مقصد امیر عابدزاده کدام تیم ایران است؟

به گزارش کتاب یار مهربان، دروازه بان ایران در جام جهانی و مقدماتی جام جهانی، که در اردوهای اخیر هنوز به تیم ملی دعوت نشده بعد از دو سال حضور در پونفرادینا از این تیم جدا شده و همه منتظر تیم جدیدش هستند. بعد از جدایی او صحبت از پیشنهاد چند تیم اسپانیایی به امیر بود که به هیچکدام به نتیجه نرسیدند.

مقصد امیر عابدزاده کدام تیم ایران است؟

پس از آن پیشنهاد تراکتور به دست او رسید، اما در نهایت آنچه امروز تعیین است اینکه توافقی بین دروازه بان و باشگاه تراکتور انجام شد. با این وجود هنوز پرونده حضور امیرعابدزاده در فوتبال اسپانیا و البته لیگ برتر ایران باز است و باید منتظر باشیم و ببینیم در روزهای آخر جابجایی چه اتفاقی خواهد افتاد. ضمن اینکه بعد از سرانجام زمان جابجایی نیز هنوز احتمال هر اتفاقی در خصوص آینده امیر وجود دارد چرا که او می تواند به عنوان سهمیه فیفا به تیمی در داخل یا خارج از ایران بپیوندد.

با این وجود او یکی از سرشناس ترین چهره هایی است که در حال حاضر هنوز با باشگاهی قرارداد امضا نکرده است و این انتظار وجود دارد که در رقابت های جام ملت های آسیا در قطر، بتواند روی انتخاب تیم بعدی او اثر گذار باشد. با توجه به اینکه عابدزاده که با توجه به حضور همراه تیم ملی در جام جهانی و بعلاوه هفت سال بازی در فوتبال اروپا یکی از باتجربه ترین دروازه بان های حاضر فوتبال ایران محسوب می گردد باید دید کدام راه را انتخاب می نماید تا او را بار دیگر به فهرست تیم ملی نزدیک کند.

منبع:آرمان ملی

منبع: فرارو

به "مقصد امیر عابدزاده کدام تیم ایران است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقصد امیر عابدزاده کدام تیم ایران است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید