جانشین لوکادیا در راه پرسپولیس

به گزارش کتاب یار مهربان، در شرایطی که باشگاه پرسپولیس با انتشار بیانیه هایی تاکید نموده بود، فصل جابجایی باشگاه به انتها نرسیده و آن ها درصدد جذب بازیکنان جدیدی هستند، از گوشه و کنار خبر می رسد دو بازیکن خارجی مدنظر یحیی گل محمدی تا حد زیادی به انتخاب نزدیک شده و باید شاهد حضور آن ها در پرسپولیس طی روز های آینده بود.

جانشین لوکادیا در راه پرسپولیس

پرسپولیس یک دروازه بان زیر 23 سال برزیلی را از میان دو گزینه نهایی انتخاب خواهد نمود و برای خط حمله نیز چشم به بازیکنی دوخته است که با سابقه خوب در فوتبال انگلیس در فصل گذشته در تیم حتا امارات در لیگ دسته دوم این کشور توپ زده و شاید بتواند یک لوکادیای نو برای سرخ ها باشد.

درباره گزینه دروازه بانی پرسپولیس کانال های هواداری اسامی مختلفی را منتشر نموده اند، که باید در انتظار نهایی شدن یک نام از بین چهره هایی که ننکا مربی گلر های پرسپولیس با آن ها مذاکره نموده، باشیم.

در عین حال برای خط حمله نیز مهم ترین گزینه مطرح شده بنیک آفوبه بازیکن فصل گذشته حتا امارات است، که بازیکنی متناسب با شرایط پرداختی در فوتبال ایران به شمار میرود و با توجه به سابقه اش بعید نیست سر از اردوگاه سرخ ها دربیاورد.

در روز های گذشته طرفداران پرسپولیس نقدها مختلفی را درباره عدم تحرک این باشگاه در فصل جابجایی با خرید تنها 3 بازیکن مطرح نموده بودند، که در صورت انجام این مسئله این انتقاد ها تا حد زیادی کاهش خواهد یافت. البته پرسپولیسی ها در این موضوع به هیچ وجه خود را با استقلال قیاس نمی نمایند و تنها نگرانی آن ها عقب نماندن از دو باشگاه تراکتور و سپاهان است، که در این فصل جابجایی فوق العاده ای را پشت سر گذاشته اند.

جالب است که طرفداران چندان روی خوشی به موضوع خرید گلر خارجی نشان نداده اند و این مسئله را فاقد ارزش سرمایه گذاری می دانند، اما بعید است یحیی بخواهد لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا را تنها با اتکا به یک دروازه بان (علیرضا بیرانوند) آغاز نموده و ادامه بدهد و حضور یک گلر با کیفیت ذخیره یاری بزرگی به پرسپولیس خواهد بود؛ به خصوص که این گلر در لیست بزرگسالان نیز جایی را پرنخواهد نمود.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو

به "جانشین لوکادیا در راه پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جانشین لوکادیا در راه پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید