آموزش دفاع شخصی به کارکنان یگان حفاظت میراث فرهنگی خوزستان

به گزارش کتاب یار مهربان، کلاس آموزش دفاع شخصی برای پرسنل یگان حفاظت ادارهکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خورستان برگزار شد.

آموزش دفاع شخصی به کارکنان یگان حفاظت میراث فرهنگی خوزستان

به گزارش کتاب یار مهربان به نقل از روابط عمومی ادارهکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان، سرهنگ رامین مکناوی فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی خوزستان اظهار کرد: برابر دستورالعمل آموزش و ارتقای توانمندی کارکنان یگان حفاظت میراث فرهنگی استان، این فرماندهی با هماهنگی و تعاملی که با معاونت تربیت و آموزش نیروی انتظامی انجام داد، کلاس آموزش دفاع شخصی را به منظور ارتقای سطح آمادگی جسمانی و رزمی کارکنان در راستای مأموریتهای محوله برپا کرد.

او با بیان اینکه کلاس مذکور در سالن ورزشی شهدای نیروی انتظامی و برای کارکنان کادر و سربازان امریه و عادی برگزار شد، افزود: در این دوره، آموزشهای مقدماتی دفاع شخصی از جمله رهایی، دستبند زدن، حمل متهم، دفاع در برابر چاقو، دفاع در مقابل ضربات پا و آشنایی با فنون دفاع شخصی به منظور استفاده بهینه به حاضران در کلاس ارائه شد.

سرهنگ مکناوی همچنین افزود: برای همه حاضران در دوره گواهی آموزشی صادر خواهد شد.

او با تأکید بر اینکه نیروهای یگان حفاظت فقط نگهبان ساده آثار تاریخی نیستند، شرح داد: برپایی این دورههای آموزشی، به هرچه توانمندشدن پرسنل برای بروز خطرات احتمالی و مقابله با جرائم میراثی کمک خواهد کرد.

منبع: میراث آریا

به "آموزش دفاع شخصی به کارکنان یگان حفاظت میراث فرهنگی خوزستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش دفاع شخصی به کارکنان یگان حفاظت میراث فرهنگی خوزستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید