مرکز خرید سیتی سنتر دیره ، مرکز خریدی که تنوع در آن موج می زند

به گزارش کتاب یار مهربان، سیتی سنتر دیره یکی از بزرگترین و پرطرفدارترین مراکز خرید دبی بوده که تمامی کالا و سوغاتی های مورد احتیاج گردشگران را در خود جای داده است. حتی اگر قصد خرید ندارید، می توانید ساعات خوبی را در این مرکز سپری نموده و از تماشای فروشگاه های لوکس و پر زرق و برق سیتی سنتر لذت ببرید. در مرکز خرید سیتی سنتر دیره دبی علاوه بر فروشگاه های مختلف، تفریحات و سرگرمی های متنوعی نیز دیده می شوند که از بین آن ها می توان به سالن های سینما، سالن بولینگ، شهربازی، فودکورت اشاره نمود. در این بخش قصد داریم در خصوص این مرکز صحبت نموده و اطلاعات کاملتری را در خصوص آن در اختیارتان قرار دهیم.

مرکز خرید سیتی سنتر دیره ، مرکز خریدی که تنوع در آن موج می زند

سیتی سنتر دیره (Dubai City Centre)

سیتی سنتر دیره یکی از معروف ترین مراکز تجاری تفریحی دبی در بین گردشگران بوده که در نوامبر سال 1995 در زمینی به مساحت 120،000 مترمربع ساخته شد. این مرکز چهارمین مرکز خرید بزرگ دبی بعد از ابن بطوطه، امارات مال و دبی مال محسوب می شود که در سه طبقه بنا شده است. این مرکز شامل 370 فروشگاه، 11 سالن سینما با ظرفیت 3000 نفر، سالن بولینگ، هایپر مارکت کافور، فود کورت و پارکینگ است. علاوه بر این، یک شهربازی مخصوص بچه ها با نام سرزمین جادو نیز در این مرکز وجود دارد که از جمله محبوب ترین پارک های تفریحی سرپوشیده جهانست. برای غذاخوردن در سیتی سنتر نیز هیچ مسئله ای نخواهید داشت، زیرا یک میدان مخصوص فودکورت و بیش از 50 رستوران با غذاهای متنوع و منوهای گسترده در این مرکز خرید راه اندازی شده که جوابگوی سلیقه ها و ذائقه های متفاوت بازدیدنمایندگان هستند.

آدرس مرکز سیتی سنتر دیره: مرکز خرید سیتی سنتر دیره دبی، خیابان هشتم (8th St - Dubai - United Arab Emirates) واقع شده و از لحاظ موقعیت نیز در خیابان القرهود، مقابل باشگاه گلف خور قرار گرفته است. برای دسترسی به این مرکز در هر نقطه ای از شهر که باشید می توانید با استفاده از تاکسی به سیتی سنتر برسید. اگر از مترو استفاده می کنید، باید در ایستگاه سیتی سنتر دیره (Deira City Centre) پیاده شوید. اگر قصد دارید با خودروی شخصی خود به مرکز سیتی سنتر بروید، نگران جای پارک نباشید. در طبقه همکف این مرکز یک پارکینگ با ظرفیت 4000 خودرو برای راحتی حال بازدیدنمایندگان در نظر گرفته شد.

شماره تلفن: 10102954 971+

وب سایت: آدرس سایت مرکز تجاری و تفریحی سیتی سنتر دیره

ساعت بازدید از این مرکز: همه روزه از ساعت 10 صبح تا 22 و آدینه ها از ساعت 14 تا 22

خرید از سیتی سنتر دیره

مرکز خرید سیتی سنتر دیره دبی دارای 370 فروشگاه بوده که در سه طبقه همکف، اول و دوم واقع شده اند. در فروشگاه های این مرکز می توانید انواع پوشاک، کیف و کفش، لوازم خانگی، دکوراسیون و مبلمان، فرش ایرانی را پیدا کنید. اگر اهل خرید اجناس برند هستید، سیتی سنتر یکی از بهترین مراکز برای خرید این کالاهاست. در اینجا انواع برندهای معروف مد و پوشاک از جمله اچ اند ام (H&M) و گپ (Gap) با جدیدترین و بروزترین مدل ها به مشتریان و علاقمندان عرضه می شوند. برندهای معروف لوازم خانگی مانند آیکیا (IKEA) و برندهای پرطرفدار و معتبر دیگر اجناس نیز در فروشگاه های مختلف این مرکز به فروش می رسند. کالاهای عرضه شده در فروشگاه های سیتی سنتر بسیار باکیفیت بوده و این یکی از ویژگی های فوق العاده این مرکز محسوب می گردند.

خرید انواع لباس، کیف و کفش زنانه

در ویترین های لوکس و مجلل فروشگاه های مرکز خرید سیتی سنتر دیره دبی می توانید انواع مدل های لباس، کفش و کیف زنانه را ببینید و خریداری نمایید. برای خانم های علاقمند به خرید این مرکز یک مکان رویایی و فوق العاده محسوب می شود و کالاهای آن جوابگوی تمامی سلیقه ها هستند. اغلب فروشگاه های مربوط به بانوان در طبقه اول و دوم سیتی سنتر قرار دارند. در بین این فروشگاه ها می توانید نمایندگی برندهای معتبری چون استرادیواریوس (Stradivarius)، کاما (Comma)، پرومد (Promod)، زارا (Zara)، ببه (Bebe)، ککن (Cocoon)، کارن میلن، (Karen Millen)، کلاریز (Claires) و چیک شوز (Chic Shoes) را پیدا کرد.

خرید انواع لباس، کیف و کفش مردانه

علاوه بر پوشاک زنانه، فروشگاه هایی نیز در این مرکز وجود دارند که به عرضه انواع لباس ها، کیف و کفش های مردانه از معتبرترین و معروف ترین برندها پرداخته و اجناسی را با آخرین مد روز جهان به مشتریان خود ارائه می دهند. اغلب این فروشگاه ها در طبقه اول و دوم مرکز سیتی سنتر دیده می شوند. از جمله برندهای پوشاک آقایان که در این مرکز ارائه می شوند، می توان به من اند مد (Man & Moda)، مالدینی (Maldini)، اندرو تایز (Andrews Ties)، بروکس برادر (Brooks Brothers)، تد لاپیدوس (Ted Lapidus)، گنت (Gant) و کلوین کلین (Calvin Klein) اشاره نمود.

لباس و لوازم مربوط به بچه ها

اگر قصد دارید برای فرزندان خود نیز خرید کنید، می توانید این کار را در مرکز خرید سیتی سنتر دیره دبی انجام دهید. در اینجا فروشگاه های وجود دارند که به عرضه انواع لوازم مورد احتیاج بچه ها از لباس گرفته تا اسباب بازی می پردازند و این کالاها را با بهترین کیفیت در اختیار مشتریان خود قرار می دهند. فروشگاه های سانریو (Sanrio) در طبقه اول و فروشگاه اکسپرس (The Toy Store Express) در طبقه دوم از جمله برجسته ترین فروشگاه های این مرکز در این زمینه هستند.

جواهرات و ساعت

در بخش هایی از مرکز سیتی سنتر ویترین های طلایی و نقره ای درخشانی را مشاهده می کنید که از بهترین جواهرات جهان با برترین مدل های روز پر شده اند. از جمله فروشگاه های ساعت این مرکز می توان به بریتلینگ (Breitling)، گالری ساعت دیور (Dior Watches) و سواچ (Swatch) اشاره نمود که در طبقه اول و دوم این مرکز قرار دارند. جواهر فروشی های کورنر (Jewel Corner)، داماس (Damas) و آل خشنود (Al Masroor) نیز به ترتیب در طبقه همکف، اول و دوم سیتی سنتر قرار دارند.

لوازم الکترونیکی

اگر قصد خرید لوازم الکترونیکی مانند گوشی موبایل، لپ تاپ، تبلت، پرینتر و حتی نرم افزارهای مختلف را دارید، می توانید سری به بخش لوازم الکترونیکی سیتی سنتر در طبقه همکف زده و انواع برندهایی چون سامسونگ (Samsung)، وان موبایل (One Mobile) و میکرو سیتی تردینگ (Micro City Trading) را آنالیز نمایید. فروشگاه های کول گجت (Cool Gadgets)، های فون تلکام (Hi-Phone Telecom) و شارف دی جی (Sharaf DG) نیز از جمله فروشگاه های لوازم الکترونیکی دیگری هستند که در طبقه اول و دوم سیتی سنتر واقع شده اند.

لوازم بهداشتی و آرایشی

برای خرید لوازم بهداشتی و آرایشی خود نگران نباشید. مرکز خرید سیتی سنتر دیره این مورد را نیز در نظر گرفته و داروخانه ابن سینا (BinSina Pharmacy) را در طبقه اول این مرکز راه اندازی کرد.

محصولات تناسب اندام

برای خرید محصولات تناسب اندام نیز می توانید از فروشگاه فیتنس فرست (Fitness First) در طبقه همکف سیتی سنتر بازدید نمایید.

تفریحات و سرگرمی های مرکز سیتی سنتر

همانطور که در بالا عنوان شد، سیتی سنتر دیره علاوه بر یک مرکز تجاری، یک مرکز تفریحی است که بخش های مختلفی را برای استراحت و سرگرمی بازدیدنمایندگان خود در نظر گرفت. بسیاری از گردشگران و حتی شهروندان دبی در روزهای تعطیل خود به این مرکز آمده و برای گذراندن اوقات فراغت خود برنامه ریزی می نمایند. حتی اگر قصد خرید ندارید، این مرکز می تواند ساعت ها شما را سرگرم نموده و بهترین خاطرات را برایتان بسازد.

پارک سرپوشیده مجیک پلنت (Magic Planet)

مجیک پلنت یک مرکز تفریحی منحصر بفرد در خاورمیانه بوده که هم برای بچه ها و هم برای پدر و مادرهایشان بسیار سرگرم نماینده است. در اینجا وسایل بازی بسیاری دیده می شوند که از بین آن ها می توان به بازی های کامپیوتری متنوع اشاره نمود. دستگاه هایی نیز برای بازی بچه ها در نظر گرفته شده که می تواند ساعت ها آن ها را سرگرم کند. اگر قصد خرید دارید، می توانید با خیال راحت بچه هاتان را در این مکان گذاشته و به دنبال کارتان بروید. پارک تفریحی مجیک پلنت در طبقه اول سیتی سنتر قرار گرفته است.

سینمای ووکس (VOX Cinemas)

از تفریحات و سرگرمی های دیگر مرکز خرید سیتی سنتر دیره دبی سالن های سینمای آن بوده که جدیدترین فیلم های جهان را برای علاقمندان و بازدیدنمایندگان به نمایش می گذارد. شما می توانید یکی از 12 سالن سینمای این مرکز را انتخاب نموده و فیلم مورد علاقه خود را در آن تماشا کنید. تمامی این سالن ها به باکیفیت ترین و بروزترین سیستم های نمایش فیلم جهان مجهز شده اند. صفحات نمایش فیلم این سالن ها بهترین کیفیت های VOX MAX، VOX 4DX و MyVOX را شامل می شوند. توجه داشته باشید که قیمت بلیط در سالن های مختلف با توجه به نوع فیلم، سانس فیلم و شماره جایگاه متفاوت است. به عنوان مثال، هزینه جایگاه های وی آی پی حدود 40 درهم و جایگاه های انتهایی سالن حدود 30 درهم برایتان در می آید.

سالن بولینگ سیتی سنتر

سالن بولینگ سیتی سنتر مکانی برای تفریح و سرگرمی تمامی اعضای خانواده است. این سالن علاوه بر بولینگ 8 لاینه دارای تفریحات دیگری چون بازی های الکترونیکی، بیلیارد نیز بوده که می تواند ساعت ها شما را سرگرم نماید. سالن بولینگ در طبقه اول سیتی سنتر واقع شد.

رستوران ها و کافه های سیتی سنتر

یکی از مکان هایی که قطعا در طول گردش یک روزه خود به آن احتیاج پیدا خواهید کرد، رستوران و کافی شاپ است. گشت و گذار در فروشگاه ها و انجام بازی های مختلف ساعت های زیادی طول می کشد. در این مدت زمان حتما کمی خسته می شوید و احساس گرسنگی یا تشنگی می کنید. در نتیجه احتیاج دارید تا دقایقی را استراحت نموده و یک غذای خوشمزه نوش جان کنید یا یک نوشیدنی گوارا بنوشید. سیتی سنتر در این زمینه نیز گزینه های متنوع و بسیاری را برای بازدیدگنندگان در نظر گرفته که در ادامه تعدادی از آن ها را به شما معرفی می کنیم.

رستوران آل فاروج (Al Farooj Fresh)

منوی غذای رستوران آل فاروج شامل غذاهای عربی، خاورمیانه ای و فست فود است. پس اگر سلیقه شما این نوع غذاهاست، می توانید به طبقه اول مرکز خرید سیتی سنتر دیره رفته و یکی از غذاهای این رستوران را نوش جان کنید. مرغ گریل شده و کبابی آل فاروج از جمله پرطرفدارین انتخاب های مشتریان بوده که پیشنهاد می کنیم آن را از دست ندهید. این رستوران همه روزه از ساعت 10 صبح تا 22 برای دو وعده غذایی ناهار و شام آماده پذیرایی از میهمانان خود بوده و متوسط هزینه غذاهای آن نیز حدود 40 درهم برای دو نفر هست.

رستوران حاتم (Hatam)

اگر به خوردن غذاهای ایرانی علاقمندید، می توانید به طبقه دوم سیتی سنتر رفته و طعم غذاهای سنتی و اصیل ایرانی را در یک مرکز خرید عربی بچشید. این رستوران دارای محیطی سنتی بوده و حس و حال حضور در رستوران های ایرانی را برای شما زنده خواهد نمود. رستوران حاتم همه روزه از ساعت 12 ظهر تا 24 برای دو وعده غذایی ناهار و شام آماده پذیرایی از میهمانان خود بوده و متوسط هزینه غذاهای آن نیز حدود 100 درهم برای دو نفر است.

رستوران مک دونالدز (McDonalds)

اگر به سبک غذاهای آمریکایی و فست فود علاقمندید، مک دونالدز انتخاب خوبی برای شماست. برای خوردن برگرهای خوشمزه مک دونالدز باید به طبقه اول مرکز خرید سیتی سنتر مراجعه نمایید. این رستوران همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب آماده پذیرایی از میهمانان خود بوده و متوسط هزینه غذاهای آن نیز حدود 50 درهم برای دو نفر هست.

کافی شاپ استارباکس (Starbucks)

استارباکس دارای دو شعبه در این مرکز بوده که یکی از آن ها در طبقه اول و دیگری در طبقه دوم واقع شده است. محیط این کافه برای زوج های جوان بسیار مناسب بوده و منوی آن شامل انواع نوشیدنی های گرم و سرد هست. استارباکس قهوه های بی نظیری را برای میهمانان خود سرو می نماید که پیشنهاد می کنیم حتما آن را امتحان نمایید. این کافه همه روزه از ساعت 10 صبح تا 24 آماده پذیرایی از میهمانان خود بوده و متوسط هزینه آن نیز حدود 100 درهم برای دو نفر است.

کافی شاپ کاریبو (Caribou Coffee)

کافه کاریبو در طبقه اول مرکز سیتی سنتر واقع شده و همه روزه از ساعت 7 صبح تا 24 آماده پذیرایی از میهمانان خود بوده و در این کافه متوسط هزینه برای دو نفر حدود 80 درهم است.

هایپرمارکت کارفور (Carrefour)

کارفور، یک شرکت فرانسوی بوده که دارای فروشگاه های زنجیره ای هایپرمارکت در سراسر جهان هست. هایپرمارکت سیتی سنتر دیره یکی از بزرگترین شعبه های این کمپانی بوده که در طبقه اول ساختمان قرار گرفته است. این هایپرمارکت یک بازار چندملیتی است و هرچه بخواهید را می توانید در آن پیدا کنید. انواع مواد غذایی از نان گرفته تا گوشت با بالاترین تنوع و کیفیت در این هایپرمارکت پیدا می شود. اگر به دنبال یک خرید کامل و عالی هستید، پیشنهاد می کنیم که بازدید از این هایپرمارکت بزرگ را از دست ندهید.

منبع: همگردی

به "مرکز خرید سیتی سنتر دیره ، مرکز خریدی که تنوع در آن موج می زند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرکز خرید سیتی سنتر دیره ، مرکز خریدی که تنوع در آن موج می زند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید