ایده نوآورانه اتحاد ایرویز برای برقراری ارتباط مستقیم با مشتریان

به گزارش کتاب یار مهربان، کاربران گوشی های هوشمند، به طور یقین، از ابتکار جدیدی که اتحاد ایرویز معرفی نموده است، مسرور خواهند شد.

ایده نوآورانه اتحاد ایرویز برای برقراری ارتباط مستقیم با مشتریان

اتحاد ایرویز، شرکت هواپیمایی ملی امارات متحده عربی، با استفاده از اپلیکیشن موبایلی محبوب واتس اپ، تمهیدات دیجیتالی نوآورانه ای برای مشتریان پرمیوم خود اندیشیده است تا بتوانند زمانی که در فرودگاه بین المللی ابوظبی هستند، با نمایندگان سرویس مشتری صحبت نمایند و خبرهای نو درباره پروازها را به صورت لحظه ای دریافت نمایند.

اطلاعاتی نظیر تاخیرهای احتمالی، مسائل مربوط به پرواز یا تغییرات در گیت را می توان به سرعت و به راحتی، با استفاده از برنامه های دیجیتالی که این شرکت هواپیمایی در نظر دارد در آینده طراحی کند، دریافت کرد. این کار با هدف دریافت پیغام های مهم به وسیله کاربران اجرا شده است و تنها با انتخاب گزینه WhatsApp در صفحه تأیید رزرو بلیط در سایت اتحاد ایرویز قابل دسترسی خواهد بود.

رابین کامارک، مدیر اجرایی بخش تجاری اتحاد ایرویز، گفت:

راهکار نو تجاری مبتنی بر واتس اپ، با بهره بردن از نوترین فناوری ها، امکان تماس فوری مهمانان ویژه ما را با این شرکت هواپیمایی فراهم می نماید.

مسافران هوایی در سرتاسر دنیا از واتس اپ در زندگی روزمره خود استفاده می نمایند و بنابراین، آن یک کانال ایده آل برای برقراری ارتباط مسافران با شرکت های هواپیمایی و دریافت آخرین اطلاعات درباره سفرهای هوایی آن ها است.

کانال ارتباطی نو، یک راه ارتباطی نو افزون بر حساب های توییتر و فیس بوک است که به صورت لحظه ای مشغول اطلاع رسانی هستند.

سایر تحولات نوآورانه در صنعت هوانوردی شامل معرفی روبات ها در فرودگاه هاندا، توکیو، می گردد. هفت روبات در دسامبر 2017 رونمایی شدند که وظیفه آن ها، یاری رسانی به بازدیدنمایندگان در المپیک 2020 است. ایر نیوزیلند هم پیشگام ابتکار نوی شده است که با هدف ارائه خدمات ترجمه فوری با استفاده از هدفون های مجهز به بلوتوث طراحی شده است. این شرکت هواپیمایی که تصمیم گرفته است تبدیل به یک هواپیمایی دیجیتال بگردد، با استفاده از گوشی های پیکسل بادز گوگل کوشش نموده است که تسهیلات لازم برای ترجمه زنده به 40 زبان در گوشی های همراه گوگل پیکسل را فراهم کند. اکنون که گزارش هایی مبنی بر توسعه بیشتر این قابلیت در فرودگاه ها به گوش می رسد، مسافرانی که به سختی کوشش می نمایند تا از زبان های محلی سردربیاورند، به زودی شاهد بهبود چشمگیر تجربه پرواز خود خواهند بود.

منبع: کجارو / independent.co.uk

به "ایده نوآورانه اتحاد ایرویز برای برقراری ارتباط مستقیم با مشتریان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایده نوآورانه اتحاد ایرویز برای برقراری ارتباط مستقیم با مشتریان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید