود چرا که یک قاضی انگلیسی تاکید نمود که هیچ دلیلی برای آزادی آسانژ وجود ندارد.

این در حالی است که وکلای آسانژ هنوز در این رابطه هیچ اظهار نظری ننموده اند.

اما وب سایت ویکی لیکس در توییتر به این گزارش پاسخ داد و نوشت: شریک زندگی تازه افشا شده جولیان آسانژ که دو فرزند هم دارند از دولت انگلیس می خواهد تا آسانژ و دیگر زندانیان آسیب پذیر را با قرار وثیقه آزاد کند چرا که ویروس کرونا در زندان ها در حال شیوع است.

وب سایت ویکی لیکس فورا فیلم مصاحبه خود با موریس را منتشر کرد که در آن این وکیل مفصلا به شرح رابطه پنج ساله اش با آسانژ پرداخته است.

بر اساس گزارش روزنامه میل آن ساندی، نخستین فرزند آسانژ و موریس در سال 2016 میلادی متولد شده است. رابطه این زوج از سال 2015 میلادی هنگامی که موریس برای رسیدگی به شرایط حقوقی و قانونی آسانژ با وی ملاقات می نموده، شروع شده است.

در این گزارش آمده است: آسانژ تولد فرزندان خود را در بیمارستان های لندن به صورت زنده به وسیله تماس تصویری مشاهده نموده و پسر عظیم خود به نام گابریل را پس از آنکه به صورت غیرقانونی به سفارت اکوادور در لندن آورده شد، دیده است.

گفته شده که هر دو فرزند آسانژ تابعیت انگلیسی دریافت نموده اند و ظاهرا با پدر خود در زندان ملاقات داشته اند.

موریس به روزنامه میل آن ساندی گفت: من عمیقا عاشق جولیان هستم و می خواهم با او ازدواج کنم. جولیان شدیدا از من محافظت نموده و نهایت کوشش خود را برای جدا کردن من از کابوس های زندگی اش انجام داده است. من زندگی آرام و خصوصی دارم و گابریل و برادر کوچک ترش مکس را عظیم می کنم و تا جایی که بتوانیم روزها را به عنوان یک خانواده در کنار یکدیگر می گذرانیم. من اکنون لب به سخن گگرددم چرا که می ببینم که زندگی جولیان در خطر است.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین

به "تولد فرزندان آسانژ در سفارت اکوادور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تولد فرزندان آسانژ در سفارت اکوادور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید