فلیک: فردا نویر را در اختیار خواهیم داشت، کیمیش و گورتسکا مکمل یکدیگر هستند

به گزارش کتاب یار مهربان، سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان پیش از بازی فردا شب تیمش با مقدونیه شمالی گفت که مانوئل نویر آماده این بازی است.

فلیک: فردا نویر را در اختیار خواهیم داشت، کیمیش و گورتسکا مکمل یکدیگر هستند

به گزارش کتاب یار مهربان، هانسی فلیک که تیم تحت هدایتش فردا شب (دوشنبه) در هشتمین بازی خود در مرحله انتخابی جام دنیای 2022 قطر در گروه J منطقه اروپا میهمان مقدونیه شمالی است، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این بازی درباره شرایط دروازه بان شماره یک خود که به علت مصدومیت از ناحیه ماهیچه نزدیک نماینده بازی با رومانی را از دست داده بود، گفت: مانوئل نویر تمرینات را از سرگرفته است و اطمینان دارم او را فردا در اختیار خواهیم داشت.

وی بعلاوه درباره حریف فردا شب تیمش گفت: بی صبرانه منتظر بازی با مقدونیه هستیم، تیمی که زیرنظر سرمربی تازه خود (میلوفسکی) شکست نخورده است. آنها تیمی هستند که می توانند فوتبال بازی نمایند. الیف الماس هم بازیکنی است که بازی هایش را خیلی دوست دارم. او در بازی رفت مقابل ما گلزنی کرد و برای ناپولی هم بازی می نماید. الماس به لحاظ تکنیکی بازیکن خوبی است.

سرمربی تیم ملی آلمان توضیح داد: ما تمامی بازیکنان مان را برای این ملاقات در اختیار داریم و هر بازیکنی می تواند فردا بازی کند. آنتونیو رودیگر به عنوان یک اقدام پیشگیرانه تمرین نکرده بود. او تحت درمان نهاده شد و امروز خوب تمرین کرد.

فلیک بعلاوه درباره دو هافبک خود اظهار داشت: همه می دانند که کیمیش و گورتسکا چه زوج خوبی را در زمین شکل می دهند. آنها بازیکنانی حرفه ای و مکمل یکدیگر هستند. خوشحالم که یاشوا و لئون را دارم. آنها یکی از برترین زوج های خط میانی در دنیا هستند.

وی بعلاوه در مواجهه با این پرسش که آیا در بازی فردا توماس مولر در ترکیب اصلی خواهد بود؟، گفت: هنوز زمان برای تصمیم گیری در خصوص انتخاب ترکیب اصلی داریم. ما می دانیم که مارکو رویس و توماس مولر می توانند بازیکنان مهمی برای ما باشند. ما فردا تیمی را روانه میدان خواهیم کرد که بتواند مقدونیه شمالی را شکست دهد.

در صورتی که شاگردان هانسی فلیک پیروز به شکست مقدونیه شمالی شوند و ارمنستان هم در همان شب نتواند رومانی را شکست دهد، تیم ملی آلمان به طور رسمی اولین تیم صعودنماینده اروپایی به بیست ودومین دوره مسابقات جام دنیای خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "فلیک: فردا نویر را در اختیار خواهیم داشت، کیمیش و گورتسکا مکمل یکدیگر هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فلیک: فردا نویر را در اختیار خواهیم داشت، کیمیش و گورتسکا مکمل یکدیگر هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید