همکاری هوآوی و گوگل برای ساخت اسپیکر هوشمند

به گزارش کتاب یار مهربان، دو شرکت بزرگ فناوری هوآوی و گوگل قصد دارند برای ساخت اسپیکرهای هوشمند با یکدیگر همکاری نمایند.

همکاری هوآوی و گوگل برای ساخت اسپیکر هوشمند

به گزارش کتاب یار مهربان و به نقل از فیوچریسم، شرکت فناوری هوآوی(Huawei) که در زمینه شبکه های رایانه ای و ارتباطات فعالیت می نماید، پروژه های جدید بسیاری را در دست دارد. این شرکت، در یکی از پروژه های جدید خود، با گوگل همکاری می نماید تا یک اسپیکر هوشمند ارائه دهد.

یکی از کارمندان هوآوی در مصاحبه خود، اطلاعاتی در خصوص این همکاری ارائه داده است. هوآوی پیش از این در نظر داشت تا با دیگر شرکت های بزرگ فناوری برای ساخت اسپیکر هوشمند همکاری کند اما همکاری این شرکت با گوگل، تحت تاثیر سیاست های دولت آمریکا نهاده شد. هوآوی در نظر داشت در ماه سپتامبر از اسپیکر خود در نمایشگاه تجاری IFA رونمایی کند و آن را به صورت جهانی به فروش برساند اما با محدودیت های تجاری ترامپ در خصوص این شرکت، این برنامه نافرجام ماند.

این دو شرکت، حداقل یک سال را به ساخت این اسپیکر هوشمند اختصاص داده اند که مبتنی بر دستیار صوتی گوگل است تا بتواند دستورات کاربر را بشنود و اجرا کند. گزارش ها حاکی از این هستند که این دو شرکت بزرگ فناوری، در خصوص به کار دریافت استاندارد اندروید اوتو(Android Auto) گوگل در تلفن های همراه هوآوی نیز صحبت هایی داشته اند.

هوآوی و گوگل هنوز هیچ اظهار نظری در خصوص این گزارش نداشته اند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "همکاری هوآوی و گوگل برای ساخت اسپیکر هوشمند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همکاری هوآوی و گوگل برای ساخت اسپیکر هوشمند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید