محبوب ترین لوازم جانبی آیفون 12 پرو در خبرنگاران

به گزارش کتاب یار مهربان، در این مطلب به معرفی برترین لوازم جانبی گوشی آیفون 12 پرو می پردازیم که شامل کاور، برچسب محافظ صفحه، برچسب محافظ لنز دوربین و شارژر می شوند؛ محصولاتی که از کیفیت و محبوبیت فوق العاده بالایی در نزد کاربران هم برخوردار هستند.

محبوب ترین لوازم جانبی آیفون 12 پرو در خبرنگاران

گوشی آیفون 12 پرو

آیفون 12 پرو اگرچه دو سالی از عرضه آن به بازار می گذرد اما همچنان یکی از برترین، سریع ترین و قدرتمندترین گوشی هایی است که می توانید برای انجام کارهای مختلف، از بازی گرفته تا ویرایش عکس و فیلم و یا عکاسی و فیلم برداری بخرید. این محصول به همراه سه مدل استاندارد، مینی و پرو مکس، نخستین گوشی های اپل بودند که به اینترنت 5G مجهز شدند. در نتیجه شما با خرید این محصول از بابت سرعت بالای اینترنت هم خیالتان آسوده خواهد بود. البته نقاط قوت آیفون 12 پرو فقط به پشتیبانی آن از اینترنت 5G خلاصه نمی گردد؛ از پردازنده گرفته تا دوربین، نمایشگر و…، این گوشی حرف های زیادی برای گفتن دارد. اپل برای آیفون 12 پرو از یک نمایشگر 6.1 اینچی فوق العاده باکیفیت استفاده نموده که از وضوح 1170 × 2532 پیکسل برخوردار است.

به عنوان قلب تپنده پردازنده A14 را در این گوشی شاهد هستیم که توانایی پردازشی بسیار زیادی دارد و در کنار آن هم از 6/128، 6/256 و 6/512 گیگابایت رم و حافظه داخلی استفاده شده است. روی پنل پشتی در کنار سنسور سنجش عمق LiDAR، سه دوربین 12 مگاپیکسلی اصلی، فوق عریض و تله فوتو با قابلیت زوم 2 برابری اپتیکال تعبیه شده اند که کیفیت فوق العاده ای دارند. این گوشی از دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی هم بهره می برد. اپل برای این محصول از یک باتری 2815 میلی آمپر ساعتی استفاده نموده که کاربر می تواند با استفاده از یک شارژر سریع 20 واتی که درون جعبه هم قرار ندارد آن را شارژ کند. این محصول از شارژر مغناطیسی مگ سیف هم با سرعت 15 وات پشتیبانی می نماید. اگر شما هم قصد خرید این گوشی را دارید یا در حال حاضر از آن استفاده می کنید با ما همراه باشید تا با محبوب ترین لوازم جانبی آیفون 12 پرو آشنا شوید.

گوشی موبایل اپل مدل iPhone 12 Pro A2408 دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و 6 گیگابایت رم

مشاهده کالا

لوازم جانبی که در این مطلب قصد داریم برای آیفون 12 پرو معرفی کنیم در چهار دسته زیر قرار می گیرند:

  • قاب محافظ
  • برچسب محافظ صفحه
  • برچسب محافظ لنز دوربین
  • شارژر

محبوب ترین لوازم جانبی آیفون 12 پرو در کتاب یار مهربان

قاب محافظ آیفون 12 پرو

1. کاور سامورایی مدل Tri-C4

نخستین قاب محصولی است از برند سامورایی که قیمت بسیار مناسبی دارد و کیفیت ساخت آن هم بسیار بالاست. این محصول به گونه ای طراحی شده که در برابر ضربه مقاومت بسیار بالایی دارد چون قسمت خارجی آن از نوع پلاستیک سخت و فشرده است. البته خود قاب به لطف استفاده از لایه های پلاستیکی نرم در بخش داخلی بسیار انعطاف پذیر است. از نکات جالب این قاب می توان به طراحی داخلی زیبایش اشاره نمود که متأسفانه در زیر گوشی پنهان می گردد. استفاده از دو نوع پلاستیک سفت و نرم باعث شده وقتی ضربه سنگینی به قاب وارد شد، هیچ فشاری به گوشی تحمیل نگردد و در نتیجه عملا گوشی شما در برابر صدمات ناشی از افتادن بیمه خواهد شد. لبه های این قاب اندکی برجسته است تا علاوه بر دوربین از نمایشگر هم مراقبت کند. بعلاوه بافت پنل پشتی آن به گونه ای است که گوشی از دست شما به هیچ عنوان سر نمی خورد.

کاور سامورایی مدل Tri-C4 مناسب برای گوشی موبایل اپل iPhone 12 / iPhone 12 Pro

27 %

130,000

95,000 تومان

مشاهده و خرید

2. کاور کی-دوو مدل ARES

یکی از محبوب ترین قاب ها در دسته لوازم جانبی آیفون 12 پرو، قاب محافظ کی-دوو مدل ARES نام دارد. این قاب، شفاف است اما برخلاف بسیاری از قاب های شفاف موجود در بازار، کی-دوو مدل ARES می تواند در برابر ضربه های مختلف مقاومت بسیار خوبی را از خود به نمایش بگذارد. در دور تا دور این محصول آلیاژ آلومینیوم ماشین کاری شده به کار رفته که درجه محافظتی این قاب را تا حد نظامی بالا برده است؛ تا جایی که حتی با سقوط از ارتفاع تقریبا سه متری هم می تواند گوشی را در امان نگه دارد. این قاب بعلاوه در بخش دوربین و نمایشگر برجستگی دارد تا از آن ها در برابر سقوط روی سطوح صاف محافظت کند. این قاب علی رغم مقاومت بالا در برابر ضربه، انعطاف بالایی دارد و از شارژر بی سیم هم پشتیبانی می نماید.

کاور کی-دوو مدل ARES مناسب برای گوشی موبایل اپل iPhone 12 / 12 pro

365,000 تومان

مشاهده و خرید

3. کاور مدل قلب

اگر جز آن دسته از کاربرانی هستید که می خواهید با پرداخت کمترین هزینه یک قاب زیبا و مجذوب نماینده را برای آیفون 12 پرو خود بخرید، می توانید کاور مدل قلب را مد نظر داشته باشید. این قاب مات است و روی پنل پشتی آن می توانید طرح هایی از قلب را مشاهده کنید که نمای جالبی به آن بخشیده است. این قاب از پلاستیک سخت ساخته شده و همین موضوع هم باعث شده وقتی گوشی از ارتفاعی سقوط می نماید، کمترین آسیب را متحمل گردد. این قاب به گونه ای طراحی شده که وقتی ضربه خیلی سنگینی به آن وارد گردد می شکند ولی همین شکستن باعث می گردد گوشی صدمه ای نبیند، بنابراین نباید این موضوع شما را نگران کند. قیمت بسیار پایینی هم که دارد باعث شده ارزش خرید آن بسیار بالا برود. از جمله قابلیت های مجذوب نماینده این محصول می توان به هولدر و یک بند اشاره نمود که نمی گذارد گوشی به سادگی از دست شما رها گردد و آسیب ببیند.

کاور مدل قلب کد 03 مناسب برای گوشی موبایل اپل Iphone 12 / 12 Pro به همراه بند و پایه نگهدارنده

46,000 تومان

مشاهده و خرید

4. کاور اسپک مدل PRESIDIO2 GRIP

اما می رسیم به کاور برند اسپک که یکی از گران ترین کاورهای موجود برای آیفون 12 پرو است. گوشی یادشده قیمت پایینی ندارد و طبیعتا وقتی در پی یک قاب باکیفیت، اوریجینال و زیبا برای آن باشید، می توانید با برندهایی آشنا شوید که در این زمینه عملکرد فوق العاده ای دارند. کاور اسپک مدل PRESIDIO2 GRIP هم یکی از همین قاب هاست که از لحاظ کیفیت ساخت، بی نظیر است. این قاب یکی از برترین و زیباترین محافظ های ژله ای و انعطاف پذیر اسپک است که نمونه آن را نمی توانید در بازار پیدا کنید. این قاب از طراحی شیاردار منظم روی پنل پشتی خود بهره می برد که در عین زیبایی، احتمال سر خوردن گوشی از دست را هم به صفر می رساند. این کاور از یک شبکه بندی داخلی نیز بهره می برد که به لطف وجود آن، ضربات وارده در تمامی قسمت های محافظ به طور یکسان پخش می شوند و در نتیجه آسیب های ناشی از ضربات وارده به گوشی به حداقل خواهند رسید. چهار گوشه خارجی این محافظ هم طوری طراحی شده که ضربه های وارد شده را حد قابل قبولی دفع می نمایند.

کاور اسپک مدل PRESIDIO2 GRIP مناسب برای گوشی موبایل اپل iPhone 12 / iPhone 12 Pro

14 %

3,500,000

3,000,000 تومان

مشاهده و خرید

5. کاور اسپک مدل CandyShell Pro

می رسیم به یک کاور گران قیمت دیگر از برند خوب اسپک با نام CandyShell پرو که از لحاظ کیفیت ساخت و استاندارد مقاومتی جای هیچ حرف و حدیثی را باقی نمی گذارد. در طراحی و فراوری این محصول مجذوب نماینده از رنگ های چشم نوازی استفاده شده که زیبایی آن را دوچندان می نماید. بعلاوه اسپک در ساخت آن از فناوری Microban استفاده نموده به این معنی که جذب باکتری ها را تا 99% کاهش می دهد. این کاور از شارژ بی سیم هم به خوبی و بدون مشکل پشتیبانی می نماید. قسمت بیرونی کاور از ماده نرم TPU ساخته شده و قسمت داخلی هم ترکیبی از ماده نرم و سخت است تا محافظت بیشتری از گوشی گردد. طراحی پشت کاور هم زیبایی چشم نوازی به آن داده و با توجه به اینکه سطح آن مات است، امکان سر خوردن گوشی در دست را به حداقل می رساند و اثر انگشت کمتری را هم جذب می نماید. به دلیل کیفیت ساخت بالا، در دست گرفتن گوشی با این قاب هم حس غیر قابل وصفی را به همراه دارد.

کاور اسپک مدل CandyShell Pro مناسب برای گوشی موبایل اپل iPhone 12 / 12 Pro

14 %

3,500,000

3,000,000 تومان

مشاهده و خرید

6. کاور مدل Silicone-MagSafe

اگر در پی یک کاور سیلیکونی مجذوب نماینده برای آیفون 12 پرو هستید، پیشنهاد می کنیم کاور مدل Silicone-MagSafe را حتما به عنوان یکی از گزینه های خود در نظر داشته باشید. این کاور که از شارژر مگ سیف پشتیبانی می نماید، از لحاظ کیفیت ساخت واقعا استثنائی است و از طرفی در برابر ضربه هم مقاومت خوبی را از خود به نمایش می گذارد. ظاهر آن هم مات است و این یعنی با گذشت زمان در اثر جذب اثر انگشت کثیف و لک دار نمی گردد و ظاهر مجذوب نماینده خود را حفظ می نماید. این قاب در 8 رنگ مشکی، سفید، قرمز، سرمه ای، زرشکی، آبی تیره، سبز تیره و سبز کله غازی در دسترس قرار گرفته است که این یعنی احتمالا می تواند کاربرانی با علایق و سلایق گوناگون را هم به خرید ترغیب کند. این قاب بیشتر از پنل پشتی گوشی مراقبت می نماید و برآمدگی آن در قسمت نمایشگر و دوربین زیاد نیست. بنابراین پیشنهاد می گردد در صورت خرید آن حتما از یک محافظ لنز دوربین خوب و برچسب محافظ صفحه باکیفیت بهره ببرید.

کاور مدل Silicone-MagSafe مناسب برای گوشی موبایل اپل IPhone 12 / IPhone 12 Pro

2,200,000 تومان

مشاهده و خرید

7. کاور سامورایی مدل PURE

غیر ممکن است در رابطه با برترین قاب های گوشی صحبت کنیم اما نام سامورایی به میان نیاید. این برند که در فراوری قاب های باکیفیت با قیمت مناسب فعالیت می نماید، تا کنون قاب های بسیار مجذوب نمایندهی را برای گوشی های مختلف فراوری و روانه بازار نموده است. کاور سامورایی مدل PURE هم یکی از همان قاب هاست که برای آیفون 12 پرو فراوری شده و کیفیت ساخت فوق العاده بالایی هم دارد. این قاب شفاف است به این معنا که رنگ خود گوشی را پنهان نمی نماید. در ساخت این قاب از ترکیب پلاستیک سخت و نرم استفاده شده تا بدین ترتیب بیشترین مقدار مراقبت از گوشی شما به ارمغان بیاید. این قاب به لطف لبه های برجسته از دوربین و نمایشگر هم تا حدودی مراقبت می نماید اما دارای محافظ لنز اختصاصی نیست. بنابراین حتما به یک محافظ لنز احتیاج خواهید داشت.

کاور سامورایی مدل PURE مناسب برای گوشی موبایل اپل iPhone 12/12 Pro

مشاهده کالا

8. کیف کلاسوری اج دی دی

آیفون 12 پرو یک گوشی بسیار گران قیمت است و قاعدتا باید تا جایی که می توانید از آن مراقبت کنید. در میان قاب های محافظ، فقط مدل های کلاسوری هستند که به صورت 360 درجه ای از یک گوشی مراقبت می نمایند چون حتی جان سخت ترین و برترین مدل ها هم نمی توانند از پنل نمایشگر آنطور که باید مراقبت نمایند. ولی قاب های کلاسوری به دلیل ایجاد پوشش دو طرفه روی گوشی، از آن در برابر تمامی صدمات به برترین شکل ممکن مراقبت می نمایند. کیف کلاسوری اج دی دی یکی از برترین و البته گران قیمت ترین قاب ها در دسته لوازم جانبی آیفون 12 پرو است که هم هواداران زیادی دارد و هم کیفیت ساخت آن مثال زدنی است. این قاب که دوخت دقیق و بسیار مجذوب نمایندهی دارد، از لحاظ مقاومت هم جای هیچ حرف و حدیثی را باقی نگذاشته تا بدین ترتیب به عنوان یکی از اصلی ترین پیشنهادهای ما به شما در نظر گرفته گردد. از جمله قابلیت های خوب این قاب می توان به محفظه کارت داخلی آن اشاره نمود که اجازه می دهد کارت های بانکی، کارت مترو و… را درون آن قرار دهید و همراه خود داشته باشید.

کیف کلاسوری اج دی دی مدل CB-001 مناسب برای گوشی موبایل اپل iphone 12/12 pro

650,000 تومان

مشاهده و خرید

9. کاور اسپیگن مدل Tough Armor

می رسیم به آخرین قاب که از برند خوب و مطرح اسپیگن است. این قاب که در همان نگاه نخست احتمالا عاشق طراحی آن می شوید، فوق العاده مجذوب نماینده، باکیفیت و بادوام است و از گوشی هم در برابر تمامی ضرباتی که ممکن است به پنل پشتی آن وارد گردد مراقبت می نماید. این قاب از استاندارد نظامی مقاومت در برابر سقوط هم بهره می برد به این معنا که حتی اگر از ارتفا تقریبا سه متری هم گوشی را رها کنید باز هم این قاب می تواند از آن به خوبی مراقبت کند. این قاب برای اینکه بتواند از دوربین مراقبت کند، اندکی در این ناحیه برجستگی دارد تا در صورت سقوط، لنزها آسیب نبینند. بعلاوه این محصول قابلیت تبدیل شدن به استند را هم دارد و برای این منظور از یک پایه تاشو بهره می برد. این قاب که از سه لایه محافظ طراحی شده، در برابر خط و خش مقاوم است و از شارژ بی سیم هم پشتیبانی می نماید.

کاور اسپیگن مدل Tough Armor مناسب برای گوشی موبایل اپل iPhone 12 / 12 Pro

15 %

1,290,000

1,096,500 تومان

مشاهده و خرید

برچسب محافظ صفحه

1. محافظ صفحه نمایش بوف مدل Nfx

اما می رسیم به محافظ صفحه. توجه داشته باشید نمایشگر آیفون 12 پرو مکس فوق العاده باکیفیت و صد البته گران قیمت است. بنابراین باید تمام کوشش خود را به کار بگیرید تا کوچک ترین آسیبی به آن وارد نگردد. برای این منظور استفاده از گلسی که بتواند آن را در برابر انواع و اقسام صدمات بیمه کند، یکی از منطقی ترین کارهاست. پیشنهاد ما به شما در این راستا، محافظ صفحه نمایش بوف مدل Nfx است. محصولی که اگرچه قیمت بالایی دارد اما فول نانو است و با استفاده ازمواد شیشه ای با حرارت بالا به یاری فناوری نانو با ضخامتی برابر با 0.33 میلی متر فراوری شده است. به دلیل استفاده از شیشه واقعی در ساخت این محصول، مقاومت آن به مراتب بالاتر از سایر محافظ های شیشه ای حتی گلس های 3D است. بعلاوه به راحتی خم نمی گردد و نمی شکند اما پنل نمایشگر را هم در برابر ضربه ایمن نگه می دارد. این گلس به گونه ای برش خورده که نه تنها جلوی سازگاری آن با قاب های گوناگون را نمی گیرد بلکه کاملا هم سطح پنل را می پوشاند تا هیچ بخشی از گوشی در اثر خط و خش و یا ضربه آسیب نبیند.

محافظ صفحه نمایش بوف مدل Nfx مناسب برای گوشی موبایل اپل Iphone 12 Pro

1,624,000 تومان

مشاهده و خرید

2. محافظ صفحه نمایش سرامیکی حریم شخصی بوف

دومین گلس محافظ هم از برند بوف و با قیمت نسبتا بالای است. البته ابن محافظ صفحه نمایش از نوع سرامیکی و حریم شخصی است به گونه ای که وقتی آن را روی گوشی خود قرار می دهید، حتی آن دسته از افرادی که در مترو یا اتوبوس در کنار شما نشسته اند هم نمی توانند ببینند درون گوشی شما چه می گذرد. بعلاوه به دلیل سرامیکی بودن، مقاومت و دوام آن هم بسیار بالاست. زاویه دید هم به گونه ای تنظیم شده که وقتی خودتان با گوشی کار می کنید، تماما امکان مشاهده محتوای صفحه را خواهید داشت. این محافظ صفحعه ابدا از کیفیت نمایشگر نمی کاهد و در برابر اشیاء نوک تیز و ضربه ناگهانی به صفحه نمایش هم فوق العاده مقاوم است.

محافظ صفحه نمایش حریم شخصی بوف مدل CFPr9 مناسب برای گوشی موبایل اپل iphone 12 Pro

1,262,000 تومان

مشاهده و خرید

برچسب محافظ لنز دوربین

1. محافظ لنز دوربین مدل pa-003

آیفون 12 پرو از دوربین های برآمده و بزرگی بهره می برد که روی پنل پشتی آن تعبیه شده اند و مقدار بیرون زدگی آن ها از پنل هم به گونه ای است که اگر گوشی به زمین برخورد کند، قطعا در معرض آسیب دیدگی قرار دارند. بنابراین برترین کار این است که از یک محافظ لنز مخصوص بهره ببرید که پیشنهاد ما به شما استفاده از محافظ لنز دوربین مدل pa-003 است. این محافظ لنز چسبندگی خوبی دارد و اگر هم آن را اندکی گرم کنید، خیلی راحت و محکم به لنز می چسبد. مقاومت آن در برابر خط و خش، چربی، اثر انگشت و گرد و خاک هم بسیار بالاست به گونه ای که اجازه نمی دهد مواردی از این دست کیفیت تصاویر و ویدیوهای شما را با مشکل روبرو کند.

محافظ لنز دوربین مدل pa-003 مناسب برای گوشی موبایل اپل iphone 12 pro

15,900 تومان

مشاهده و خرید

2. محافظ لنز دوربین مدل رینگی ساده

دومین محافظ لنز در دسته لوازم جانبی آیفون 12 پرو محافظ لنز دوربین مدل رینگی ساده است. این محصول که در 9 رنگ مختلف و بسیار مجذوب نماینده در دسترس قرار گرفته است، همان کاری را انجام می دهد که از آن انتظار دارید. یعنی از دوربین در برابر خط و خش، چربی، اثر انگشت و… مراقبت می نماید. این محافظ لنز از آن جایی که شیشه ای است، در برابر ضربه هم مقاومت بسیار خوبی دارد و از استاندارد 9H بهره می برد. جلوگیری از انعکاس نور، نصب بدون حباب، قیمت مناسب و کیفیت بالا از جمله دلایلی است که باعث می گردد این گلس را به شما پیشنهاد کنیم.

محافظ لنز دوربین مدل رینگی ساده مناسب برای گوشی موبایل اپل IPHONE 12 PRO

35,400 تومان

مشاهده و خرید

شارژر

1. شارژر دیواری 20 وات اپل مدل B/A

از آن جایی که آیفون 12 پرو هیچ شارژری درون جعبه خود ندارد، باید به صورت جداگانه برای آن شارژر بخرید که انتخابی بهتر از محافظ لنز دوربین مدل رینگی ساده نخواهید داشت. این شارژر که 20 واتی هم هست، گوشی شما را با بالاترین سرعت شارژ می نماید و هیچ نگرانی از بابت کاهش طول عمر باتری به خاطر استفاده از آداپتور غیر اصل هم نخواهید داشت چرا که این آداپتور کاملا اصلی است و از لحاظ کیفیت نظیر ندارد. البته توجه داشته باشید این آداپتور نه تنها به یک کابل احتیاج دارد بلکه برای اتصال به پریزهای برق ایران باید یک تبدیل سه به دو هم بخرید.

شارژر دیواری 20 وات اپل مدل B/A

11 %

899,000

799,000 تومان

مشاهده و خرید

سخن پایانی

آیفون 12 پرو یکی از برترین گوشی های موجود در بازار است که از لحاظ پردازشی، کیفیت عکاسی، کیفیت نمایشگر و تقریبا می توان گفت در تمامی موارد می تواند احتیاج کاربران حرفه ای را به برترین شکل ممکن رفع کند. پشتیبانی نرم افزاری طولانی مدت اپل هم مزید بر دلیل شده تا این محصول علی رغم حضور دوساله در بازار باز هم ارزش خرید داشته باشد. در این مطلب کوشش کردیم برترین لوازم جانبی را برای آیفون 12 پرو معرفی کنیم تا تجربه لذت بخش تری از کار با این محصول داشته باشید.

منبع: دیجیکالا مگ

به "محبوب ترین لوازم جانبی آیفون 12 پرو در خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محبوب ترین لوازم جانبی آیفون 12 پرو در خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید