مرگ تراژیک ستاره سابق رئال و آرسنال

به گزارش کتاب یار مهربان، خوزه آنتونیو ریس امروز در یک سانحه رانندگی و ر سن 35 سالگی درگذشت.

مرگ تراژیک ستاره سابق رئال و آرسنال

مرگ تراژیک ستاره سابق رئال و آرسنال

خوزه آنتونیو ریس، امروز (شنبه) در یک سانحه رانندگی جان خود را در سن 35 سالگی از دست داد.

طبق گزارش نشریه دیلی میل، بازیکن سابق تیم ملی اسپانیا در راستا میان شهر زادگاهش اوتررا و سویا، دچار این حادثه شد، حادثه ای که در عکس های منتشر شده، بسیار دلخراش به نظر می رسد.

طبق اعلام تلویزیون اسپانیا، این حادثه در ساعت 11:40 به وقت محلی رخ داد که طی آن خودروی ریس که علاوه بر او دو سرنشین دیگر هم داشت، واژگون و دچار حریق می گردد. در این حادثه علاوه بر ریس، پسر عموی 23 ساله او جاناتان ریس هم جان خود را از دست داده اما سرنشین سوم تنها دچار سوختگی شده و جان سالم به در برده است.

اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) گفت که فینال امشب لیگ قهرمانان اروپا هم با یک دقیقه سکوت در استادیوم واندمتروپولیتانوی مادرید شروع می گردد.

ریس دوران بازیگری اش را سال 1999 از باشگاه سویا شروع کرد و در دو مقطع برای این تیم توپ زد. او همچنین سابقه بازی در تیم های آرسنال، اتلتیکومادرید، رئال مادرید (قرضی)، بنفیکا(قرضی)، اسپانیول، کوردوبا و ژین ژیانگ تیان شان چین را داشت و سال جاری هم با تیم اکستره مادورا در دسته دوم فوتبال اسپانیا قرارداد بسته بود. او در دوران بازیگری اش 21 بازی هم برای تیم ملی اسپانیا انجام داد و 4 گل برای این تیم زد.

-

منبع: ایران ورزشی

به "مرگ تراژیک ستاره سابق رئال و آرسنال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرگ تراژیک ستاره سابق رئال و آرسنال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید