4 آرزوی گل محمدی در پرسپولیس ، طلسم سرخ ها با یحیی شکسته می گردد؟

به گزارش کتاب یار مهربان، برای سرمربی سرخ ها در شروع فصل چهارم کارش با این تیم، می توان 4هدف یا آرزوی تازه ترسیم کرد.

4 آرزوی گل محمدی در پرسپولیس ، طلسم سرخ ها با یحیی شکسته می گردد؟

حالا درست 3سال کامل از بازگشت یحیی گل محمدی به پرسپولیس می گذرد. دوره دوم حضور یحیی روی نیمکت سرخپوشان، از سال98در چنین روزهایی شروع شد؛ زمانی که او جای گابریل کالدرون را گرفت. از قضا شروع کار گل محمدی هم از بازی هفته هفدهم لیگ نوزدهم مقابل تراکتور بود و حالا دقیقا به هفته هفدهم لیگ بیست ودوم رسیده ایم. گل محمدی در این مدت نتایج خوبی به دست آورده است. او 2بار قهرمان لیگ شده، یک بار سوپرجام را فتح نموده و یک بار هم با تیمش به بازی نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه یافته است. برای سرمربی سرخ ها اما در شروع فصل چهارم کارش با این تیم، می توان 4هدف یا آرزوی تازه ترسیم کرد.

1

بازگشت به قهرمانی در لیگ

گل محمدی پارسال فصل خوبی را پشت سر نگذاشت. سرخپوشان در این بازه زمانی پیروز به فتح هیچ جامی نشدند و قهرمانی حریف سنتی را به دیدن نشستند. به همین علت هم پرسپولیس برای لیگ22 با توپ پر وارد بازار نقل وانتقالات شد و شاید به جرأت بتوان گفت پرستاره ترین تیم لیگ را بست. یحیی هم تا اینجا با این مجموعه پیروز عملکرد خوبی داشته و توانسته تیمش را در صدر جدول نگه دارد. او امیدوار است پرسپولیس را به مسیر قهرمانی برگرداند؛ به نواری که بعد از فتح 5جام پیاپی و ثبت گلات پاره شد. عدم تحقق این مهم، شکستی ناگوار برای سرمربی سرخ ها خواهد بود.

2

بازگشت به آسیا

همانطور که می دانید پرسپولیس (مثل استقلال) به علت عدم صدور مجوز حرفه ای از حضور در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا محروم بوده است. با وجود اظهارات خوش بینانه در فدراسیون فوتبال، هنوز به طور رسمی اعلام نشده که آیا این مشکل رفع شده یا نه. در هر صورت طبیعتا یحیی به عنوان سرمربی این تیم آرزو دارد در میدانی بین المللی هم شاگردانش را راهنمایی کند و بختش را برای انجام کار نیمه تمام قهرمانی در آسیا بیازماید.

3

خروج از سایه برانکو

با وجود نتایج خوبی که یحیی در پرسپولیس گرفته، هنوز گروهی هستند که او را وام دار رنسانس برانکو ایوانکوویچ می دانند. به هر حال این بحث ها سلیقه ای است و همواره هم وجود خواهد داشت، اما تنها راه گل محمدی برای هرچه کمرنگ تر کردن چنین باوری، کسب نتایج بهتر و بهتر است. مخصوصا حالا که کم کم آخرین بازیکنان دوران برانکو هم به نزدیکی های خط انتها می رسند، گل محمدی محکم تر از قبل می تواند ادعا کند این تیم را خودش ساخته است.

4

شکستن طلسم حذفی

اگرچه یحیی گل محمدی با ذوب آهن 2بار قهرمان جام حذفی شده اما این تورنمنت برای او به عنوان سرمربی پرسپولیس سرشار از خاطرات تلخ و ناگوار بوده است. در مقطع اول حضور یحیی روی نیمکت سرخ ها، ناکامی در همین مسابقات و آن شکست تراژیک در برابر سپاهان در سال92 بود که منجر به وداع تلخ گل محمدی با باشگاه شد. یحیی در بازگشت به پرسپولیس هم اصلا عملکرد خوبی در جام حذفی نداشته است. 2شکست در برابر استقلال و حذف در ضربات پنالتی و یک باخت غیرمنتظره به آلومینیوم اراک در استادیوم آزادی، نتایج ضعیف یحیی در مسابقات حذفی بوده است. طبیعتا او امیدوار است این بار این طلسم بشکند، مخصوصا که پای بازی انتقامی با سپاهان هم در میان است.

منبع: همشهری آنلاین

به "4 آرزوی گل محمدی در پرسپولیس ، طلسم سرخ ها با یحیی شکسته می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4 آرزوی گل محمدی در پرسپولیس ، طلسم سرخ ها با یحیی شکسته می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید