مشخصات و رندرهای گوشی گلکسی A24 لو رفت

به گزارش کتاب یار مهربان، بالاخره بعد از مدت ها انتظار و انتشار گزارش ها و تصاویر مختلف، سامسونگ بالاخره از گوشی های A34 و A54 رونمایی کرد. اما در این میان گوشی های سری Ax4 بسیار بیشتر هستند و حالا به لطف یک گزارش و رندرهای منتشر شده، می توانیم به مشخصات گوشی پایین رده گلکسی A24 بپردازیم.

مشخصات و رندرهای گوشی گلکسی A24 لو رفت

همانطور که از نام این گوشی پیداست، A24 از سخت افزار ضعیف تری نسبت به A34 بهره می برد و بنابراین طبیعتا قیمت پایین تری خواهد داشت. بر اساس اعلام یکی از افشاگران، این گوشی از نمایشگر 6.5 اینچی مبتنی بر نمایشگر Super AMOLED بهره می برد و رزولوشن FHD+ و رفرش ریت 90 هرتز را ارائه می نماید. با وجود اینکه اعلام شد حداکثر روشنایی نمایشگر به 1000 نیت می رسد، ولی با توجه به پایین رده بودن این گوشی، احتمالا این حداکثر روشنایی مربوط به بخشی از پنل است نه تمام آن. در هر صورت برای یک گوشی مقرون به صرفه قیمت این اندازه روشنایی یک ویژگی بسیار مجذوب نماینده محسوب می گردد.

قلب تپنده گوشی گلکسی A24 چیپست Helio G99 مدیاتک است که در کنار آن 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی قابل افزایش انجام وظیفه می نمایند. در پنل پشتی شاهد دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی هستیم که در کمال تعجب از سیستم لرزشگیر اپتیکال استفاده می نماید. در کنار آن اولترا واید 5 مگاپیکسلی و ماکرو 2 مگاپیکسلی هم واقع شده است. به منظور ثبت عکس های سلفی هم باید از دوربین 13 مگاپیکسلی بهره ببرید.

ضخامت گوشی گلکسی A24 به 8.3 میلی متر می رسد و وزن آن 185 گرم است. خوشبختانه در بدنه شاهد قرارگیری جک هدفون هستیم و حسگر اثر انگشت در لبه کناری تعبیه شده است. باتری 5000 میلی آمپر ساعتی این گوشی از شارژ 25 واتی پشتیبانی می نماید و کاربران برای خرید گوشی گلکسی A24 می توانند از بین 4 رنگ دست به انتخاب بزنند. هنوز معین نیست این گوشی چه زمانی با چه قیمتی راهی بازار می گردد ولی احتمالا طی چند هفته آینده شاهد رونمایی از آن خواهیم بود.

گوشی موبایل اپل مدل iPhone 13 CH دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

43,600,000

تومان

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A13 دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت به همراه شارژر

7,180,000

تومان

خرید گوشی از کتاب یار مهربان

مشاهده همه

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "مشخصات و رندرهای گوشی گلکسی A24 لو رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخصات و رندرهای گوشی گلکسی A24 لو رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید