کتاب های برگزیده با موضوع عشق برای بچه ها

به گزارش کتاب یار مهربان، آثار برگزیده و شایان تقدیر و چهارستاره فهرست های کتاب شناسی شورای کتاب کودک با مضمون عشق معرفی شدند.

کتاب های برگزیده با موضوع عشق برای بچه ها

به گزارش کتاب یار مهربان، شورای کتاب کودک همزمان با پنجم اسفندماه، روز گرامیداشت عشق، زمین و زن (اسپندارمذگان) با معرفی این آثار نوشته است: سال هاست که این سوال برای ما مطرح است که چرا بزرگسالان در رابطه با عشق که در خصوص خودشان نشان آرامش و عواطف است با بچه ها و نوجوانان با صداقت برخورد نمی نمایند (ثریا قزل ایاغ در نشست صندلی عشق در ادبیات کودک و نوجوان در انجمن نویسندگان کودک و نوجوان خرداد 1380)

در گزارش سالانه حاصل از آنالیز آثار در شورا تحت عنوان شرایط ادبیات کودک در ایران پدیدآورندگان آثار کودک و نوجوان دعوت می شوند که تابو نگفتن از عشق را بشنمایند و برای بچه ها و نوجوانان عشق را روایت نمایند. گفتنی است که در دهه 90 نسبت به دهه 80، پدیدآورندگانی کوشیدند این بند را از پای عشق بگسلند و اندک آثاری با مضامین لطیف عاشقانه منتشر نمایند.

امروز پنجم اسفندماه روز گرامیداشت عشق، زمین و زن (اسپندارمذگان) است. به این مناسبت کلیپی از آثار برگزیده و شایان تقدیر و چهارستاره فهرست های کتاب شناسی شورای کتاب کودک با مضمون عشق انتخاب شده است و به نوجوانان تقدیم می گردد.

شما می توانید کتاب هایی از این مجموعه را انتخاب کنید و به عنوان عیدی شگفت انگیز 1400 به نوجوانان هدیه کنید.

لطفا کلیپ کتاب شناسی عشق را به دیگران بفرستید.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "کتاب های برگزیده با موضوع عشق برای بچه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتاب های برگزیده با موضوع عشق برای بچه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید