جزئیات تازه از ماجرای دستمزد 30 میلیارد تومانی بهنام تشکر

به گزارش کتاب یار مهربان، یوسف بچاری تهیه کننده برنامه معرکه که همزمان با برگزاری جام جهانی فوتبال در قطر، هر روز با اجرای بهنام تشکر در به صورت اینترنتی عرضه می گردد، بیان نمود: معرکه یک برنامه تخصصی فوتبالی نیست بلکه مصاحبهیی است که فوتبال تنها بهانه ای برای آغاز و سرانجام آن به هوای جام جهانی است. بخش عمده ای مصاحبه بین مهمان و مجری انجام می گردد و در این برنامه فوتبال بحث جدی و درجه اول نیست.

جزئیات تازه از ماجرای دستمزد 30 میلیارد تومانی بهنام تشکر

تهیه نماینده برنامه معرکه گفت: بهنام تشکر احساس مسئولیت جدی در کار دارد که در کمتر کسی دیده ام. به علت فضایی که این روز ها وجود دارد مخاطبی که سرشار از درگیری و نگرانی و غم و تلخی است، اما برای ساعتی می توان با او درباره لذت فوتبال و تفریح های دیگر سخن گفت.

یوسف بچاری تهیه نماینده ویژه برنامه معرکه درباره جزییات طراحی و فراوری این برنامه فوتبالی همزمان با جام جهانی قطر و بعضی حواشی مرتبط با بودجه فراوری این مجموعه به ارائه شرحاتی پرداخت.

یوسف بچاری تهیه نماینده برنامه معرکه که همزمان با برگزاری جام جهانی فوتبال در قطر، هر روز با اجرای بهنام تشکر در به صورت اینترنتی عرضه می گردد، بیان نمود: معرکه یک برنامه تخصصی فوتبالی نیست بلکه مصاحبهیی است که فوتبال تنها بهانه ای برای آغاز و سرانجام آن به هوای جام جهانی است. بخش عمده ای مصاحبه بین مهمان و مجری انجام می گردد و در این برنامه فوتبال بحث جدی و درجه اول نیست.

او درباره اینکه در ایام جام جهانی چنین برنامه ای چقدر می تواند مخاطب داشته باشد هم گفت: در استاندارد تلویزیون ها این سوال گاهی مطرح می گردد که وقتی بازی های فوتبال در شبکه اصلی پخش می گردد شبکه های دیگر چه باید بنمایند؟ آیا همه فوتبال دوست دارند که جواب منفی است و برای آن ها که فوتبال اولویت جدی نیست، می توانند سراغ برنامه های دیگر بروند. برنامه معرکه هم قرار نبود فضای تخصصی فوتبالی داشته باشد.

قابلیت های بهنام تشکر برای اجرای معرکه

این تهیه نماینده درباره انتخاب بهنام تشکر به عنوان مجری نیز توضیح داد: این انتخاب به خاطر قابلیت های بهنام تشکر است. او هم سابقه اجرای رادیویی دارد و هم محبوب است، هیچ گاه حاشیه نداشته است و نکته ای برای بینندگان می تواند جالب باشد این است که او خیلی فوتبالی است. از دوره نوجوانی فوتبال بازی نموده است و به علاوه اینها، توانایی های دیگری هم دارد.

او درباره اینکه بهنام تشکر گزینه اول اجرای این برنامه بوده است یا خیر؟ افزود: گزینه های دیگری هم داشتیم، اما بین آن ها بهنام تشکر بهتر از دیگران بود.

پلتفرم ها مطرح است هم شرح داد: اتفاقاً یکی از چالش های این برنامه این بود که چنین بودجه ای نداشت. یعنی هزینه های زیادی قبلاً برای این برنامه ها در پلتفرم ها اجرا شده بود و نتیجه هم نگرفته بودند. ما، چون سابقه برنامه سازی در تلویزیون داشتیم هم فرمول برنامه سازی را می دانستیم که چطور یک برنامه می تواند فرم و سر و شکل درست داشته باشد و هم خودم هزینه بالا را باعث افت می دانم. از فرط پول داشتن است که بعضی برنامه ها به نابودی کشیده می گردد.

او افزود: وقتی بودجه بالاست دامنه اختیارات باز است انتخاب های غلط دارید یا دکوری می زنید که متناسب برنامه نیست و کار هایی که بود و نبودش در جذب مخاطب تأثیر ندارد، اما آدم ها در این ورطه می افتند که در کار فضای چشمگیری داشته باشند. این برنامه با بودجه کمی فراوری شد و حتی نسبت به بعضی از برنامه های جام جهانی تلویزیون که الان در حال پخش است بودجه اش کمتر است.

شایعه دستمزد های میلیاردی در پلتفرم ها

او درباره بعضی اظهارنظر ها در فضای مجازی درباره بودجه و اجرای برنامه های مرتبط با جام جهانی در پلتفرم ها با مبالغی نظیر 30 میلیارد تومان عنوان نمود: قطعاً این اظهارات درباره این برنامه نبوده است. این برنامه با بودجه ای ساخته می گردد که تأکید می کنم از بعضی برنامه های روتین عصرگاهی تلویزیون هم کمتر است.

این تهیه نماینده درباره شایعه دستمزد چند میلیاردی بهنام تشکر برای اجرای معرکه نیز شرح داد: این فضایی که درست شده است صحت ندارد. نام بهنام تشکر در بعضی از این شایعات مجازی ذکر شده است که درست نیست. اگر لازم باشد می توان برآورد ها را نمایش داد تا تعیین گردد آقای تشکر با رقمی خیلی خیلی کمتر از رقمی که شایعه شده این کار را پذیرفته است. او به خاطر علاقه اش و مهم تر از آن نوعی حس مسئولیت وارد این کار شد.

او افزود: او نوعی احساس مسئولیت جدی در کار دارد که در کمتر کسی دیده ام. به علت فضایی که این روز ها وجود دارد عده ای مکدر هستند، اما در عین حال ما احساس وظیفه نسبت به مخاطب خود داریم که باید از این فضا خارج گردد، مخاطبی که سرشار از درگیری و نگرانی و غم و تلخی است، اما برای ساعتی می توان با او درباره لذت فوتبال و تفریح های دیگر سخن گفت.

بچاری توضیح داد: در این فضا عده ای می خواهند فشار ها را بیشتر نمایند، اما ما سعی کردیم در فضای مورد نظر آرامش را ایجاد کنیم. تم اصلی برنامه ما که در تیتراژ هم بابک افرا قطعه ای را برای آن خوانده است، صحبت از فوتبال و بعلاوه حرف از یک رفاقت است. فکر مرکزی این برنامه یار و یاور هم شدن است.

وی درباره فرآیند دعوت از هنرمندان برای حضور به عنوان مهمان در معرکه نیز یادآور شد: در این شرایط دعوت از هنرمندان کار راحتی نیست، شرایطی وجود دارد که بعضی صلاح می دانند در قاب فراوریات تصویری دیده نشوند. در مقابل، اما بعضی اتفاقاً با اشتیاق می آیند و می خواهند در تغییر این فضا سهمی داشته باشند. به شخصه از همراهی هنرمندانی که تا به امروز در قاب معرکه حاضر شده اند تشکر می کنم.

تهیه نماینده معرکه درباره برنامه ریزی برای فراوری ادامه این برنامه گفت: قرار است تا 27 آذر هر روز یک قسمت از این برنامه بارگذاری می گردد. در این روند انعکاس دهنده اخبار و تحلیل های روز مرتبط با بازی های در حال برگزاری در جام جهانی قطر هم هستیم. در میان دعوت شدگان، مخاطب می تواند چهره های دور از ذهنی را هم ببیند.

منبع: مهر

منبع: فرادید

به "جزئیات تازه از ماجرای دستمزد 30 میلیارد تومانی بهنام تشکر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات تازه از ماجرای دستمزد 30 میلیارد تومانی بهنام تشکر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید