نجات دختربچه 3 ساله از زیر آوار پس از 65 ساعت از زلزله ترکیه

به گزارش کتاب یار مهربان، به نوشته روزنامه گاردین، دو خواهر و یک برادر الیف نیز به همراه مادرشان روز شنبه زنده از زیر آوار خارج شدند اما یکی از بچه ها ساعاتی بعد به دلیل شدت جراحات وارده جان باخت.

نجات دختربچه 3 ساله از زیر آوار پس از 65 ساعت از زلزله ترکیه

تیم های امداد و نجات در ازمیر پس از حدود سه روز یک دختربچه سه ساله را از زیر آوار نجات دادند.

به گزارش ایسنا، تیم های امداد و نجات ترکیه به کوشش های بی وقفه خود برای نجات زلزله زدگان در شهرستان بایراکلی استان ازمیر ادامه می دهند و دقایقی پیش الیف، دختر بچه سه ساله را از زیر آوار نجات دادند.

این دختربچه برای معاینات پزشکی به بیمارستان منتقل شد.

رئیس مرکز مقابله با حوادث غیرمترقبه ترکیه (آفاد) در توئیتر نوشت: خداوندا تو را شکر می گویم، دخترمان الیف از زیر آوار زنده نجات داده شد.

به نوشته روزنامه گاردین، دو خواهر و یک برادر الیف نیز به همراه مادرشان روز شنبه زنده از زیر آوار خارج شدند اما یکی از بچه ها ساعاتی بعد به دلیل شدت جراحات وارده جان باخت.

آفاد اعلام نمود که در ازمیر شمار قربانیان این زمین لرزه به 83 تن رسیده است و در مجموع 994 نفر مصدوم شده و حدود 220 نفر نیز همچنان تحت درمان هستند.

بنابر گزارش رسانه های داخلی ترکیه، احتمالا حدود 20 نفر دیگر همچنان زیر آوار یکی از بلوک های آپارتمانی این شهر هستند و کوششِ امدادگران برای یافتن آنها ادامه دارد.

منبع: عصر ایران

به "نجات دختربچه 3 ساله از زیر آوار پس از 65 ساعت از زلزله ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نجات دختربچه 3 ساله از زیر آوار پس از 65 ساعت از زلزله ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید