واگذاری اختیارات کمیته نظارت بر مقررات علوم پزشکی به مناطق آمایشی

به گزارش کتاب یار مهربان، کمیته نظارت بر حسن اجرای مقررات آموزشی در مرکز خدمات آموزشی با حضور دبیران کمیته های منطقه ای 10 کلان منطقه آمایش دانشگاه های علوم پزشکی کشور و نمایندگان صاحب نظر ستادی در محل مرکز خدمات آموزشی برگزار گردید.

واگذاری اختیارات کمیته نظارت بر مقررات علوم پزشکی به مناطق آمایشی

در این جلسه 611 پرونده در این کمیته مطرح شد که از این تعداد 470 مورد مربوط به دانشجویان دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی دولتی و 141 مورد مربوط به دانشگاه آزاد اسلامی بود.

طبق آیین نامه کمیته منطقه ای، در این کمیته مسائل آموزشی که بیش از اختیارات آیین نامه های آموزشی و آیین نامه کمیسیون موارد خاص دانشگاه ها بوده و در کمیته های منطقه ای مطرح گردیده است، آنالیز و در خصوص مسائل گوناگون دانشجویان تصمیم گیری لازم به عمل آمد و نتایج جهت اجرا به دانشگاه های مربوط ابلاغ شد.

همچنین آیین نامه کمیته های منطقه ای، بازنگری و در جلسه شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی واگذاری اختیارات کمیته نظارت به کمیته مناطق آمایشی تصویب شد.

با ابلاغ آیین نامه جدید به دانشگاه ها روند مذکور تغییر خواهد یافت و تصمیمات کمیته های دهگانه منطقه ای به طور قانونی قابلیت اجرایی داشته و لزومی به ارسال آنها به کمیته نظارت در ستاد نخواهد بود.

منبع: خبرگزاری مهر

به "واگذاری اختیارات کمیته نظارت بر مقررات علوم پزشکی به مناطق آمایشی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واگذاری اختیارات کمیته نظارت بر مقررات علوم پزشکی به مناطق آمایشی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید