استقلال به صورت محلی اداره می گردد ، از استقلال و پرسپولیس فقط رنگ پیراهن شان مانده است

به گزارش کتاب یار مهربان، با این فاصله ای که استقلال با رقیبانش دارد، وقت را نباید تلف کرد. 6-7 بازیکن نیاز دارد. هر کسی مربی گردد باید بازیکن بگیرند. تیم های دیگر جلو هستند و بازیکنانشان را جذب می نمایند و بازیکن با کیفیتی که مدنظر باشد کم است.

استقلال به صورت محلی اداره می گردد ، از استقلال و پرسپولیس فقط رنگ پیراهن شان مانده است

علی موسوی، مهاجم اسبق باشگاه استقلال با اشاره به آخرین شرایط مربیگری این تیم گفت: نمی دانم چه بگویم. در ایران می گویند در ایران مربی آنچانی برای استقلال نیست اما در این بین جواد نکونام به روز است و طرفداران هم دوستش دارند.

موسوی در گفت و گو با کتاب یار مهربان تاکید نمود: با این فاصله ای که استقلال با رقیبانش دارد، وقت را نباید تلف کرد. 6-7 بازیکن نیاز دارد. هر کسی مربی گردد باید بازیکن بگیرند. تیم های دیگر جلو هستند و بازیکنانشان را جذب می نمایند و بازیکن با کیفیتی که مدنظر باشد کم است.

وی اضافه نمود: اگر هم قرار بود مربی خارجی برای استقلال بیاورند همان ساپینتو برترین گزینه بود. می توانست از تجربیات فصل قبلش استفاده کند ولی متاسفانه استقلال خیلی محلی اداره می گردد و با این رویه کم کم از جمع مدعیان خارج می گردد. دود این موضوع هم به چشم طرفدار می رود. کسی هم دلسوز نیست. کسانی هم که در راس کار هستند درک درستی از مسائل ندارند.

این پیشکسوت استقلال درباره اینکه در شرایط فعلی برترین راه حل برای بهبود شرایط استقلال چیست تاکید نمود: در وهله نخست مربی را هر چه زود تر معرفی نمایند و حالا که مربی نیست این کمیته فنی که گذاشتند می دانند سال گذشته استقلال در چه پست هایی مسائل داشت. نقاط ضعف کجا بود. خودشان دست به کار شوند. باید 2-3 هافبک، یک دفاع و یک دروازه بان جذب نمایند تا وقتی مربی آمد دستش پر باشد. اما اینکه منتظر باشیم مربی بیاید خودش بازیکن انتخاب کند و سپس تازه مذاکرات با آن بازیکن آغاز گردد خیلی عقب می افتیم و بهتر از پارسال نمی شویم.

موسوی توضیح داد: اگرچه در ایران مربی به آن صورت نیست، هر مربی به استقلال بیایید زیر سوال قرار می گیرد و کار برایش سخت می گردد. در ابتدا باید از مربی برنامه خواست تا با نظر او بازیکنان جذب شوند و زودتر این مسایلی که مشابهش را در استقلال می بینیم حل گردد. الان بلاتکلیف هستند. تیم محلی نیست که تیم را فوری جمع نمایند و وارد مسابقات لیگ شوند.

این پیشکسوت فوتبال کشورمان با اشاره به تاثیر گذاری مربی خوب خارجی بر فوتبال کشورمان افزود: فوتبال برای ما نیست و از خارج آمده است. در 100 سال گذشته کجا به خارج مربی صادر کردیم!؟ برترین مربیان ما باید در کنار مربیان خارجی قرار بگیرند. الان بعضی مربی ایرانی زرنگ شده اند و وقتی سرمربی تیمی می شوند یک مربی خارجی کنار خود قرار می دهند تا از تمرینات آنها استفاده نموده و رو به جلو پیش بروند. اما یکسری مربی که باهوش نیستند مربی خارجی را کنار خود نمی گذارند و می ترسند.

وی اضافه نمود: الان در جهان معرف است فرش ایرانی برترین است و ما فرش صادر می کنیم. در کنارش هم باید بپذیریم در فوتبال هم کشورهای اروپایی و بعضی دیگر از کشورها پیشرفت کردند و ما بالای 25 سال است چه در رده ملی چه در رده باشگاهی قهرمان آسیا نشدیم و همین طور دست و پا می زنیم و فقط به مسیال حاشیه ای می پردازیم. از استقلال و پرسپولیس هم فقط رنگ پیراهن آبی و قرمزشان مانده و کری خوانی طرفداران آنها.

منبع: همشهری آنلاین

به "استقلال به صورت محلی اداره می گردد ، از استقلال و پرسپولیس فقط رنگ پیراهن شان مانده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال به صورت محلی اداره می گردد ، از استقلال و پرسپولیس فقط رنگ پیراهن شان مانده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید