بازگشت نسخه دسکتاب توییتر به سیستم عامل مک

به گزارش کتاب یار مهربان، توییتر تصمیم گرفته پس از مدتی نسبتا طولانی از لغو حضور نسخه دسکتاپ توییتر در سیستم عامل مک دوباره این اپ را وارد نسخه دسکتاب کند. گرچه این شرکت هنوز شرح دقیقی در مورد این که دلیل این رفت و برگشت چیست ارائه نکرده است.

بازگشت نسخه دسکتاب توییتر به سیستم عامل مک

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، این شرکت حدود یک سال پیش به حضور توییتر در نسخمه دسکتاپ سیستم عامل مک سرانجام داد. اکنون توییتر می گوید که این برنامه را پس از آنکه اپل Project Catalyst را برای MacOS 10.15 Catalina عرضه کرد، مجددا فعال می نماید.

توییتر پیش از این اعلام نموده بود که تا پاییز سال جاری نسخه ای ویژه سیستم عامل مک عرضه خواهد شد که این نسخه نو دارای ویژگی های متنوعی مانند حالت تاریک، میانبرهای صفحه کلید، پنجره های متعدد و اعلان ها خواهد بود.در فوریه سال 2018، توییتر پس از بعضی به روز رسانی های پراکنده، برنامه توییتر را از اپ استور حذف کرد و به کاربران نیز توصیه کرد از نسخه وب استفاده نمایند.

اکنون توییتر در قالب یک پیغام اینترنتی شرح داده که از آنجایی که نسخه دسکتاپ نرم افزار توییتر همزمان با نسخه آیفون توسعه داده می شد، شرکت توییتر قادر به پشتیبانی همزمان از دو نسخه مذکور نبوده است. اما این شرح برای علاقه منداو فعالان عرصه فناوری چندان قانع نماینده و واضح نیست و سوالات دیگری را نیز ایجاد می نماید.

منبع: انتخاب

به "بازگشت نسخه دسکتاب توییتر به سیستم عامل مک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت نسخه دسکتاب توییتر به سیستم عامل مک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید