یخ کشی: رئیس فدراسیون حالم را پرسید اما از فرصت دوباره چیزی نمی دانم، خیلی سریع تمرین کشتی را شروع می کنم

به گزارش کتاب یار مهربان، ملی پوش کشتی آزاد در مسابقات جهانی 2018 بوداپست گفت: بلافاصله بعد از کشیدن بخیه ها فیزیوتراپی و آب درمانی را شروع می کنم تا خیلی زود بتوانم تمرین جدی کشتی را شروع کنم.

یخ کشی: رئیس فدراسیون حالم را پرسید اما از فرصت دوباره چیزی نمی دانم، خیلی سریع تمرین کشتی را شروع می کنم

محمدباقر یخ کشی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزای کتاب یار مهربان در خصوص شرایط جسمانی اش بعد از تصادف گفت: چند روز پیش برای کشیدن بخیه زانویم مراجعه کردم که دکتر گفت شنبه یا یکشنبه بخیه ها را بکشم. بعد از تصادف زانویم حدودا 10 بخیه خورد و سبب شد که نتوانم در کرمانشاه کشتی بگیرم.

وی تاکید نمود: تمام مدارک پزشکی و نامه ای که باید از طرف هیئت کشتی به فدراسیون فرستاده می شد، ارسال شد. من برای جام تختی خیلی تمرین نموده بودم و از آمادگی خوبی سود می بردم اما این مسئله پیش آمد و دیگر نمی شد تحت هیچ شرایطی کشتی بگیرم.

یخ کشی در خصوص اینکه آیا کادرفنی صحبتی در خصوص دادن فرصت دوباره به او داشته، گفت: بعد از تصادف علیرضا دبیر، حمید سوریان و یکی دو نفر از مربیان تیم ملی تماس گرفتند و احوالم را پرسیدند، اما صحبتی در خصوص اینکه به من فرصت دوباره ای داده می گردد یا نه، نداشتند.

این کشتی گیر مازندرانی وزن 61 کیلوگرم توضیح داد: همواره روی پای خودم ایستاده ام، الان هم دوباره روی پایم می ایستم و تلاشم را می کنم. بلافاصله بعد از کشیدن بخیه ها فیزیوتراپی و آب درمانی را شروع می کنم تا خیلی زود بتوانم تمرین جدی کشتی را شروع کنم. امیدوار هستم به اردوی تیم ملی دعوت شوم و آنجا هر چه در توان داشته باشم، می گذارم تا بتوانم نظر کادرفنی تیم ملی را جلب کنم. وزن من المپیکی نیست، اما مسابقات قهرمانی آسیا در پیش است و امیدوار هستم که فرصتی دوباره به من داده گردد. باید جوری تمرین کنم که خودم را به کادرفنی تیم ملی ثابت کنم. می خواستم این کار را در کرمانشاه انجام دهم که متاسفانه قسمت نشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "یخ کشی: رئیس فدراسیون حالم را پرسید اما از فرصت دوباره چیزی نمی دانم، خیلی سریع تمرین کشتی را شروع می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یخ کشی: رئیس فدراسیون حالم را پرسید اما از فرصت دوباره چیزی نمی دانم، خیلی سریع تمرین کشتی را شروع می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید