انتقاد تند کلوپ از داوری

به گزارش کتاب یار مهربان، سرمربی لیورپول بعد از شکست برابر پاری سن ژرمن به انتقاد تند از داور بازی پرداخت.

انتقاد تند کلوپ از داوری

به گزارش کتاب یار مهربان و به نقل از اسکای اسپورت، لیورپول در دیدار حساس برابر پاری سن ژرمن در دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه دو بر یک تن به شکست داد تا فینالیست دور قبل کار بسیار سختی برای صعود به دور بعد داشته باشد.

یورگن کلوپ بعد از بازی به انتقاد از عملکرد داوری پرداخت. سرمربی لیورپول گفت: بازی همچنان که پیش بینی می کردیم بسیار سریع شروع شد. پاری سن ژرمن خیلی زود نبض بازی را به دست گرفت و توانست دو گل به ثمر رساند. باید تمرکز خود را باز می یافتیم اما متاسفانه نتوانستیم فرصت های خوبی را خلق کنیم.

او ادامه داد: وقتی تیم شما خیلی زود گل دریافت می نماید سخت است که بتوان اعتماد به نفس لازم را به دست آورد. شب ما نبود. داور 500 بار بازی را متوقف کرد و فکر می نماید که کار خوبی انجام داده است. شکست را قبول می کنیم اما اصلا از داوری راضی نیستیم.

کلوپ در ادامه انتقاد خود از داوری گفت: داور بازی به راحتی به ما کارت زرد می داد و انگار که ما قصاب هستیم و قصد کشتن بازیکنان حریف را داریم. بازی سختی بود و ما کیفیت لازم را نداشتیم اما داوری هم در جریان بازی نقش داشت. او حتی پنالتی واضح ما را هم نگرفت. داور 6 بار به ما کارت زرد نشان داد و این دیوانه کننده است. یک فینال دیگر در آنفیلد پیش رو داریم و باید در ان به پیروزی برسیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "انتقاد تند کلوپ از داوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد تند کلوپ از داوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید